| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              arbitraj. miza - curatarea site-ului               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Dan Norea                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              cu referire la problemele de aici :  
 
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971  
 
Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici  măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.  
 
Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.  
 
Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția,  în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.  
 
Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?  
 
Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.  
 
Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales  pt cine și ce ! 
 
  
 
 | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Romania are cei mai multi MCS 
 
Ordinul asta-i vechi in lume 
Si ai dreptate, nu-i de saga. 
Vrei ca sa intri-n el anume ? 
Nu poti fara o mica... spaga ! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 20:03:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Instituirea unui nou ordin al cavalerilor  MCȘ 
 
Maestre ai răspuns corect 
Și zău că nu mai e de șagă 
Așa că mă exprim direct: 
Ești "Mare Cavaler de...Șpagă"! 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Alex Popescu               la data de  
              2006-04-27 19:30:57               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Doua catrene de raspuns pentru Alex Popescu 
 
1. 
Aventura cu o fata  
Va ramane netaxata 
Chiar daca fata-i baiat. 
Mai nou e incurajat. 
 
Nu ma-ntreba de ce. Nu inteleg. Dar asta e. 
 
2.Legea are-o parte buna 
 
Eticheta-i colorata: 
Verde-nseamna sanatate, 
Galben - neverificata, 
Rosu -las-o-n pace, frate ! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 18:52:35               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Două catrene pentru autor 
 
Aventura cu o fată 
Va ramâne netaxată 
Dacă fata e chiar fată 
Și dacă-i bine "tratată"! 
 
 
Cu prestanță de ștrengar 
Divorțezi fără motiv 
Ce te faci dragă șpăgar 
Dacă șpaga e cu HIV? 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Alex Popescu               la data de  
              2006-04-27 17:39:05               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ai dreptate Dane ! Asta si cu matemetica mi-au fost cele mai grele ! Cred ca dupa atatia ani pe-afara, am inceput sa cam amestec borcanele.  
Ce-i drept ca nici engleza nu o vorbesc bine ! 
Iarta-ma si multumesc de  corectare...la corectare. Tot binele Valeriu. 
P.S. Totusi pe tema asta ai facut o parodie de milioane cu toate condimentele. Felicitari !                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Valeriu Cercel               la data de  
              2006-04-27 16:40:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Vali, numara silabele din cele doua versuri: 
"Le  a- men- dam pe cen-tu-ris-te" 
"Iar e- le-s e-  va-zi- o- nis-te" 
Ambele au 9 silabe. 
Ti-am zis, asta e problema, tu citesti "zio" ca un diftong cand de fapt e hiat "zi-o". 
 
Toate bune, Dan 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 15:53:53               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dane draga, nu e vorba de "evazioniste" ci de metrica dintre 
 
Le amendăm pe centuriste ? 
si 
Iar ele-s evazioniste. 
 
Iar ele "sint" evazioniste ! 
 
Asa suna mai bine, altfel (cum ai scris tu) suna mai scurt decat trebuie. 
Numai bine, Valeriu               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Valeriu Cercel               la data de  
              2006-04-27 15:33:09               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Multumesc, Vali ! Parerea ta ma onoreaza, la capitolul poezii umoristice esti neintrecut. 
 
M-am uitat in dictionar, aici "io" e hiat, nu diftong, adica "e-va-zi-o-nis-te". Asa ca merge mai bine varianta mea. 
 
                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 15:24:01               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adică dragă, în doi peri, 
Ne spui tu pe nepusă masă, 
Cum că burlacii n-au plăceri 
Iar burlăcia-i virtuoasă! 
(Alex Popescu) 
 
Nu-s burlac, nu le tin parte, 
Dar asa scrie in carte: 
Aventura cu o fata 
Va ramane netaxata. 
 
(Biblia, cap. Onan) 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 15:15:48               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dane draga, felicitari pentru parodia ta ! 
Pentru umoristi este un Dumnezeu. Mereu ofera ceva nou. Chestia asta am auzit-o si noi aici in Canada, numai ca la noi lucrurile se petrec altfel: 
Femeile-s discriminate, 
Si sa-nteleg nu reusesc : 
Ele mereu fac caritate, 
Insa barbatii tot platesc ! 
 
P.S. La strofa a treia ultimul rand ar suna mai metric : 
"Iar ele sunt evazioniste" 
Felicitari din nou, Valeriu               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Valeriu Cercel               la data de  
              2006-04-27 14:49:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Cand nu merge "cititorul" 
La ce bun codul de bare? 
 
 
Întrebi ușor tendențioasă 
Și pari a te juca cu focul! 
De cititor nu îi mai pasă 
Că i  s-a vindecat și locul! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Alex Popescu               la data de  
              2006-04-27 14:47:47               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Burlacii nu pățesc nimic 
 
 
Adică dragă, în doi peri, 
Ne spui tu pe nepusă masă, 
Cum că  burlacii n-au plăceri 
Iar burlăcia-i virtuoasă! 
 
 
 
Burlacii nu pățesc nimic? 
Atunci propun ca să se știe: 
Chiar dacă au ei codul mic 
O taxă chiar  pe
burlăcie! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Alex Popescu               la data de  
              2006-04-27 14:37:06               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Intreb acum autorul, 
(Uite-asa ca nu am stare)  
Cand nu merge "cititorul" 
La ce bun codul de bare? 
(Adelina) 
 
Dac-a-ncercat și-a eșuat 
Cu-atât mai mult trebui' taxat ! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 10:28:36               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Păi taxa pe tutun și alcool nu e taxă pe plăcere ? 
 
Râvnind șefia de la fisc 
(Alex Popescu) 
 
Chiar azi un zvon am auzit 
Cum că la fisc s-au înmulțit 
Cererile de angajare 
În Gărzile Financiare. 
 
Nu viciu este, ba chiar risc 
Să spun că-i taxă pe 
plăcere ! 
(Alex Popescu) 
 
Intră la taxă, cum vă zic, 
Numai plăcerea vicioasă 
A celui ce nu-i om de casă. 
Burlacii nu pățesc nimic.:) 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2006-04-27 10:23:32               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Am plecat de la Valeriu din pagina cu un zambet si am poposit aici pentru inca o portie zdravana de ras.  
 
Intreb acum autorul, 
(Uite-asa ca nu am stare)  
Cand nu merge "cititorul" 
La ce bun codul de bare? 
 
Felicitari Dan! 
Adelina               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adelina Ionescu               la data de  
              2006-04-27 10:21:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Viciu sau plăcere? 
 
Râvnind șefia de la fisc 
Ce ai descris tu cu durere 
Nu viciu este, ba chiar risc 
Să spun că-i taxă pe 
plăcere ! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Alex Popescu               la data de  
              2006-04-27 10:03:40               | 
             | 
             |