FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Text postat de Rodica Elena Lupu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Plimbă-te alături de mine scumpa mea Lory iar când vei ajunge pe urmele pașilor mei, pentru că sunt sigură că vei ajunge, vei recunoaște la tot pasul ceea ce ai citit aici sau în cărțile mele. Și eu mi-am dorit când eram de vârsta ta să văd măcar țările din jurul României și uite că visul meu s-a împlinit, ba mai mult am vizitat până acum 21 de țări și am scris depre toate locurile pe care le-am văzut.
Mulțumesc pentru apreciere și îți doresc succes în tot ceea ce faci.
Cu drag,
Rodica Elena
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-03-21 15:46:24
         
 
  revin
voi premia textul pentru acuratetea exprimarii si munca frumoasa dar grea a scriitoarei de a ne purta prin frumusetile pamantului
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-03-21 12:29:34
         
 
  Multumesc Rodica, deocamdata am fost cu tine in Italia:), nu stiu cand voi ajunge acolo, dar tu mi-ai dat un motiv in plus sa-mi doresc:).
cu drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-03-21 12:27:05
         
 
  Este doar inceputul, draga Adelina si Valeriu. O să vă plimb prin toate cele 21 de țări, prin toate locurile bătute de pașii mei. Și am scris astfel 700 de pagini ca sa priceapă toti, nu am făcut filozofie. Eu am fost turistul sarac. Nu am mancat la restaurante. Daca m-au invitat prietenii am fost si i-am vizitat daca nu m-am limitat la branza topita triungi, la pateu de ficat si-mi cumpăram fructe. Trenul era gratis, o facilitate acordată de Ministerul Transporturilor ca lucrez acolo de atatia ani... iar taxa pentru vizitarea muzeelor nu e mare, asa ca nu am cheltuit prea multi bani si am vazut tot ceea ce mi-a placut. Nu mai vorbesc de fotografii. Am cate un album intreg cu poze din fiecare tara vizitata.
Numai bine. Cu drag,
Rodica Elena
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-03-21 10:03:49
         
 
  Tot ceea ce trebuie să faceți este să ajungeți aici în acest frumos oraș supranumit „Orașul iubirii”.


Mi-ar fi placut sa merg pe urmele pasilor tai... Nu am vazut Verona. Ajung in octombrie in Italia, in delegatie. Voi sta insa patru zile la Roma si patru la Venetia.

Iti multumesc insa pentru aceasta frumoasa calatorie. Vacantele tale sunt extraordinare!


 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-03-20 17:49:36
         
 
  Rodica draga, si noi suntem amatori de vacante si calatorim mult, in schimb vacantele tale atat de frumos le prezinti, parca le traim pe viu. Felicitari, Valeriu  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-03-20 15:56:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE