FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Presimt, intuitiv, rational, deduc dar nu am probe!
Text postat de Emanuel Cristescu
Care ar fi probabilitatea să existe o coincidență ca aceasta cu ALDE să nu facă pragul electoral iar PSD-ului să i se bage liderul la pușcărie?

Nu știu de ce cred că nu a fost întâmplător și parcă simt că pe undeva, cum, cineva, își freacă mâinile de bucurie! O operațiune care, pare, a reușit perfect! Oare domnii Tăriceanu și Varujan Vosganian se împacă așa ușor cu ideea că nu au făcut, în mod corect, pragul electoral? Sau i-a ”ajutat” cineva? Cum naiba, tocmai partidele împotriva cărora s-a declanșat juhadul cotrocenist și care au făcut atâtea pentru români să fie respinse chiar de români? Ceva nu se leagă aici. Ce explicații aveți? Chiar așa nerecunoscători să fie românii?

Or fi avut casele de manipu ăăăă de sondaje vreun rol? Prea legată cu ață albă pare prima ieșire a exit poll-urilor. Pro România, PMP, ALDE s-ar părea că nu fac pragul electoral ca, mai apoi unele să-l facă, ieșind din marja de eroare iar ALDE nu. ALDE care era pe cai mari, pe care sondajele îi duceau spre 20%! Și, dintr-o dată, nu fac pragul! Măi să fie!

Pe ce s-o fi bazat siguranța afișată de la Cotroceni? Eu, dacă aș fi ALDE și PSD aș fi, cel puțin neliniștit. Și aș face ceva investigații. Pentru a-mi răspunde la câteva nelămuriri. Cum naiba, când membri PNL trec la ALDE, când, chiar, un primar de municipiu trece la ALDE, când președintele ALDE era dat drept prezidențiabil, când ALDE participă la o guvernare de succes, ALDE să nu facă pragul electoral? Nu pare paradoxal? Nu irită logica?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Aproape că nu există zi de la Dumnezeu ca aceia care au votat galbenii să nu primească o scatoalcă de la cei pe care i-au ales. Dacă aș da dovadă de cinism aș asculta iute melodia aceea ”Ce bine-mi pare că ai luat țeapă”  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2019-12-15 07:20:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 

Unul și unul! = 0

https://www.facebook.com/groups/d.n.a.justitiarii/permalink/2398547367027457/

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2019-05-31 10:08:22
         
 
  https://adevarul.ro/news/politica/adrian-nastase-analizeaza-drumul-dezastru-psd-ului-falsa-lupta-statul-paralel-dus-rezultatul-26-mai-1_5cf022ed445219c57e405888/index.html  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-05-31 04:06:06
         
 
  Sper să funcționeze.

https://facebook.com/narcismihail.dumbravan.3/videos/144439560016927/?t=14
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2019-05-28 12:10:09
         
 
  În urma unui scrutin organizat chiar de guvernul din care face parte, partidul X nu a depășit pragul electoral. Așa au decis românii, care-i problema? Cetățeanul Y, aflat întâmplător într-o funcție înaltă în stat, a intrat la pușcărie. Așa a decis justiția, care-i problema? Dacă sunteți convins că partidul X merită mai mult, înscrieți-vă în partidul X și aduceți-vă contribuția. Dacă sunteți convins că cetățeanul Y e nevinovat, și aveți argumente de necombătut, să le auzim. Din moment ce nu le contestă nimeni, alegerile din mai 2019 nu au fost mai puțin corecte decât cele parlamentare din 2016 și nici consecințele lor mai puțin legitime. A respecta voința majorității și deciziile justiției sunt reguli elementare ale jocului democratic. Restul, episoade din Star Trek.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-28 12:01:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE