FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Urare
Text postat de Elena Toma
D-lui prof. Ion Corbu, dragi autori, creatori de frumos :)
Singurul bilanț în care cred este cel al iubirii. Și acolo suntem mereu în contratimp. Nu îndeajuns de prezenți, de iubitori, de darnici cu cei din jur. Și totuși zilele curg, un An Nou stă la pândă, și timpul, această generoasă dar și critică gazdă, ne poftește la masă. O masă de sărbătoare, când ne promitem veșnicia. Ne promitem lucruri pe care le încălcăm apoi. Dar azi este despre focul de artificii. Despre muzică și veselie. Despre îmbrățișări. Și despre visele din paharul ciocnit la miezul nopții.
Azi este despre noi. La mulți ani, dragii mei!
Să vă bucurați că (ne) suntem. Inima ne bate în trupul acesta, care ne poartă, uneori cu zbucium, alteori cu speranță sau acalmie prin frunzișul zilelor. Suntem vii. Să ne fim!

La mulți ani, tuturor. An Nou cu sănătate, bucurii și împliniri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La mulți ani, tovarăși!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2020-01-01 14:20:26
         
 
  LA MULȚI ANI, RĂDUCULE...An NOU cu împliniri...
Te aștept, la o cafea :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2020-01-01 11:12:12
         
 
  Mulțumesc (mulțumim) frumos pentru urare, Elena, ai rămas aceeași inimă XXL... La mulți ani, petrecere plăcută!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-12-31 22:57:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE