FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Un hai ku plopu' perfect. Cornelia, spovedania e din cauza ca plopu' a facut ceva pere si rachita de linga el, micsunele? ( pe aia n-ai imortalizat-o)

Felix Ghiba e prietena ta? Poza e cam banala, e de pe net sau e creatie personala?

Cornelia, un virf de pom in tremur vrea sa sugereze un orgasm? Ai ajuns cu el in al 9-lea cer? si te-ai spovedit ca te-ai atins de fapt, la locurile sensibile, cind erai singur?

King Kong
 
Postat de catre Joe King la data de 2006-07-04 07:48:21
         
 
  mie imi place, arata a felicitare, din alea pe care le gasesti in gara la costinesti sau la coada la r.a.t.b cand vrei sa cumperi bilet, fara nicio valoare artistica ... biletul adica...

nene corneliu, in afara de maculatura si grafomanie,
cu ce iti mai umpli timpul ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-01 20:28:25
         
 
 
Nina, dragă, ceea ce faci tu este să ne dai niște omonime ceea ce nu spune totuși nimic despre înțelesul tehnic al cuvîntului și poate naște confuzii. Cineva care dorea să scrie iubitului o scrisoare în nemțește a căutat frumos în dicționar și a început:

Bagermaschine Erwin,

pentru "dragă Erwin". Draga este într-adevăr o mașină sau un vas care draghează. Nu cred că merită să continui, nu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 20:08:52
         
 
 
Marele Maestru al Combinațiilor Sordide nu-și mai poate digera excrementele:

" maestre ...abtipilduri vorba cuiva, doar doar paote scrim vb altcuiva....
era un fin sarcasm agramaticalic
Postat de catre ecsintescu virtual

Tot așa fin, meșterică:

Ecsintescu virtual:
Agramat cam de duzină.
Comentariu-i de latrină:
Scîrțîiescu din canal.

(latrina în care se bălăcește e mai jos)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 19:55:37
         
 
  mor si ma rastignesc
d-le Ghibu
,,
Domnule Ghibu sînteți într-adevăr un preafericit, un sfînt. Un martir, aș zice. Înțeleg, deși exprimarea dv. nu e prea limpede, că aveți o mare supărare pe membrii site-ului. Care nu vă merită."
mor si ma rastignesc si plang
propun lacrimogen poze de la belu cu text
mor
plopii sunt vii
viagra
pentru a va cataloga in posteritate
la dracu

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-01 18:56:04
         
 
  maestre ...abtipilduri vorba cuiva, doar doar paote scrim vb altcuiva....
era un fin sarcasm agramaticalic
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-01 18:52:54
         
 
  Nina dragă, îmi cer scuze. M-am făcut de rîs . Ca să nu fim certați că facem chat sub texte, te rog să-mi scrii, să pot să mă explic. Ți-am lăsat adresa sub poeziile despre cuc.
Mulțumesc.
 
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 18:41:47
         
 
 
Felix, cuțitul invocat de tine nu-mi aparține. Religia ta te privește. Durerea ta, n-are rost s-o reverși pe alții.

Haiku pentru mine este o simplă practică a meditației în natură. Nicidecum o competiție. În rest, exersez concentrarea ideilor. Și îmi place teribil să asociez imagini cuvintelor (nici un X nu mă poate opri, dar e liber să încerce...:)

Limba japoneză abia de curând mă interesează, deci fii pe pace - nu sunt cunoscătoare! Sunt căutătoare, ca și tine.

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-07-01 18:10:45
         
 
 
Domnule Ghibu sînteți într-adevăr un preafericit, un sfînt. Un martir, aș zice. Înțeleg, deși exprimarea dv. nu e prea limpede, că aveți o mare supărare pe membrii site-ului. Care nu vă merită.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 18:07:07
         
 
  "Stiti cred ca in cabinele de Wc din gara de Nord par ex sunt poezii remarcabile Ileana plus Gino egal Love e drept plopul e schitat dar intr-o tempera uzitata de scatofili"

Photobucket - Video and Image Hosting

Gramofoanele astea s-au scos de mult din uz.

Chiar și școlarii nu mai scriu așa:

"abtipilduri vorba cuiva, doar doar paote scrim vb altcuiva?"

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 18:02:58
         
 
  aproape de cer
un vîrf de plop în tremur -
spovedanie

purtînd mai greu ca oricînd
povara păcatului
 
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 17:49:28
         
 
  am o intrebare?
nu ma pricep la literatura neam.
de aceea intreb
cand cuvintele nu ne mai ajuta incepem sa ne ajutam de poze, caricaturi, bilete de tramvai, abtipilduri vorba cuiva, doar doar paote scrim vb altcuiva?
cred si va dau o idee gratis maestre Atanasiu incepeti cu dvx si modificati traducerea postati in subsol la filmele cu Bruce lee eseuri.
Stiti cred ca in cabinele de Wc din gara de Nord par ex sunt poezii remarcabile Ileana plus Gino egal Love e drept plopul e schitat dar intr-o tempera uzitata de scatofili.
Poate ca sunt in eroare dar cred ca literatura invinge artele pentru ca extrage din inefabil culuoarea si o dinamizeaza.
Ce credeti?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-01 17:44:40
         
 
  Domnule Atanasiu,regret că vă dezamăgesc din nou.
Am intervenit pentru este vorba de haiku, căruia îi sînt sclav de bunăvoie, și pentru că Nina, fără să vrea, sînt sigur, a mai întors o dată cuțitul într-o rană proaspătă, dintre acelea care nu se închid niciodată.
 
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 17:43:12
         
 
  Nina, eu nu sînt vorbitor de limba japoneză, poate tu ești. În acest caz, cunoscătoare fiind, ar trebui să ne propui sensuri legate de haiku. Mă întristează cînd cineva glumește cu lucruri sfinte pentru mine.  
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 17:35:21
         
 
 
Tare ciudată reacție, Felix... și nu pare glumă!
De unde să fi avut eu habar că un cuvânt găsit în niște dicționare amărâte de pe net ar putea să inflameze astfel pe cineva. Ignoranta de mine! :(

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-07-01 17:30:54
         
 
 
Felix, mă bucur enorm că ești aici. M-a surprins neplăcut retragerea fără vreun motiv a textelor tale. Este o gravă pierdere pentru site. Sper că nu există persoane care să mă contrazică dacă te rog să revii asupra hotărîrii tale pripite. Te așteptăm cu drag.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 17:24:11
         
 
 
Felix, mă bucur enorm că ești aici. M-a surprins neplăcut retragerea fără vreun motiv a textelor tale. Este o gravă pierdere pentru site. Sper că nu există persoane care să mă contrazică dacă te rog să revii asupra hotărîrii tale pripite. Te așteptăm cu drag.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 17:22:51
         
 
  De supărare, am omis să mulțumesc pentru dedicație. Vă rog să mă scuzați.  
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 17:21:32
         
 
  Nina, mă văd nevoit să te contrazic. Am căutat cu răbdare sensurile propuse de tine. Mă tem că este o glumă.
Într-un comentariu mai vechi, la un text de-al meu, cred, Magda Dale ne-a explicat cum a luat naștere cuvîntul "haishin". Clubul Mondial de Haiku l-a acceptat și, în worldhaikureview.org este publicat un articol al Soniei Coman în care este menționat termenul, cu sensul de "haiku with photography".
Sensul propus de tine: betrayal, infidelity mă afectează enorm pentru că relansează un conflict pe care îl doream încheiat pentru totdeauna.
 
Postat de catre Felix Ghibu la data de 2006-07-01 17:14:01
         
 
 
subiective sau nu, măcar au pomenit cuvântul haishin...:)

http://www.nsri.upd.edu.ph/downloads/ebook/Japanese%20English%20Dictionary.pdf

http://aya.walraven.org/romaji-def-pack/romaji.def

http://www.animelab.com/anime.manga/dictionary/
(aici trebuie să vezi fonturi în japoneză - dacă nu, încercă download-ul de la microsoft pe care-l recomandă: http://download.microsoft.com/download/ie5/IME/5.02/W9XNT4/EN-US/JAMONDO.exe

haishin este folosit și în aikido sub forma haishin-undo:
http://ca.geocities.com/[email protected]/docs/vocabulary.htm

atât am re-găsit deocamdată (salvasem doar definiții, nu și linkuri).

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-07-01 14:49:46
         
 
 
Nina, ca totdeauna, realizarea ta este mai bună ca a mea. Îți mulțumesc pentru gentilețe.

Din păcate, dicționarele tale sînt foarte subiective. Eu am găsit pentru haishin în Merriam-Webster Online doar:

The word you've entered isn't in the dictionary. Click on a spelling suggestion below or try again using the search box to the right.

Suggestions for haishin:

1. Haitian
2. hashing
3. hashish
4. hatching
5. hessian
6. Haitians
7. Hessian
8. Hashanah
9. hitcher
10. hitched

Mai departe poate ne indici tu sursa. Avem toată încrederea.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 14:09:14
         
 
 
un pic alungit...:)

Photobucket - Video and Image Hosting


în dicționare (pe net) am găsit următoarele semnificații pentru cuvîntul haishin:

delivery, distribution; betrayal / infidelity

...iar pentru haiga: briefly drawn picture / haiku picture; embryo bud / germ; congratulations.

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-07-01 13:23:02
         
 
  corneliu, da' daca ma catar in plop///goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-01 08:19:41
         
 
 
Gina, l-am ajustat cu o imagine, n-am găsit unul așa de alungit, dar pînă una, alta... îl las pe ăsta să tremure.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 07:55:08
         
 
  corneliu, dupa mai mult de 24 ore de nesomn, zau, ma uit la haiku-ul tau ca la un templu...in relativitatea existentiala...plopul acela in tremur seamana cu un spirit alungit inspre cer...zau, goia

p.s spovedanie nu obisnuiesc
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-01 07:24:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE