FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
+
Text postat de dorias serbanescu

nu mă mai recunosc.
și poate e mai bine așa. sunt
bacteria utilă a salcȃmului
din care te ai născut și crești
stufos. ți se mănȃncă florile.
doar rădăcina rămȃne. eu nu te părăsesc.
continui pe solul nisipos.
ce nu trebuie spus. ce nu vor ei să audă.
atunci cȃnd o să te taie si
o să te arunce de frică în foc.
motivȃnd o boală infecțioasă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  + e un simbol religios. bacteria fixatoare de azot se gaseste pe radacina leguminoaselor, in acest caz, fiind radacina de salcam. este o bacterie utila care traieste in simbioza cu leguminoasele, acest lucru inseamna ca ele se ajuta reciproc. leguminoasele sunt singurele plante care fertilizeaza solul in azot.
ma gandeam ca textul e slab, poate are o nuanta emfatica, poate nu am spus eu cat sau ce trebuia. pe alte site-uri literare textul a fost primit, dar cu gura inchisa a comentatorilor. multumesc.
 
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2021-01-06 04:55:37
         
 
  Un nou poem frumos, elegant și metaforic. Salcâmul ca element de perenitate și rezistență la vicisitudini, un fel de suflet al, familiei, neamului) poate fi sacrificat în scop de utilitate dar cu o motivație care să eludeze scopul real. Poemul relevă existența unui ”eu” posibil auctorial, care își asumă rolul de a depune mărturie despre situația sacrificială ”continui pe solul nisipos./ce nu trebuie spus. ce nu vor ei să audă.”

S-a conturat și se conturează un stil propriu, individualizat și care vă diferențiază de alte stiluri.

O întrebare: titlul ”+” pe care îl fdați multor poeme trebuie interpreta ca ”semn matematic” ori ”simbol religios”?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2021-01-06 04:03:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE