FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eseu despre NIMIC
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC

Ăștia suntem. O populație de prostănaci. Așa cum ne-am priceput să ne alegem conducatorii care ne-au dus la dezastru în ultimii 32 de ani, așa ne pricepem de minune să ne alegem și pohetul care să ne reprezinte ca națiune. Suntem o adunătură de oi stupide, care se înghesuie să-i ridice osanale unui poetaș cu versificație infantilă, telenovelistă, de duzină, numindu-l POET NAȚIONAL! Zeci, sute de monumente ridicate pe altarul UNEI NULITĂȚI ADUSE LA RANG DE ZEU! Sute de postări dedicate pe fb ,unde participă și dau ador toți nătăfleții cu 4 clase, încurajați de elitiștii pupincuriști! Nichita, care surclasează acesta gloabă a poetriei românești, e departe de asemenea manifestări de simpatie. De ce? Pentru că ne reprezintă lipsa de coloana vertebrală, lipsa de originalitate, lipsa de neuroni. Un geniu absolut, cum e Nichita, este marginalizat pentru ca un popor de lingăi să se închine la statuia de carton a unui NIMIC!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nichita nu-l exclude pe Eminescu și nici Eminescu nu-l exclude pe Nichita. O cultură se constituie din complementarități și aditivități care se potențează sinergetic.

”Ăștia suntem.” Apreciem pluralul majestății!

”să ne alegem conducatorii” - fraudarea de 32 de ani a voturilor nu înseamnă ”alegem”. Sancta simplicitas!

”Suntem o adunătură de oi stupide” Sunteți metaforic și, poate, exagerat autocritic. Încercați să vă includeți într-o mulțime virtuoasă dar vă rejectați prin ce spuneți.

”care se înghesuie să-i ridice osanale unui poetaș cu versificație infantilă, telenovelistă, de duzină, numindu-l POET NAȚIONAL! Zeci, sute de monumente ridicate pe altarul UNEI NULITĂȚI ADUSE LA RANG DE ZEU!” - Ne sutor ultra crepidam!

În rest...resturi!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2022-06-19 20:50:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE