FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Va prezint scuze
Text postat de Emanuel Cristescu
Am avut o luna de foc. O licitatie are astazi la 15 termen limita. (Noi am incarcat de azi-noapte pe la 1,30 oferta. Am lucart, cu vreo cateva nopti albe, cca. o luna de zile. In ultimele zile am avut si un ghinion de natura tehnica asa ca nu am avut alta solutie decat sa scot cablul de la serverul Europeea sa-l mut in desktopul meu, sa rezolv ce aveam de rezolvat si sa-l mut la loc.

Probabil, unii, ati fost ingrijorati de desele opririri ale site-ului. Eu eram vinovatul si va prezint scuze.

Astazi am luat un swich, l-am ontat si, iata, acum merge si link-ul catre serverul Europeea si serverul la care lucrez eu si routerul si laptop-ul care a fost de vina. (Insa pe laptop nu mai pot tasta a, s si t. Am varsat apa dintr-o sticla pe tastatura. Credeti ca mai este ceva de facut?)

In acest timp, deja, unii s-au dezis de site. Se vor mai dezice si altii. Si vom incepe reconstructia Europeii de la aceia care vor ramane.

Ca mi s-au pus in carca fel de fel de aiureli este problema de constiinta a acelora care au facut-o. Eu am constiinta curata.

Cei care au nivelul scazut sa ma atentioneze sa li-l ridic. A trecut destul timp, am pierdut si evidenta, si sper, au inteles ca nu glumesc. Vulgaritatile si atacul, direct la persoana nu au ce cauta pe Europeea.

Multumesc editorilor care au asigurat buna functionare a site-ului.

PS.

Pentru cei interesati de pozitia mea duminica la vot. Voi vota pentru europarlamentari si nu voi lua buletinele de vot pentru manipularea ordinara a dulapului de la Cotroceni. Care are in plan schimbarea Guvernului nu in urma unor alegeri libere, cum este normal intr-o democratie, ci in urma unui surogat de simulacru de Referendum, manipulat si probabil, cu ajutorul STS-ului, "lucrat" (ce o fi cautand STS intr-un proces electoral care este in esenta unul de natura civica, nu-mi explic!)

Respect toate optiunile politice (extremistii nu cunosc termenul de "alteritate"). Romanii trebuie sa invete sa se respecte intre ei si, mai ales, sa invete sa convietuiasca indiferent de optiunile lor politice.

Din pacate, s-a ajuns pana acolo ca, iata, pe un site literar intoleranta a ajuns la cote de avarie extremista. Sunt acuzat ca aici evolueaza persoane care au alte viziuni decat ale altora sau ale mele. Normalitatea aceasta este. Sa putem coexista, fara a ne omora, indiferent de optiunile fiecaruia.

PS 2. Scriu de pe un server care nu are instalate diacriticile. O sa studiez sa vad cum rezolv.

Multumesc celor care cred in Europeea, le mul'umesc si celor care cred ori nu mai cred si va doresc tuturor, numai bine, succese (era sa zic succesuri) si sa acceptam vointa majoritatii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s. nu de alta, dar felul în care vă faceți apariția în momentele cheie ale fragilei noastre democrații, deus et machina și reacționați, ca la ordin, mi se pare elocvent!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-24 09:58:28
         
 
  onorabile și stimabile domn Corbu, nu intru în detalii dacă e sau nu constituțional sau legal boicotul, dar sunt curios, opțiunea dvoastră e directivă de la p.s.d.& a.l.d.e. sau o alegere personală, justificată de adînca introspecție a freamătului gunoiului demagogic suit pe val?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-24 09:55:40
         
 
  Solicit ridicarea nivelului,am postat suficiente texte eco.Multumesc.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-05-23 16:24:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE