FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unei increzute cu tupeu
Text postat de Dumitru Cioaca
pan' si pielea dumitale,
(shoric gros, ca de purcea!)
se zburleste de-asa jale,
cand nu-ti mai incapi in ea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nea Mitica, ti-am mai spus de 1000 de ori ca iti pierzi vremea aici unde nu te citeste nimeni. Pe grupurile de epigrame de pe FB te asteapta Valeriu Cercel, Nae Bunduri, Petre Garda, Florin Rotaru si toti ceilalti coautori ai matale din antologiile de epigrame pe care le-am scos. La fiecare epigrama de-a lor au sute de cititori si sute de comentarii. La un moment dat iti facusem un cont de FB sub numele Mitica Cioaca Genuneanu unde am postat aproape zilnic cate o epigrama care te are ca autor. Fiecare epigrama a a avut zeci de cititori si de like-uri, plus o gramada de comentarii. Te-am tot asteptat sa iti iei contul in primire, mai ales ca deja iti cerusera prietenia sute de persoane, mai ales femei. :) Intelege odata ca o singura epigrama pe care o postezi pe FB are mai multe vizualizari decat tot site-ul Europeea la un loc intr-o luna. Intre timp, dupa vreo doua saptamani, ti-am inchis contul de Facebook pentru ca nu ai mai dat niciun semn de viata.
Daca mai esti interesat scrie-mi pe adresa de email: [email protected]
Prietenii dumitale si ai epigramei te asteapta aolo, pe bulevard. Doar grupurile EPIGRAME si CLUBUL EPIGRAMISTILOR numara vreo 10.000 de membri, Si ca ele mai sunt zeci de grupuri de umor.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2020-04-24 19:40:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE