FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de maria Iordanescu
Mânca aranjat. Felurile ce i se serveau necesitau o aranjare geometricã precisã ºi relaxantã altfel se ridica de la masã ºi pleca. Niciodatã nervos. Normal. Ca ºi cum s-ar fi aºezat la o masã ce nu era pentru el.
Era riguros ºi ordonat.
Nu-i plãcea haosul. Paharele pe care le folosea trebuiau sã fie întotdeauna curate, fãrã pete ºi încãpãtoare.
Detesta puþinul ºi inutilitatea.
Iubea culorile ºi de aceea îi plãceau foarte mult morcovii ºi lãmâile. Farfurii strãlucitor de albe.
O farfurie albã cu diametrul de 30 de centimetri. Cercul include un altul cu diametrul de 15. Acesta din urmã este împãrþit în trei pãrþi egale. Fiecare sector de cerc gãzduia, cu eleganþã, urmãtoarele:
- primul, zece carote cu diametrul de maxim un centimetru ºi fiecare având lungimea mai micã de ºase;
- al doilea, sparanghel rebel cu dimensiuni aleatoare însã incluse în dimensiunile destinate;
- al treilea, frunze de pãtrunjel stropite cu lãmâie ºi boabe de piper negru boabe.
Alãturi, un pahar cu picior, perfect, cu vin alb sec, auriu.
Mânca liniºtit ºi fãrã grabã dând impresia cã hrãneºte mai mult decât un trup. Fiecare înghiþiturã parcã era aºteptatã undeva în interiorul lui.
La sfârºit bea vin ºi mânca ciocolatã neagrã cu bucãþele de portocale dispuse, geometric pe o farfurie de consistenþa unei petale de trandafir alb.
Dupã ce termina, îºi spãla mâinile într-un bol cu apã de migdale în care pluteau flori de lãmâi. Mângâia apa cu delicateþe apoi îºi ºtergea palmele, cu fineþe, cu un prosop de in alb.
Se ridica de la masã, frumos ºi înalt ºi se pierdea în lumina blondã a soarelui.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE