FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Miss Lizzi, forever - Concurs Internațional de Creațaie Literară
Text postat de Elena Toma
BREAKING NEWS - ROG, DISTRIBUIȚI
AU MAI RĂMAS 30 DE ZILE ( 20 IAN - 20 FEB ) PENTRU ÎNSCRIERE LA
” Miss Lizzi, forever ” - Concurs Internațional de creație literară, Proză și Poezie, ediția I, 2020, dedicat celor mai apropiați și iubitori prieteni ai omului, necuvântătoarele: păsări și animale.
Până în prezent, s-au înscris 14 autori poezie, proză.
Urez succes participanților, aștept noi înscrieri 🙂 Aveți la dispoziție REGULAMENTUL de participare. Cutezați.
Regulament
Înscrieri 20 decembrie - 20 februarie 2021
Jurizare 20 februarie 2021 - 5 martie 2021
Afișare rezultate 8 martie 2021
Gala de premiere - Cu ajutorul bunului Dumnezeu și dacă vremurile ne vor permite, la finalul primăverii, într-un decor feeric, pădurea Trivale, vă aștept, cu alai, însoțiți de pisicuțe, păsări, cățeluși, care cum doriți, să ne odihnim sufletele, să ne bucurăm de prietenia, iubirea necondiționată a necuvântătoarelor dvs.
Persoanele interesate de acest inedit concurs vor trimite, la adresa [email protected] :
2 fotografii, autor, plus prietenul necuvântător
1 poezie - maximum 32 versuri, ( vers alb, sau clasic, după preferință ) sau.... 1 pagină jumătate A4, proză scurtă, sau, de ce nu ? ambele, după preferință.
date de contact - localitatea, număr de telefon
TEMA concursului : gânduri, versuri dedicate animalelor, pisicuțe, cățeluși, ce animal iubiți, din sălbăticie sau domestic, de companie, păsări, scrieți ce simțiți, doriți, etc., pentru prietenii necuvântători.
Primele 5 (cinci creații ), poezie sau proză, cu punctajul cel mai mare vor primi, din partea mea, ca organizator, unic, premiul onorific ” Miss Lizzi, forever ” Voi mai acorda și 10 mențiuni celor mai reușite creații.
participanții vor primi diplome și mici atenții din partea mea, cu mulțumiri pentru onoarea de a fi alături de mine, în această cutezanță unică.
Juriul va acorda punctaj, de la 1 -10 puncte, NUMAI creațiilor literare. Juriul va primi creațiile nominalizate sub forma AUTOR 1, 2, 3.. etc. Astfel, pentru transparență și corectitudine, concurenții vor afla cine le-a jurizat creațiile, iar Juriul va afla ale cui creații a jurizat, NUMAI după afișarea rezultatelor.
După afișarea rezultatelor, voi publica :
1 - creațiile , fotografiile fiecărui autor înscris în concurs
2 - fotografia și adresa de contact a fiecărui membru al Juriului, pentru cei interesați să primească răspunsuri la eventuale întrebări.
3 - Creațiile cu punctaj peste 8.00 , dacă doriți, le vom publica într-o plachetă ” Miss Lizzi și prietenii, forever ” - numai dacă doriți.
P. S - Acest concurs este dedicat iubitei mele pisicuțe, Miss Lizzi, decedată, miercuri, 9 decembrie, în urma intoxicării cu particule de silicat din așternutul igienic, ingerat din nu știu ce motive necunoscute. În amintirea ei, iubita sufletului meu, umbra mea, inima mea, de dragul ei, rămâne, veșnic, în inima mea. Atenție, cei care folosiți așternut igienic cu silicat.
În speranța că veți avea parte de inspirație, urez, tuturor, sărbători fericite. Mult succes și ... La mulți ani !
Relații, Elena Toma - organizator, tel 0771 084 255
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am semnalizat cu 3 stele aceasta minunata manifestare animaliera. ” Miss Lizzi, forever ”,e singurul concurs de anvergura care-mi lipseste din palmares.Vreau sa particip, dar detest animalele, am strangulat cateva pisici in copilarie.Bafta.
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2021-02-07 19:13:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE