FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de felix nicolau
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  bon, vad ca am pe site cu un mare stang. respectiv certuri despre stelute nemotivate. ii multumesc Danielei Luca pt comentariul la text. si va rog sa-mi ridicati epoletii instelati, caci voi starni cine stie de idiosincrazii...
ghinion sau ceasul rau
 
Postat de catre felix nicolau la data de 2006-06-16 23:24:47
         
 
 
Felix, scuze, stăm prost cu organizarea și, cum văd, doar așa aflăm și discutăm despre inexistența ei.

Nu doar pentru asta, pentru evidențiere, e nevoie de niște reguli. Editorii trebuie să aibă un spațiu unde să comunice între ei. Și, oricum, unde să existe informații despre cine și ce a făcut. Nu-i normal ca să nu știe stînga ce face dreapta. Și fiecare să-și facă de cap sub acoperirea anonimatului.

Reguli cu sanțiuni și suspendări trebuie să existe și pentru cei care fac comentarii sîcîitoare, spunînd de zeci de ori că vor nivel, să zicem. Reguli antipoluare. Libertatea trebuie responsabilizată.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-06-16 13:36:22
         
 
  Acum cîteva zile, Elia, Corneliu, a fost o situație similară pe un alt text, iar Rudy a revenit după câteva ore și a lăsat comentariu că el evidențiase cu 3 stele.
Încă de atunci am rugat - vezi și în poeziile care sunt aucm pe prima pagină - ca cel care înstelează un text să lase câteva cuvinte.
Se pare că nu se înțelege mesajul.
Și cred că ar trebui introdusă regulă fermă pentru evidențiere. Fiindcă libertatea se percepe greșit uneori.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-16 11:20:07
         
 
  Cornel, despre Felix Ghibu știu eu. Încerca să atașeze imaginea din photobucket și a postat alte texte. Adina a dat stea și de aceea a fost poezia dublată pe site. Dar s-a rezolvat.

În cazul de față, textul era nevalidat, dat cu 3 stele. Am crezut inițial că a primit stele, că are commuri și că autorul a intrat să modifice ceva. Cîmd am intrat pe el pe prima paginî pe site am văzut că avea 0 afișari, 0 commuri. Așa că nu mai un editor (așa competent cum spunea domnul Corbu ieri că avem) putea să-i dea stele și să-l lase nevalidat.

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-06-16 11:01:40
         
 
  Bun venit Felix, dimineata asta am deschis pagina pe aceasta poezie. Unde se p[are ca iar se face abuz, din pacate, de evidentiere in anonimat. Desigur poezia ta meerita a fi cititta si recitita de noi, mie una imi place deosebit ultiam strofa. Dar mai ales acest ludic-oniric-imagistic prin care te plimbi cu atita lejeritate si iscusinta.

P>S> Solicit raspicat ca cel care a instelat triplu acest text sa lase macar citeva cuvinte.

 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-16 08:07:26
         
 
 
Elia, nu e prima dată cînd văd așa ceva, am văzut de fapt și texte invalidate cu steluțe. Au fost două ale lui Felix Ghibu care au stat pe prima pagină, au avut steluțe, comentarii și cineva le-a invalidat apoi. Poate domnul Corbu ar trebui să știe mai multe. Și să-și dea seama că a dat instrumente pe mîna unor iresponsabili. Sau răuvoitori.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-06-16 07:57:07
         
 
  Am aprobat textul, care, deși fără nici o afișare, avea trei stele.

Frumos ar fi să știm ce editor a dat stele fără să aprobe...:)

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-06-16 07:21:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE