FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Andrei Petre
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei,
În bibliografia selectivă îți recomand și articolul- Echilibrarea energiilor prin Yin-Yang
postat pe internet de Georgiana Miruna Macavei - Consultant Fengshui traditional.
Textul tău vine în completarea acelui articol. Sper ca intervenția mea să nu te fi ofensat, pur și simplu mi-a plăcut articolul și am vrut să ți-l recomand.
Cu stimă și respect Dan

 
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-09 12:30:25
         
 
  Am citit de două ori textul, Andrei,fiind de altfel foarte profund și sunt de acord cu toate cugetările tale. Nu pot cita că ar fi mult dar am reluat lectura punctual și văd și eu lucrurile tot cam așa. Adevărul e că universul fiecărui individ este subiectiv, nu crezi? Sau în cea mai mare parte. Îmi pare rău că nu pot sta mult în fața calculatorului din motive absolut obiective, dar am să te citesc de câte ori pot. Ce spui tu aici e foarte complex și de aceea va avea multe interpretări. Nu te speria, fii tu însuți. Cu drag, Maria  
Postat de catre Maria Grosu la data de 2006-07-06 13:03:42
         
 
  yin si yang, si, sau, si, sau, o tendiinta, %co


de unde ai scos`o cu mecanismul de aparare nu stiu, dar e absurda.. te asigur, durerile si evenimentele neplacute refuleaza zilnic in mine, despre eseu in mare... contine greseli si nu se sustine, vad ca iti prinzi limba printre termeni pe care nu-i stapanesti, se simte in text cum tremura exprimarea fortata, si ma faci sa trag o concluzie aiurea... te-ai documentat atata sa ne prezinti o foaie de caiet studentesc scrisa in graba? in care carte ai citit despre hitler, sau despre inceputul eseului cu sistemul de aparare ?


"Trebuie să învățăm că binele și răul nu au identități aparte"
deci albul de fapt e negru, nu ?

si mai sunt multe de zis,
:)
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-05 21:05:38
         
 
  sunt deacord cu eroarea făcută de omenire de a ascunde sub preșul conștiinței oamenii capitali ai istoriei doar pentru faptul că acțiunile lor au fost 'demonice' catalogândui mai mult mistic ...
nu știu cât pot să fiu de acord cu faptul că în urma 'inundațiilor'(și a fenomenelor naturale în general) oamenii demonizează și natura.eu cred că ei văd mai degrabă aceste fenomene ca pe o pedeapsă de la Dumnezeu menită să îi îndrepte(desigur nici acest punct de vedere nu este prea sănătos dar are alte nuanțe).poate mă înșel așa că o să caut în bibliografie
oricum am avut o lectură plăcută
...numai bine
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2006-07-05 18:41:31
         
 
  Multumesc Andrei.
O sa mai citesc si eu selectiv E foarte interesant
Vine si steluta..cum ti-am promis.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 17:53:24
         
 
  am adaugat si biografia - selectiva desigur, pentru ca ar trebui sa insir zeci de carti daca ar fi sa o fac amanuntit... :)

alti autori care m-au influentat in acest eseu sunt: Albert Speer, Martin Podowainstu, Costache Negruzzi, Anton Sandor LaVey... si lista poate continua... :)

multumesc de comentariu... te mai astept...

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-05 17:52:15
         
 
  E foarte bine, andrei.
O sa te rog o singura chestie..sa scrii si bibliografia..si, apropo, e foarte interesant ca studiezi chestiile astea si te felicit:)
Hai ca iti dau si stelutza, daca pui si o bibliografie sau macar o trimitere la alte carti pe care le-ai citit:)
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 17:26:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE