FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Alo!
Text postat de Florentin Sorescu
Într-o zi Gabi Roșu a venit abătut la școală, abia mai merge de supărat ce era, iar doamna l-a întrebat, "Ce ai tu, Găbițule, de ți s-au înecat corăbiile tocmai acum, când în sfârșit vine vacanța? Niciodată nu te-am văzut târșâindu-ți picioarele așa", iar Gabi Roșu i-a răspuns, "Nu sunt deloc supărat, doamnă, chiar deloc, poate doar puțin trist, uneori mă apucă așa un pustiu... Iar dacă vine vacanța ce motiv de bucurie aș putea avea, aici măcar îmi întâlnesc colegii și pe dumneavoastră, tot e ceva", "Dar în vacanță pleci acasă, i-a spus atunci ea, și știu prea bine cât de mult îți dorești să te vezi cu mama ta, am înțeles chiar că vă veți duce într-o excursie, parcă așa mi-ai zis, și atunci de ce ești supărat, nu cumva te-ai bătut cu vreun prieten de la centru sau poate v-ați certat?", "Nu m-am bătut, doamnă, și nici nu m-am certat", "Atunci fii și tu mai vesel, că uite-l pe Alex ce relaxat stă, ai zice că e la cinema, nicidecum într-o clasă, uneori nu strică să fii puțin mai degajat", "Mama iar și-a schimbat numărul de telefon și nu o mai pot găsi, a răbufnit el atunci, cum aș putea să fiu vesel? Sigur are să uite de mine ca și anul trecut", "Poate și l-a pierdut sau cine știe ce s-a întâmplat, nu-i musai să fie așa cum crezi, o să vezi că până la urmă te va căuta", i-a spus doamna atunci ca să îl încurajeze puțin și chiar în acel moment el a izbucnit în plâns și i-a zis, "Dar mereu se întâmplă așa când începe vacanța, își schimbă numărul ca eu să nu o mai pot suna, iar apoi îmi spune senină că și-a pierdut telefonul, nici nu știți cât de rău e când n-ai pe cine căuta, uneori pur și simplu sun la întâmplare ca să-mi răspundă cineva, odată mi-a răspuns o voce blândă și-am întrebat-o dacă vrea să fie mama mea, să vedeți că și vacanța asta voi rămâne singur în orfelinat", "Lasă, Găbițu, i-a spuns atunci doamna mângâindu-l ușor pe cap, că acum nu vei mai rămâne singur, nu spuneai tu că ai o prietenuță nouă de care te-ai îndrăgostit? Acum vei petrece o grămadă de timp împreună cu ea", "Ba da, i-a răspuns el, da și ea va pleca acasă, că mâine vine tatăl ei să o ia, chiar azi a vorbit cu el, iar eu voi rămâne din nou singur cuc", în ultima zi de școală a venit fluierând, râdea cu poftă de parcă toată lumea ar fi fost a lui, "Ei, am avut dreptate? i-a spus doamna când l-a zărit, până la urmă tot te-a căutat mama ta, nu? Și-a amintit în sfârșit că are un băiat", "A, nicidecum, a răspuns el, nu m-a sunat, dar nici tatăl prietenei mele nu a mai venit să o ia, el și-a închis telefonul sau a ajuns într-o zonă fără semnal, undeva unde nu mai poate fi găsit, pesemne s-a întâlnit cu mama mea", "Așa o fi, Găbițule, a râs doamna atunci, ăsția doi s-or fi luat, dar, cine știe? poate totuși vor veni după voi", "Poate, i-a răspuns Gabi Roșu luând o figură serioasă, poate o să fie așa, dar eu și prietena mea nu mai vrem să plecăm chiar și dacă vor veni să ne ia, în fiecare seară ne plimbăm împreună prin parc, iar dacă vreți să știți nici măcar nu ne mai luăm la noi telefoanele, nu cumva, nu cumva să fim deranjați".
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE