FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mie mi s-a părut că lumea este dornică de acest concurs.
Din păcate, ca timp și pe mine mă excede acum. Și eu voi fi plecat din țară la începutul lunii următoare iar acum am multe de făcut.
Speram să găsim pe cineva cu spirit de inițiativă și care să știe să facă așa ceva.
Din păcate numai cu bunăvoință inclusiv a lui Corneliu Traian Atanasiu și a Adelinei Ionescu, nu se poate finaliza o astfel de întreprindere.
Voi relue ideea la sfârșitul lunii iunie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-05-19 14:49:33
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, sper ca inițiativa de a organiza concursul de epigrame să nu se piardă în neant.
Din păcate, voi fi plecat toată săptămîna viitoare la munte, acolo nu am acces la internet, așa că nu pot fi de folos nici măcar cu propuneri. Am toată disponibilitatea de a da o mînă de ajutor la întoarcere.
Cu stimă, Liviu Bordaș.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-19 14:40:01
         
 
  Am absentat astăzi nemotivat… deh!… profesia!
Am citit toate comentariile voastre și subscriu. Sunt de acord ca “păstorirea” să-i fie încredințată lui Corneliu. Adjuncți pot fi oricare dintre cei nominalizați… talent… slavă Domnului, destul! Trebuie doar ca toți cei implicați în jurizare să nu participle la concurs. Propun doi adjuncți… să avem cât mai puține ținte de lovit cu piatra după încheierea concursului și decernarea premiilor.
Și acum, cu “modestie” bineînțeles, mă propun asistentă. Argumentele mele? Fac cafea bună, sunt suficient de… coaptă încât să nu distrag atenția juriului și nu povestesc nimic din casă. Rezultatul? Șefi mulțumiți și nevestele lor prietene! (Glumesc!!!!)
Am scris și eu câteva catrene, m-am lăsat antrenată în jocul celorlalți cu mare drag și cu respect pentru umorul și condeiul lor, dar sunt departe de epigramă, îmi știu bine limitele. (Serios!!!!)

Ma propun acum ca asistentă,
(Modestia mea e evidentă)
Pentru ca atunci când nu am chef,
Să motivez: “Poziția… sub-șef!”

Semnează cu toată stima,
Asistenta Adelina.

Domnu’ Corbu!!! Da… salariu? Cât?
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-18 17:40:13
         
 
  Vadim către națiune

spuneți din casă-n casă
cu mic cu mare, fiecare
că harta României roasă
o vom mări la aderare
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2006-05-18 14:11:32
         
 
  Vadim către națiune

spuneți din casă-n casă
cu mic cu mare, fiecare
că harta României roasă
o vom mări la aderare
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2006-05-18 14:06:06
         
 
  Noi o facem toți în grup,
Cu elan, suflet și trup.
Corneliu Traian Atanasiu

Doar o clipă vreu să rup
Din timpu-ți neprețuit:
Pe cînd o făceați în grup,
Elanul a consimțit?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 12:29:58
         
 
 
Liviule, ți-am primit aplicația

Te aștept cu bucurie,
Noi o facem toți în grup,
Cu elan, suflet și trup.
Locu-l vrei la galerie?


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-18 11:39:42
         
 
  Corneliu, dar "UN ASISTENT" ce cusur ar avea?
De, pretenții de vedetă :)))


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 11:24:02
         
 
  Am înțeles bine, se premiază și cea mai slabă epigramă ?

Am inteles ca dupa aderare
Niste frantuzoaice vor sa vina la mine in casa.
Desi destul de mobila, e uzata si cam roasa.
Totusi pot veni, dar nu toate odata ci pe rand, fiecare.



 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-18 11:22:57
         
 
 
Orice vedetă trebuie să se lase așteptată. Nu pot dezminți tipicul. Sînt flatat de această nominalizare, dar mărturisesc cinstit că ar fi primul concurs pe care l-aș păstori. Și, în afara bunăvoinței, nu știu ce altă competență aș avea.

Deci, cer din capul locului "o asistentă". Sau, hai să zicem, asistență tehnică.

Dacă toate somitățile genului vor fi cooptate-n juriu, cred că ar trebui să fie două concursuri. Unul serios la sînge, arbitrat de specialiști și al doilea, ușor frivol, al experților care vor primi doar premiile de consolare hotărîte de public.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-18 11:18:20
         
 
  Se pot institui urmatoarele premii:

Cea mai buna epigrama I; II; III; mentiuni.
Premiul publicului.
Cea mai slaba epigrama, etc.
Putem propune un juriu din afara.
Emanuel Cristescu

Propuneri:

-Pentru stabilirea ierarhiei (locurile I-III) textele să fie notate doar de membrii juriului, pentru unitate de criterii de evaluare.
-Cea mai bună epigramă nu poate fi alta decît cea rezultată din notarea textelor de către juriu, adică cea care s-a situat pe locul I.
-Notele acordate de useri vor participa doar la stabilirea celei mai populare epigrame (premiul publicului) și celei mai slabe epigrame.
-O etapă se va desfășura pe parcursul unui termen limită. Textele să fie limitate ca număr, pe o temă dată sau pe rime date, fără ca autorul să poată reveni asupra textului după afișare.
-Toate epigramele vor fi afișate în aceeași pagină, în ordinea postării lor. Asupra textelor afișate nu vor fi acceptate comentarii, notele publicului vor fi afișate doar în ziua stabilită de juriu (eventualele notări anterioare fiind ținute în evidență așa cum sunt ținute textele încă neaprobate)
Voi reveni și cu alte propuneri...


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 11:01:18
         
 
  Cred că o primă problemă este una de natură tehnică. Este posibilă publicarea pe site sub anonimat?
Presupun că cel care vrea să o facă trebuie să-și deschidă un cont nou, unde, în locul numelui, să-i apară pseudonimul sub care concurează. Lucru valabil pentru o singură etapă a concursului, deoarece, in mod firesc, după această etapă pseudonimul va fi deconspirat...
Nu mă prea pricep la aceste chestiuni tehnice dar sunt convins că nu sunt insurmontabile.
În ceea ce privește regulamentul, deja au fost făcute unele propuneri, mai trebuie doar așteptate altele și apoi sistamatizate într-un cadru cît mai simplu.
Consider catrenele apărute în urma primului meu comentariu ca fiind doar o modalitate de destindere, de altfel cei care le-au postat au dat dovadă, nu odată, că sunt preocupați la modul cel mai serios de soarta Europeei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 09:32:08
         
 
  Insist este nevoie de voluntari care sa se ocupe de aceasta organizare.
Corneliu Traian Atanasiu ai fost nominalizat. Nu ne-ai spus nici un punct de vedere!

Scuze Horia Ivașcan că nu ai fost nominalizat. Scuze tuturor pe care i-am uitat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-05-18 09:23:27
         
 
 
"Alex se va-nfrupta din cașcaval"
Lory Cristea

noi am aderat cu toții / el parcă s-a dat cu hoții

Asta nu-i deloc corect.
Și-i cu-atîta mai suspect
Cu cît a tăcut chitic.
S-a ascuns, s-a făcut mic.

noi aici cu ghinionul / el ia sigur milionul

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-18 09:22:34
         
 
  Lui Corneliu Traian Atanasiu pentru:
„E conspirație, vede și orbu’.
Alex, sînt sigur, s-a-nțeles cu Corbu.”
Iată așadar cum CTA dă un help DNA demascând marea corupție!

Pai de ești sigur, atunci ai și dovezi
Și deci demaști corupția din floare
Iar România poți să întrevezi
Probleme nu mai are deloc la aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-18 09:15:09
         
 
  Cred, adică nu, am convingerea că toți cei care au participat la acest test (și care ar fi potențiali cititori ai rîndurilor pe care le-am înșirat mai jos) au simțul umorului suficient de dezvoltat încît să realizeze că glumesc. Pentru a înlătura orice posibilitate de interpretare, am postat cuvenitele semne la începutul și sfîrșitul comentariului.
Vorbind la modul cel mai serios, cred că Dan Norea are dreptate. Un concurent, chiar și sub pelerina anonimatului, nu poate fi și membru al juriului, cu atît mai mult cu cît cei mai mulți dintre noi ne cunoaștem deja stilul și putem identifica autorul unui catren după stil.
De exemplu, Pe Alex Popescu, pe Dan Norea, pe Corneliu Atanasiu, pe Mitică Cioacă îi recunosc de la o poștă. Cum aș putea să concurez alături de ei și în același timp să-i notez cu absolută obiectivitate? Chiar dacă nu aș concura, obiectivitatea ar avea de suferit din moment ce pot recunoaște autorul după stil.
Departe de mine gîndul de a semăna neîncredere, dimpotrivă, ideea unui concurs mi-a surîs imediat, cred că am făcut dovada participînd la el.
Cincinat modern mi se pare mult prea mult. Chiar dacă doar un fel de... Sunt suficient de obiectiv ca să-mi cunosc limitele.
Sprijin ideea concursului. Ca participant de bună credință.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 09:12:32
         
 
  Alex e văr primar cu domnu'Corbu
Ai nimerit precum Brăila orbu'
Nu te mira dacă într-un final
Alex se va-nfrupta din cașcaval
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-05-18 09:10:13
         
 
 
"rămîne un singur concurent serios: Alex!"
Liviu Bordas

Ce aderare, doar aranjamente,
Ciudate aderențe, finalmente!
E conspirație, vede și orbu’.
Alex, sînt sigur, s-a-nțeles cu Corbu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-18 09:04:09
         
 
  Se pot institui urmatoarele premii:

Cea mai buna epigrama I; II; III; mentiuni.
Premiul publicului.
Cea mai slaba epigrama, etc.
Putem propune un juriu din afara.

Eu acord lunar unul sau mai multe premii in valoare de 1 milion lei vechi. Daca vom gasi vreun sponsor premiile pot fi marite.
Evident pot fi multiple idei. Insa daca de la inceput credem ca e vorba de machiavelism s/a dus naibii totul. Si de abia se mai linistisera apele. Haide fii constructiv. Eu as vrea sa am mai mult timp pentru a realiza varianta tiparita a europeei in colaborare cu poeti din Italia care au o revista tiparita si cu care am o intelegere. Careia, din pacate, datorita preocuparilor de a solutiona problemele tip "romanesc" aparute pe site si pe care a trebuit sa le solutionez, nu am reusit sa-i dau curs.
Am lasat sa treaca timpul, eram convins ca o voi lua de la zero, iata ca nu a fost asa, cred ca exista deja un nucleu europeea asa incat putem depasi faza preocuparilor minore si sa ne dedicam constructiei.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-05-18 09:03:53
         
 
  Liviu, il integram si pe Alex. De ce semeni tu neincredere. Suntem in faza de organizare. Hai sa ne organizam. Uite mie imi place cum gandesti si te misti. Si mai esti si jurist adica un fel de Cincinat modern. Nu vrei sa te ocupi tu ? Faci un regulament, il supui dezbaterii si apoi il adoptam. La concurs poate participa oricine sub pseudonim. Care se deconspira dupa aflarea rezultatelor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-05-18 08:51:18
         
 
  :))))

Dane, ai tu ceva dreptate, dar nu ai intrat destul de adînc în dedesubturi...
Aici e machiavelism pur. Dacă vrei să scapi de cineva incomod, dă-i o funcție.
Lipsește din listă Alex Popescu. Gîndește-te, cu noi toți în fel și fel de funcții (de la președinte de comisie pînă la ajutor de băgător de seamă), rămîne un singur concurent serios: Alex!
Căruia îi com striga toți de pe margine: Hai aderare!
:)))
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-18 08:40:40
         
 
  refuz intemeiat

nu-ti dau la sfat aderare
fiindca in micu-ti casa
din padurea de timp roasa
intra cand vrea fiecare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2006-05-18 03:26:11
         
 
  Domnule Corbu, cred ca e o mica problema. Am senzatia ca toti cei enumerati si probabil si cei carora le-ati cerut scuze (de exemplu Atropa si Anda Andries), doresc sa fie concurenti, nu juristi. Hopa ! Liviu e jurist de meserie, deci juriul e meseria lui. Am scapat de unul din cei mai puternici rivali.:) Mai sunt si alti juristi in lista ?
Pe cand dvs, domnule Corbu, ati dovedit pe de o parte ca nu sunteti strain de epigrama, pe de alta parte (va rog sa ma scuzati) ca nu emiteti pretentii la un premiu pe care tot dvs il veti acorda. Sunteti potrivit ca o manusa pentru postul de jurist-sef.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 23:50:48
         
 
  Multumesc domnule Liviu. Ati sanctionat prompt eroarea mea de postare.

Doream sa spun ca testul a demonstrat interesul pentru un astfel de tip de concurs.

Mai asteptam si alte propuneri privind acest concurs.
Cu scuze, nu aș dori să fac parte nici dintre organizatori nici din juriu. Mulțumesc d-lui Norea pentru propunere însă mă recuz.
Sunt pe site persoane cu adevarat potrivite pentru domeniu dintre care amintesc pe Liviu Bortaș, Dan Norea, Josphine Săgeată,Ion Diviza, Ciocă, Valeriu, ecsintescu, Rotaru, Adelina, elia, etc. Scuze pt cei pe care nu i-am nominalizat!
Așadar dacă d-l Corneliu Traian Atanasiu acceptă să coordoneze această secțiune, iar cei nominalizați să facă parte din juriu, eu cred că putem începe.
 
Postat de catre Ion Corbu la data de 2006-05-17 23:24:38
         
 
  Domnule Corbu, mă declar de acord!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 23:10:13
         
 
  1  
Postat de catre Ion Corbu la data de 2006-05-17 23:08:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Iar eu susțin părerea aceluiași Dan, părere potrivit căreia toți cei care nu sunt constănțeni sunt obligați să regrete...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 22:34:38
         
 
  susțin propunerea lui Dan Norea în numirea d-lui Atanasiu ca redactor coordonator pe secțiunea epigramă
Josy
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-05-17 22:29:58
         
 
  Marița cu opinca roasă
Vorbește tâmp de aderare
N-are nici gaz nici sare-n casă
Visează, deh! ca fiecare.

Traian, cel cu vertebra roasă
S-a-ntors cu soața sa acasă,
Preocupat, ca fiecare
De mult râvnita aderare.

 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-05-17 22:28:31
         
 
  imaginea ne e cam roasă
de ce cam știe fiecare
tânjim și-așa la aderare
unde nu-s bani nu e nici casă
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-05-17 22:21:59
         
 
 

Sunt român ca fiecare,
Nu am bani, haina mi-e roasă
Și, până la aderare,
Trag din greu...pe lângă casă.


 
Postat de catre elia david la data de 2006-05-17 21:56:41
         
 
  Pentru că s-a mai potolit febra concursului, vin cu propuneri.

Propuneri de regulament
- etapa I - durată: n zile, mai multe dacă e un concurs serios (mă refer la premiu :)) - textele se depun "in plic inchis", in asa fel incat nici un concurent sa nu vada textele celorlalti; pot fi depuse mai multe variante; pe durata etapei I, fiecare poate sa-si modifice textele proprii.
Justificare pentru texte ascunse: azi am intrat un pic mai tarziu, am citit textele precedente, m-am asezat la masa si m-am pomenit ca una dintre variante era aproape identica cu un catren al Adelinei. Norocul meu ca mi-am dat seama la timp si n-am mai postat. In final tot am constatat ca am folosit aceeasi sintagma cu Liviu Bordas "o freaca fiecare", el fiind primul. Daca inconstient se intampla, va dati seama ce se poate intampla premeditat.
- etapa II - durata: 2-3 zile - afisarea textelor "cu coltul lipit", adica numerotate dar nenominalizate; in timpul asta se voteaza textele
- etapa III - "dezlipirea colturilor" si numararea voturilor

Atributii juriu:
- validarea textelor - corespondenta cu enuntul, erori gramaticale, plagiate
- numarare voturi si aplicare criterii ad-hoc la balotaj

Propunere pentru seful juriului: domnul Corbu

Propunere pentru redactor coordonator al sectiei de epigrama: o persoana in care se imbina intr-un mod fericit un epigramist talentat cu un eminent critic literar: domnul Corneliu Traian Atanasiu.

Propunere pentru premiul de azi: si eu sunt din Constanta :)))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 20:48:28
         
 
  Raport

Amabili, ne-au primit în casă
Și ne-au citit, cam fiecare,
Dintr-un raport cu scoarța roasă
Doar două vorbe: ciuciu aderare...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 19:27:32
         
 
  Când e vorba de-aderare
Văd cum plânge fiecare
Că situația e (g)roasă:
Șase-șase, poartă-n casă !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 19:26:07
         
 
  "Strofa ta, cu coaja roasă,
Cum că plâng la fiecare
E o strofă extra-casă
La care n-am aderare!"
Postat de catre Alex Popescu

Uite-acum cand plec spre casa,
Multumesc la fiecare,
C-ati respins la aderare,
Catrenul cu coaja roasa.

PS In afara de concurs

(N-a ramas, cum bag de seama,
Nici macar o epigrama.)

O seara frumoasa tuturor,
Cu prietenie (pentru fiecare dintre cei din casa),
Adelina
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 19:21:14
         
 
  "Se intreaba toti din casa
Te-ai dedat la blana-i roasa?
De te plangi la fiecare,
De nastrusnica-aderare?"

Strofa ta, cu coaja roasă,
Cum că plâng la fiecare
E o strofă extra-casă
La care n-am aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 19:13:22
         
 
  "Nuți cu blănița roasă
De- atâta aderare
Doară crai de tobă-n în casă
E zărește-n fiecare!"
Postat de catre Alex Popescu

Se intreaba toti din casa
Te-ai dedat la blana-i roasa?
De te plangi la fiecare,
De nastrusnica-aderare?
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 19:04:03
         
 
  "si halatu'...?"

halatu' il viseaza fiecare
desi tot nuzi ne lafaim prin casa
invidia se pare-i cea mai roasa
adio, la mai mare aderare!


goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-05-17 19:01:12
         
 
  "Nuți, faima Europei, a aderat deja"


Nuți cu blănița roasă
De- atâta aderare
Doară crai de tobă-n în casă
E zărește-n fiecare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 18:59:33
         
 
  "Ca să știe fiecare
De uitare tu pari roasă
Că n-ai rimele din casă
Deci: adio aderare!"
Postat de catre Alex Popescu

Am vazut ca rima roasa,
A plecat plangand din casa,
Dar va spun la fiecare,
Nu renunt la... aderare!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 18:58:31
         
 
  „Și halatu'?...cît e halatu'?...”

Halatu’, informez pe fiecare
E pe măsura omului din „casă”
Care-i cu mâneca puțin cam roasă
Legată-n spate ca bună aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 18:51:38
         
 
  Replică

„Nu ati spus ca este test
Si declar deschis protest,
Daruind la fiecare,
Cerere de aderare.”


Ba a scris pe foia roasă
Că-i doar test dar fiecare
Chiar de are masă, casă
La protest vrea…aderare!


PS
Adelinei care se pare a încălcat regula

Ca să știe fiecare
De uitare tu pari roasă
Că n-ai rimele din casă
Deci: adio aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 18:44:37
         
 
  Toti promit s-avem o casa
De-om obtine aderare,
Dar cand treaba e mai "roasa"
Se ascunde fiecare.

Tara de potop e roasa
Cu belele fiecare
Unii n-au macar o casa,
Dar au moft de aderare.


Nu isi au aicea casa
Rimele de aderare
Doar de muza este "roasa"
Se mai... joaca fiecare....etc:d
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-05-17 18:34:54
         
 
  Premiu

Visând la premiu, scriu ca fiecare:
Aș vrea o vilă ori o simplă casă
De-atâta scris am tastatura roasă
Și nu mai știu ce-i aia… aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 18:28:24
         
 
  "Acum suntem la un test"
Postat de catre Emanuel Cristescu


Nu ati spus ca este test
Si declar deschis protest,
Daruind la fiecare,
Cerere de aderare.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 18:22:12
         
 
  Sunteți plini de imaginație
Emanuel Cristescu

Parafrază:
Și halatu'?...cît e halatu'?...
(adică premiu'...)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 18:07:38
         
 
 
Nuți, faima Europei, a aderat deja

Cu crema anti-aderare,
Ca într-o primitoare casă,
De intră, iese fiecare
Numai salteaua este... roasă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-17 17:38:19
         
 
  D-le Corbu,
Poezia exclama lichiorul nebaut de ilustre poetese

Doar am crezut ca pot si eu....

Vodca, are atatea grade incat uneori le numar si eu...

Astept venirea oricui la C-ta.......
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-17 17:34:44
         
 
  pornind de la initialele rime:

mi-e sila de-orice aderare
mai bine stau inchis in casa
naiv tot spera fiecare:
lozinca, nu, inca nu-i roasa!
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-05-17 17:07:15
         
 
  A se citi casă, nu acasă.  
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 16:56:39
         
 
  Sunteți plini de imaginație. Dacă din rimele acestea, care mi s-au părut terne, ați putut scoate atâtea sensuri, mă gândesc ce veți reuși din niște rime reușite.

Felicitări tuturor participanților și sper că aceasta a fost doar o uvertură.

Însă aștept opinii și la celelalte subiecte pe care le-am supus discuției. Și de asemenea evaluări.

Acum suntem la un test
pentru ecsintescu, dacă va fi premiat, o vodcă de 40 grade+, nevirtuală. Voi veni la Constanța în curând. Și o întrebare, ecsintescu, domnia voastră scrie cumva și sonete?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-05-17 16:55:43
         
 
  Privind la salteaua roasă,
Ea visa o altă acasă,
Dar el, deh, ca fiecare,
Se gândea la aderare!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 16:55:29
         
 
  Aderarea la români!

1.
Astăzi spune fiecare
Meditând la haina roasă:
Noi venim la aderare
Cu… sărăcia din casă!

2.
Românii de cum intră-n casă
Și se așează fiecare
Pe vreun divan, pe-o sofa roasă
Ei au în cap doar…aderare!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-05-17 16:41:53
         
 
  reformulez
acum vad
deci:
Vom adera la aderare
Ca musafr in alta casa
identitatea ne e roasa
Gandi-va asta fiecare
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-17 16:29:25
         
 
  Vom adera in aderare
Ca musafir in alta casa
Identitatea este roasa
Gandi-va asta fiecare.....
....asta asa ca sa marsez la propunerea ilustrului nostru mecena.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-17 16:27:03
         
 
  Care este premiul?????
asteptam ca acest demers promo, sa fie insotit de premii pe masura...
D-le Corbu, se poate credeti-ma
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-17 16:21:25
         
 
  La Senat, podeaua-i roasa
Caci o freaca fiecare.
Sper ca dupa aderare
Sa imi cumpar inc-o casa.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 16:06:38
         
 
  Tot așa, din casă-n casă,
Ca simbol de aderare,
Un bocanc cu talpa roasă,
Să își pună fiecare.

Iar acel ce n-are casă,
Ca simbol de aderare,
Să poarte sub haina roasă,
Ce mai are fiecare!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 16:02:41
         
 
  un bancher cu haina gROASA
a bagat mana in CASA.
azi il vede FIECARE
printre n arcADE RARE.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 15:59:14
         
 
  Mie mi se parea ca perechea "roasa"-"aderare" impune prea mult tematica. Dar Liviu si Adelina m-au contrazis cu brio.  
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 15:55:16
         
 
  astazi umbla fiecare
dintre noi, cu haina roasa,
insa dupa aderare
de rusine-om sta in casa.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-05-17 15:52:27
         
 
  "Prea o freacă fiecare..."
Postat de catre Liviu Bordas

De-mi arăți (la mine-acasă),
Cum o freacă fiecare…
Pe-un fotel cu pielea roasă
Înseamnă că-i... aderare?
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 15:43:42
         
 
  Doi bătrîni, la ei în casă.
Moșul, de, ca fiecare,
Molfăind gingia roasă:
Babo, treci la aderare!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 15:42:40
         
 
  În fotoliul cald din casă
Dau cu tifla: aderare!
O sintagmă mult prea roasă.
Prea o freacă fiecare...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 15:34:13
         
 
  La români, din casă-n casă,
Umblă zvon de aderare,
Că la neam de talpă roasă,
Mmm…U.(!!!)E… dă la fiecare!

 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-05-17 15:31:18
         
 
  Cred că "fiecare" restrînge mult prea mult posibilitățile de a versifica, reduce sensurile posibile...
Și "aderare" are prea puține sensuri. Prea impune tematica.
Poate pe viitor găsiți rime care să permită imaginației să zburde.
E doar o părere. Sper să mi-o infirme alți participanți.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 15:28:18
         
 
  Spre a Europei casă,
Cu speranțe de-aderare
Și cu haina-n coate roasă,
Năzuiește fiecare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 15:16:04
         
 
  Am cinci prunci. Toți plîng în casă,
Urlă foamea-n fiecare.
Haină n-am, talpa mi-e roasă,
Iar eu sper la aderare!...



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-05-17 15:12:46
         
 
 
În ce constă textul? Ce gen literar? Sonet sau haiku?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-17 14:53:46
         
 
  Am muncit și-avem o casă,
Dar visăm la aderare
Dacă pielea ne-o fi roasă
Vom vedea noi fiecare.
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-05-17 13:59:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE