FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Ion Corbu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pur si simplu Nici nu ii bagati in seama, nu ?
adica, lipsa de respect parerea mea, macar puteati sa va sinchisiti sa spuneti doua vorbe ...

acelasi mdeaahhhh din partea mea pronuntat cu o scarba profunda si deloc amicalul

Heil Hitler !!!
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-10 04:30:21
         
 
  D-le Corbu credeti-ma habar nu am cine este dl Radulescu dar nu numai ca are talent din belsug dar are umor de crapa.
Contez pe inteligenta dumneavoastra si va rog sa-i conferiti aceasta posibilitate de a-si posta texte in timpi reali.
Macar procedati la o derogare, zau ca merita!!!
pE timpul raposatului exista o tagma infecta in Romania si anume informatorii care erau mai periculosi decat securistii!
atat am avut de zis
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-26 00:22:25
         
 
  1.Corneliu, nu am timp sa citesc toate postarile. Nici un alt editor nu mi-a semnalat o astfel de atitudine, adica aceea ca eu as fi "tinta bataii lor de joc" Cine sunt acestia ? Si unde s-a manifestat o astfel de pornire ?

Mister Negulesco, nu pretind decat CEEA CE MI SE CUVINE!Am avut "nivel " 200, inainte de "reforma" nefericita care a "revolutionat " acest site !Nu mi se pare normal, repet, ca eu sa stau la coada, in timp ce pigmeii se lafaie cu texte obscure, aparute instantaneu, datorita unor niveluri nemeritate, obtinute prin cerseala, la telefon!Eu n-am de gand sa-mi dezvalui adresa , codul numeric personal si alte rahaturi stimabilului domn Corbu, doar ca sa obtin un "niveL"!

Marele Maestru
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 19:54:33

Cu incredere in triumful ratiunii.

Ion Corbu
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-25 21:28:01
         
 
 
3. Va rog sa semnalati orice abuz.

Spam. Ca s[ nu folosesc un termen medical

RUSINE, DOMNILOR(DOAMNELOR) EDITORI!ASTEPT DE APROAPE 3 ORE SA-MI APARA SONETUL!O SA POSTEZ, NONSTOP, MESAJE DE PROTEST PANA CAND SE VA FACE DREPTATE! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 17:34:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator
________________________________________
MARSAVIA CONTINUA!DACA N-AVETI EDITORI SUFICIENTI, ANGAJATI CU ORA, SALAHORI DIN PIATA!VOR FI MULT MAI PROMPTI, GARANTEZ! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 15:41:21
________________________________________
E BATAIE DE JOC CE FACETI CU TEXTUL MEU! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 15:28:38
________________________________________
DOMNILOR EDITORI!DIN NOU SUNT NEVOIT SA INTERVIN...MI SE PARE INADMISIBIL CA UN AUTOR DE CALIBRUL MEU SA CERSEASCA UN LUCRU CARE I SE CUVINE:APARITIA INSTANTANEE A UNUI TEXT !NU MI SE PARE NORMAL SA ASTEPT Ț ORE PANA CAND UNUL DINTRE DOMNIILE VOASTRE SE INVREDNICESTE SA DEA "VERDE" CREATIILOR MELE!POSIBIL SA FIE ULTIMA DATA CAND VA MAI FAC ONOAREA SA POSTEZ PE SITE-UL ACESTA! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 15:10:05

RUSINE!IATA CE "CAPODOPERE" APAR FARA PROBLEME, IN TIMP CE TEXTELE MELE SUNT TRECUTE PE "LISTA NEAGRA"!VALIDATI ULTIMUL MEU SONET, TOVARASI EDITORI!CATE ZILE TREBUIE SA MAI ASTEPT? Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 18:00:44

RUSINE!CAND SE VA FACE DREPTATE?CAND O SA VALIDATI SONETUL MEU, TOVARASI? Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 18:08:50

TOVARASI EDITORI,CAND MAMA DRAQ AVETI DE GAND SA-MI VALIDATI POEZIA-PROTEST?IAR VA ASCUNDETI DUPA PLOP? Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 20:09:33

TOVARASI EDITORI, DO WHAT YOU HAVE TO DO!POEMUL MEU PROTEST ASTEAPTA SA FIE VALIDAT!P.S:mister Negulescu, noroc cu mine, ca altfel nu-ti citea nimeni puerilitatile "expirate"!:)

Marele Maestru
Rudy Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-25 20:21:15

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-25 21:00:49
         
 
  Eu am mai spus si repet. Nu am nevoie de nivel, de vot, de stele. Eu scriu și atat. Cine vrea sa citeasca, cine nu să nu o facă. Am postat si voi posta oriunde este o adresă de atelier literar. Asta dovedește că prefer literatura nu cearta.
Dodu are dreptate când spune, citez "Dar daca tot am fost retrogradat fara a se urma vreo regula, ba dimpotriva, mi se cere (auzi!) numar de telefon ca sa-l cersesc inapoi,nivelul (mi se pare o impertinenta)"
Am o propunere: Să scriem, să facem literatură. Eu am cărți semnate cu numele meu și cu pseudonim. Care e problema? De când se scrie unii nu vor să-și dea numele. Așa le place lor. Poți oare să te pui contra vântului?
Cu drag,
Roena
 
Postat de catre Roena Woolf la data de 2006-03-20 10:44:23
         
 
 
Dodule,

Nici identitatea ta nu există pe acest site. Chestiile de pe mess pot fi rezolvate scoțînd persoana din lista ta. Și oricum n-au nici o relevanță aici, poate la poliție.

Cît privește troaca Marelui Maestru e riscul tău s-o frecventezi. Văd că ai nivel 200, ai obținut ce meriți.

Să calci regulamentul e treaba ta, dar nu călca și-n străchini.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-20 07:15:34
         
 
  Domnule Corneliu Atanasiu,
nu ma deranjeaza ca Franz isi spune Franz, ca pseudonim literar. Dar cand imi invadeaza spatiul privat, adica messengerul, bestelindu-ma ca i-am pus eticheta "slab" textului sau, folosind acelasi pseudonim, fara sa-si decline identitatea, nu-mi ramane decat ceea ce am facut. Sa-l scuip in cap. Si asa voi reactiona cu oricine care-si permite sa faca pe nebunul in spatele unui pseudonume.
Ca nu mi-am sustinut eticheta de "slab" e adevarat. De ce era slab textul? Din motive evidente, as spune, ca un consumator. Daca Franz nu suporta sa i se spuna opinia despre text, poate ca n-ar trebui sa mai posteze.
In rest sunt deacord cu toate regulamentele din lume. Cu conditia sa le respecte toti cei implicati si mai intai cel care le stabileste.
Spun deacord cu existenta lor, asta nu inseamna ca nu le voi incalca. Iar daca le voi incalca, sa mi se aplice reguli prevazute in cazul incalcarii lor.
Eu nu ma plang de nivel, nu-mi trebuie. Dar daca tot am fost retrogradat fara a se urma vreo regula, ba dimpotriva, mi se cere (auzi!) numar de telefon ca sa-l cersesc inapoi,nivelul (mi se pare o impertinenta) atunci imi permit si eu sa fac aluzie la aceasta problema unde si cand vreau. In special pe un text slab cum a fost cel al lui Franz
Intelege ce vrei. Si asa e greu de navigat pe-aici, o copie nereusita a paginii agonia.ro. Pentru ca agonia are un merit. E bine pusa la punct tehnic. Europeea e ca o caricatura. Ba mai mult, de o vreme agonia a fost copiata si in ceea ce priveste cenaclul. Chiar asa, nici un fel de originalitate, nici un adaos, doar copiere caricaturiala.


 
Postat de catre petrica petrica la data de 2006-03-20 06:54:18
         
 
  Mi-au dat lacrimile, pur si simplu, afland aceasta veste cutremuratoare...P.S:Promit sa angajez un snop de bocitoare cand o sa se retraga C.T. Atanasiu!:)

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-19 19:45:25
         
 
 
Si George Frantz și-a retras textele. Pentru cine nu știe de ce, o bibliografie (succintă):

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=5199

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=5471


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-19 18:48:53
         
 
  Ah Rudy maestre, ai antecedente pe-aici, pe acest site literar... ma si miram sa iti pice pe mine asa... pai atunci nivelul 20 e bun. vad ca te mananca tot timpul spinarea. Domnilor editori va rog sa luati masuri.  
Postat de catre popovici liviu la data de 2006-03-19 18:30:44
         
 
 
3. Va rog sa semnalati orice abuz.
Ion Corbu

ati primti ce-ati cautat, marilor maestri, dumnezei ai poeziei. dupa vorba, dupa port. lipsa de bun simt se plateste. cel putin eu n-o pot trece cu vederea. si despre text... scrii exact cum esti. fara nerv, plicticos deci... si ce e mai grav e ca nu intelegi ca ti se spune "maestre" la misto. :)
Postat de catre George Frantz la data de 2006-03-19 18:22:11

Parcurge cronologic comentariile acestui autor

Text anterior Text urmator


Adevar grait-ai, Dodule!Iti voi urma sfatul.


Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-19 17:16:15


Florine, nu te mai lua de frantz, ca nu are identitate, iar eu pe astia ii scuip in cap



Postat de catre Dorian Duma la data de 2006-03-19 16:52:24
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-19 18:30:41
         
 
 
3. Va rog sa semnalati orice abuz.
Ion Corbu

Frantzy, pigmeu obraznic, cand o sa reusesti sa scrii macar pe jumatate ca mine, abia atunci o sa poti scoate ratul din mocirla!Vezi-ti lungul nasului si lasa-l pe Maestru tau, Rudy!Mai e mult pana departe!

Rudy Himself
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-19 15:43:20

Dodule, sunt alaturi de tine!Nivelul 22,5 mi se pare decent, pentru un geniu ca tine(si ca mine,evident!) pe un site bantuit de nulitati!Frantz, succes la pascut!

Marele Maestru
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-19 15:29:57

Domnule Corbu, ce se mai aude cu nivelul meu, am solicitat nivel 15 sau 22,5.
Frantz,
scuze ca intervin in problema mea pe un text al tau, dar fiind asa de slab, riscai sa nu te bage nimeni in seama


Postat de catre Dorian Duma la data de 2006-03-19 14:32:58


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-19 18:26:37
         
 
  Atanasiule, bravo, "ciripitor" mic!Acum esti satisfacut?:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-17 23:21:21
         
 
  3. Va rog sa semnalati orice abuz.
Ion Corbu

Afirmații nefondate, insinuări la adresa membrilor site-ului:

Atanasiul are grija de acolitii lui!E (repet!) normal pe un site "civilizat"!

Marele Maestru
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-17 22:19:29

Bătăi pe burtă sau trageri de șireturi, familiaritate deplasată:

****Mie mi-a placut, micutzo...O "sandra brown" autohtona, extrem de sofisticata si criptica, totodata, evitand cu o maiestrie rar intalnita, vulgarul ce insoteste, in cele mai multe cazuri, descrierea unor astfel de momente "fierbinti"...

Kiss your hands
Rudy

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-17 23:15:10
         
 
 
3. Va rog sa semnalati orice abuz.
Ion Corbu

Conforma punctului 3 raportez: comentariul de mai jos nu are nici cea mai mică legătură cu textul sub care a fost postat. Este o lamnetație a cuiva care se crede, nu-mi dau seama de ce, persecutat. V-o înaintez pentru conformitate.


D-le Atanasiu
Chiar nu puteti sa incercati macar sa va recunoasteti limitele.
Am postat un text care contrazicea unele idei ale dumneavoastra referitor la boema.
Interesant a fost ca textul a primit si stele direct de la editor care apoi au disparut lucru care jur ca nu m-a deranjat.
Dvs v-ati considerat lezat si tot mi-ati dat ocol cu epigrame injurioase, pentru ca apoi sa va lansati intr-o postare la hectar a unor ars poetica in materie de comentarii salubre si morale etc.
Apoi v-ati dat arama pe fata si masura talentului in niste expresii infantil de vulgare.
V-am pus oglinda si tot nu va vedeti de eseurile mirabolante care v-au consacrat si elucubrati de zor doar doar va voi raspunde.
Maestre acest site este functional atat timp cat daca cineva bate campii si e pe aratura trebuie tras de maneca si potolit, nu gratulat cu stele verzi. Pentru ca atunci acest site va fi transformat intr-un club ,,Din dragoste" plus ,,Iarta-ma" editia on line, or maestre acest site se vrea unul literar.
Personal, si am sa va argumentez cat de curand, unele eseuri ale dvs contin atatea sofisme incat as putea oricand sa fac o antologie, dar recunosc ca uneori scrieti foarte bine si logic. Apreciez valoarea subiectiv fireste acolo unde este valoare iar acolo unde citesc enormitati de genul ,, textul precede comentariul" am sa replic fara niciun proces de constiinta.
Despre Milosevici cu alta ocazie....
Maestre va asigur ca nu am nimic dar absolut cu vs ca persoana, chiar daca acele catrene cu musca si calul ma vizau nu m-am suparat am pus acest lucru pe capacitatea dvs intelectuala de intelegere.
sa fiti iubit
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-15 09:55:54

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-15 14:27:33
         
 
  Va salut, dle Ion Corbu !
Pt UE vad ca si acest site are probleme de lupta.
Heraclit: "Razboiul este regele sau tatal tuturor lucrurilor"... Din josnic si inalt, oricum invinge maretia, de unde se alimenteaza si arta. Astfel: Poetii trec, poezia ramane. Va felicit pt crearea acestui front de lupta online. Contribui si eu cu umilele mele intreprinderi "proars".
Cu pretuiere,
C.Enianu
 
Postat de catre Constantin Enianu la data de 2006-03-15 11:03:17
         
 
  Valeriu, unde este parodia ta draguta? Ai putea sa-mi dai si un link? Am o nedumerire: ce legatura am eu cu stelele si ce vrei sa spui "prin atitudinea oamenilor nostri de litere"?  
Postat de catre xxxx cristina la data de 2006-03-15 11:00:46
         
 
  Ludmila draga, eu am postat o parodie draguta. Citeste-o si poate iti revii din suparare.Vezi cum si cui se dau stele ? Vezi de unde sar stelele ? Asta este atitudinea oamenilor nostrii de litere ! Mare pacat, mare!  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-03-15 04:39:01
         
 
 
De exemplu:

Domnul "Eliza" Corbu e vigilent,Eutanasiule...Sunt convins ca va "gaza",in timp util, "gashca de tigani" (te citez din memorie), care-ti invadeaza linistea!

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-14 22:06:28

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-14 23:40:47
         
 
  Dar atitudinea celor doi față de alți autori de pe site v-a fost semnalată, domnule Corbu?
Mă întreb de ce ați intervenit doar după ce am postat acel apel (pe care l-am șters din eroare, eram atît de surescitat încît, încercînd să corectez un typo pe text, am dat clic pe ștergere).
În acel apel aminteam de cîteva propuneri făcute de colegi mai vechi pe site decît mine. Poate că ar trebui studiate, poate că și alți autori au propuneri care, aplicate, ar putea duce la evitarea unor stări tensionale, la evitarea atmosferei de mahala care a împînzit azi paginile.
Sigur, e dificil să temperezi atitudinea unor persoane pe o pagină virtuală, dar impresia mea este că nimeni din partea redacției (cu excepția unei modeste admonestări din partea unui redactor, la un moment dat) nu a încercat acest lucru. Poate că acea admonestare ar fi trebuit urmată de măsura pe care o evoca, adică blocarea accesului la comentarii.
Ar fi multe de realizat, nu cred că pot fi spuse toate în acest cadru...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-14 23:02:13
         
 
  1.Corneliu, nu am timp sa citesc toate postarile. Nici un alt editor nu mi-a semnalat o astfel de atitudine, adica aceea ca eu as fi "tinta bataii lor de joc" Cine sunt acestia ? Si unde s-a manifestat o astfel de pornire ?

2.Cei care vor mai ataca persoane si vor mai aduce insulte pe acest site vor fi atentionati si li se va reduce nivelul la 10 astfel incat textele lor nu vor mai putea fi postate direct.

3. Va rog sa semnalati orice abuz.

Ion Corbu
 
Postat de catre Ion Corbu la data de 2006-03-14 22:44:52
         
 
 
Iată ce vor face fără nici cea mai mică reținere:

Tot în haită - mardeiași:

votez acest text cu mana tremuranda....
mare maestru onorat pentru declinarea de competenta....
acum serios,dl Andrei are unele texte superbe...

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-14 21:51:26

Il las pe amicul Ecsintescu sa dea verdictul...(cu conditia sa nu apara, resuscitat de o "tzuica", Eutanasiu in persoana!)

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2006-03-14 21:46:01


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-14 22:19:35

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-14 22:42:20
         
 
 
Presupun că în afara acestei interevenții bonome, veți întreprinde și ceea ce se cade. Din acest moment eu îi voi ignora, dar gîndiți-vă bine că nu sînt singurul cu care s-au purtat sub orice critică.

"Faceti macar un armistitiu de o luna si polemizati pe texte."

Dar cu cei de care-și vor bate joc în continuare cum rămîne? Pentru că de-aici pornesc lucrurile, ei țin să se distreze aici ca la colțul străzii. Despre ce literatură și polemică poate fi vorba cu o astfel de prestație?

Și pe urmă ce încredere să am în apelul dv. cînd e clar că sînteți una din țintele bătăii lor de joc fără să spuneți nici cîr?


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-14 22:36:47
         
 
  ok...asta vreti, asta aveti...o sa ma retrag temporar de pe site...

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-14 22:29:16
         
 
  "eutanasiu", "perush", "paracioasa mica" etc., e chiar jalnic...persoane foarte inteligente, nimic de zis si adevarat...cu personalitate.  
Postat de catre xxxx cristina la data de 2006-03-14 22:28:13
         
 
  In sfarsit!!!!!!!!!!! Chiar ma gandeam ca peste cateva zile ar fi trebuit sa aiba loc cenaclul. Daca nu ar fi aparut acest text, as fi propus ca si acolo sa se certe Florin Radulescu si Corneliu Traian Atanasiu. Cand te uiti pe textele de pe prima pagina a acestui site chiar ca ti se face SILA.  
Postat de catre xxxx cristina la data de 2006-03-14 22:22:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE