FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Era la modă într-adevăr cînd un personaj, cum spun, virtual făce asemenea comentarii sub felurite texte:

"daca nu va suparati, puteti sa fiti mai explicit va rog. aveti un stil alambicat si adanc as spune vag vaginal( nu e o jignire va sigur)incat ma pierd alandala prin dumnealui. prin text nu prin vagin fireste"

Te rog să-mi scuzi catrenul, incrimina doar o figură de tristă amintire. Probabil ne vom reîntîlni mai puțin triști.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-12 19:03:14
         
 
  Un catren penibil, indiferent si trist. Probabil ai vrut sa iei in tarbaca pe cineva. Personal nu gust astfel de scriere, dar probabil e la moda aici.  
Postat de catre Alina Ionescu la data de 2006-04-12 18:03:30
         
 
  Sincer nu știu ce vrei tu să faci precum "duelgii de pe-aici". Tocmai de aceea am intervenit. Că m-am săturat să vad site-ul ăsta ca pe un loc în care sunt adunate toate refulările de pe alte site-uri și de prin alte locuri. Nu e drept! Uită-te și tu cum îți pui mintea cu toți. Merită?

Și dacă "unii-alții" care se miră mă includ și pe mine, crede-mă, nu mă simt bine deloc la remarca asta. Te știu om serios.

Unde sunt minunile alea de 5-7-5 silabe pe care le scriai? Ce se întîmplă cu tine? Aveam pretenții, e drept...cam mari?????





 
Postat de catre Name Old la data de 2006-04-11 17:39:06
         
 
 
Ca să capăt ușurință. Ca s-o pot face ca duelgii de pe-aici. Ca să se mire unii, alții. De-amorul artei.
Versificarea e abilitate și nu mi-am însușit-o la vreme.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 17:32:47
         
 
  pentru postar masculina in viagras, banuiesc  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 17:32:36
         
 
  pentru????? ca tot nu pricep...  
Postat de catre Name Old la data de 2006-04-11 17:18:16
         
 
 
Exersez.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 16:30:18
         
 
  Dezamăgire...

Ce faci Corneliu aici? Singur îți răspunzi la poante.
Sincer...nu credeam că tocmai tu poți scrie așa...:(
 
Postat de catre Name Old la data de 2006-04-11 16:28:36
         
 
 
Nici n-am cînd să fiu surprins
Că îndată te dai prins,
Număr numai pîn’ la șapte
Și-ai căzut ca musca-n lapte.

(acum îmi iau o pauză pentru ecsopee)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 14:18:43
         
 
 
Ai sosit? Pari cam suspect!
Văd că nu te-ai învățat,
clar că n-ai nici un respect
și veniși la scărmănat.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 13:51:31
         
 
 
Altfel nu găsii cu cale,
explicația-i fatală:
mușteriu' mi-ești matale
cu gîndirea-ți geni(t)ală.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 13:45:29
         
 
  Mai grav este ca dansul care pare atat de cucernic si cast in ceea ce priveste postarea ingenua a domniei sale, izbucneste in trivialitati ciudate atunci cand este contrazis. Asa se va intampla si acum, cand indiferent ce va face instinctul primar va refula ori in epigrame ori in poeme sau mai grav epopee."
citat din ,,DESPRE ECO-LITERATURA....
v-am prins stimate d-le Atanasiu Astept epopeea
....usor misogina postarea de fata....
dar asta tine de oarecare putinta pe care varsta in mistocareala ei fiziologica transforma flasc pornirile erecte....ontologic vorbind....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 13:38:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE