FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Constantin Enianu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Concretizarea selectiva la informatie intr-un stat anomic, ne face sa ingurgitam tot ce ni se da: fie pentru un desfat existential de moment, fie pentru structurari tot existentiale care le consideram ca ne aduc o desfatare sempiterna. Restul e o floare pe mormant...  
Postat de catre Constantin Enianu la data de 2006-04-01 12:13:38
         
 
  bun articolul dvs. ma intreb insa daca redescoperirea si/sau constientizarea acestor imperative nu necesita o violentare a fiintei numita om; in lipsa unor polici culturale pertinente, cand accesul (neselectiv) la informatia e un dat, ce mai ramane de facut?  
Postat de catre dorin cozan la data de 2006-03-31 22:00:39
         
 
  Am considerat ca e bine sa poastez si aici acest articol in nuce despre Mircea Eliade, alaturi de alte site-uri si reviste de cultura. La fel de concentrat este si comentariul dv.,dle Atanasiu, cat si pertinent.
Cu pretuire,
 
Postat de catre Constantin Enianu la data de 2006-03-30 11:52:26
         
 
 
Despre Eliade ar trebui să se vorbească mai mult. Este o pildă a modului de a vorbi decent despre religiozitate. Îmi place că menții decență și discreția lui. Care nu sînt lipsite de un anume patos existențial. Homo religiosus este într-adevăr pentru el omul deplin, existență augmentată prin spiritualitate. Calitatea textelor lui Eliade constă în faptul că nu se rezumă la o simplă preocupare de istoric și interpret al faptelor religioase, ci vorbește despre structura ființie umane și despre felul în care religiozitatea - chiar difuză - se păstrează în societățile care au secularizat viața practică drept "sacru camufalt în profan". Îndemn care poate stimula pe oricene să-și îmbogățească propria viață prin investirea creatoare, imaginativă în tot ce i se întîmplă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-29 16:09:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE