FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Concurs Internațional de Creație ”Trofeul Univers Românesc XXL”, ediția a -IV-a, 2019 - București
Text postat de Elena Toma
Dragi mesageri ai frumuseții către sufletul omenesc.
În perioada 16 mai - 30 iulie, 2019, organizăm înscrieri ” Trofeul Univers Românesc XXL, o nouă ediție a creației artistice, secțiunile : Literatură, Sculptură, Grafică.Creațiile vor fi trimise la adresa de contact : [email protected] și vor fi însoțite de fotografia concurentului, date de contact ( localitatea, număr de telefon ) și răspunsul la întrebarea :De ce participați la concursul Trofeul Univers Românesc XXL ?
Persoanele interesate pot participa la toate cele trei secțiuni.
Așadar, pentru ...

1 - Literatură, concurenții vor trimite un eseu cu tematică :
”Credința și știința, două universuri complementare ”..... și o poezie de dragoste.
Eseul să nu depăşească o pagină format A4.
Creațiile vor primi, fiecare, un punctaj între 5-10 puncte. Suma lor va rezulta punctajul final.
2 - Sculptură, concurenții vor trimite foto două lucrări reprezentative
3 - Grafică, concurenții vor trimite foto două lucrări. reprezentative
Lucrările vor primi, fiecare, un punctaj între 5 -10 puncte. Suma lor va rezulta punctajul final.
Se vor acorda diplome și premii
Trofeu Univers Românesc XXL, ediția - a IV-a- va fi oferit creației cu punctajul cel mai mare din concurs.
Pentru fiecare secțiune, vom acorda
Loc 1....
Loc 2.....
Loc 3....
Mențiune (1)....
Pentru prietenii grupului UNIVERS XXL, vom acorda Diplomă de fidelitate ( 3 )
Gala va avea loc la o dată pe care o vom comunica ulterior.
Nu există limită de vârstă. Creațiile vor fi jurizate de specialiști în domeniu. Vă puteți bucura de transparență, profesionalism, seriozitate, așa cum am asigurat la edițiile anterioare. După afișarea rezultatelor, veți avea la dispoziție, numele, fotografia și adresa de e-mail a membrilor juriului, pentru a primi răspunsuri la întrebări, după caz.
Relații la adresa : [email protected] Tel 0754 993 748
Președinte de onoare al concursului D-na Cati Urucu, scriitor
Vă așteptăm și vă dorim mult succes.
Organizator Elena Toma, Președinte Club XXL - oameni excepționali, mărimi excepționale.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE