FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Andrei Petre
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mai bland... Am inteles... O sa incerc... desi e greu, greu de tot...

Oricum, multumesc pentru incredere...

te mai astept...

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-05-28 06:18:17
         
 
  petre, daca o sa scrii acel compendiu "al sufletului" ingaduie mai mult poetul, decat "luptatorul"...mai bland, cumva este mai...bland...daca vrei, o sa chiar dobandesti!!...tu nu uita asta...goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-05-28 06:14:01
         
 
  Multumesc de trecere Daniela... Pertinente observatii...

Te mai astept

Cu stima

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-05-27 21:15:40
         
 
  versul "m-am plictisit de atâtea războaie purtate la un nivel conceptual subtil" - este mai degrabă frază într-un discurs confesiv-filosofic. Cred că pierde cumva din poetic.
mai cred că acel "întrebuințăm" nu rezonează poetic. nu știu de ce l-aș schimba cu "uitând să trăim emoția", "să resimțim", "să palpăm" etc etc.
finalul pierde cumva din toată tensiunea poemului, începând cu acel "și nu mă lasă să mă pierd printre senzațiile atât de plăcute" care este deodată prea explicativ și se continuă conversațional.
ce mi-a plăcut deosebit este:
"elefantul și îngrijitorul său au dispărut...
micșorând gratiile ce strâng această lume
închisoarea stropilor de ploaie ce a reușit să frângă apa"

Rămân și eu cu glasul pierdut, ca un "cititor de suflete" de poeți. :)
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-05-27 21:12:39
         
 
  Intradevar, sunt preocupat de cultura orientala, si de multe alte lucruri - in special de filosofie, pentru ca aceasta sta pana la urma la baza existentei noastre ca fiinte rationale ...

Multumesc pentru incurajari, desi stiu ca nu voi reusi niciodata sa finalizez tot ceea ce mi-am propus! Nu sunt nemuritor! (desi as vrea sa fiu :) )...


Oricum, continui sa incerc...

te mai astept

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-05-27 21:06:00
         
 
  petre, ti-am citit din scrierile mai "vechi" si am inteles preocuparea ta pentru culturile asiatice, limba sanscrita si...succes inspre finalizare, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-05-27 21:00:11
         
 
  Goia multumesc de trecere...

Intamplator (sau nu), chiar acum inceput sa lucrez la un eseu de mari proporti intitulat "Compendiul filosofiei orientale"...

Poate ca in curand voi scrie si un compendiu al sulfetului meu - in proza vreau sa zic - :)

Te mai astept, intotdeauna cu placere...


Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-05-27 20:44:54
         
 
  andrei, un compendiu al sufletului tau, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-05-27 20:42:14
         
 
  Multumesc de trecere si de aceasta mostra de analiza foarte bine realizata...

Te mai astept!

Cu stima

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-05-27 19:54:24
         
 
  Batrane, (iata ca trece Nichita prin mine)...nimic nou sub soare va zice Ecclesiastul, iata ca si tu..."aceeași imuabilă reiterare"... fiecare dimineata este un inceput al indoielilor...si totusi
exceptia intareste regula...si sa-ti spun cum: avand chiar furnicarul sub vizor...aceleasi si aceleasi furnici (care marsaluiesc fara a pune intrebari)...si intre ele una stralucitoare
una deosebita o exceptie zicem noi...daca o ucidem(eliminam) totul devine comun...am inlaturat exceptia...iar regula este perfecta...mare si lata...ne vom intalni cu aceleasi si aceleasi furnici (care marsaluiesc si nu intreaba nimic)...doar isi urmeaza destinul...nimic nu ma tulbura in pledoaria ta...
este bine conceputa...tinde spre un univers poetic...rabufniri binevenite care incita...
"și nu mă lasa să mă pierd printre senzațiile
atât de plăcute ale iubirii pe care doar eu
mai pot să o înțeleg..." Atila

 
Postat de catre Atila Racz la data de 2006-05-27 19:52:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE