FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru aceia care au crezut că glumesc
Text postat de Emanuel Cristescu
Cu un cinism demn de o cauză mai bună, după nenumărate avertismente și atenționări, distinsul domn Peia, iar, a înjurat, grobian, editorii de pe Europeea.

Cum fusese recent atenționat, cum avea cartonaș roșu, începând de astăzi, domnul Ioan Peia nu mai poate posta pe Europeea.

Aviz și pentru ceilalți actuali sau viitori posibili conflictomani. Prefer mai puțini membri, aici, dar care să respecte regulamentul. Acest spațiu nu merită și nu trebuie să fie spurcat. Și nu voi tolera să-l mai pângărească cineva.

Reținerile mele, de până acum, erau legate și de faptul că trebuia să apelez la un informatician. Ei bine, am învățat să operez și eu, direct, în baza de date. Așa că, mare atenție: RESPECTAȚI REGULAMENTUL SAU PĂRĂSIȚI SITEUL!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Poate sa imi spuna cineva cum se pot posta poze pe Europeea? Multumesc.  
Postat de catre Adrian Master la data de 2019-04-21 00:17:58
         
 
  Pentru că, domnule Adrian Master, mai întâi trebuie să confirmați că veți respecta Regulamentul. Din ce ați scris până acum rezultă că da, îl respectați. Sper să o faceți și pe viitor.

Apoi, trebuie să solicitați creșterea nivelului și să-mi trimiteți coordonatele dumneavoastră de contact: adresa poștală și numărul de telefon. La adresa [email protected] Din motive de asumarea responsabilității, inclusiv juridice, pentru ceea ce veți posta, direct, aici. Altfel, această responsabilitate, potrivit legii, revine site-ului. Și este riscant ca persoane pe care nu le cunoști și pe care nu știi de unde să le ei să poată publica orice. Pentru că nu poți să știi ce le poate trece oamenilor prin cap. Unii putând scrie lucruri total ilegale, din neștiință ori premeditat. Pentru a face rău site-ului.

Așadar, dacă doriți ridicarea nivelului, aștept numele dumneavoastră real și datele de contact. Dacă veți dori să postați incognito, o puteți face. Dar nu direct. Textele și comentariile dumneavoastră vor fi validate sau invalidate de către un editor.

Sper că am răspuns suficient de detaliat întrebării dumneavoastră.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-16 05:09:33
         
 
  Domnule proprietar, am si eu o intrebare. De ce nu pot sa postez si eu texte si comentarii in timp real, ca altii? Multumesc.  
Postat de catre Adrian Master la data de 2019-04-16 04:54:12
         
 
  domnule Cristescu, văd că aveți la dispoziție o grămadă de setări, mai butonați un pic, cine știe, poate iese ceva.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-04-14 15:45:24
         
 
  Domnule Ștefănescu,

În pagina de setare ”Forum” spre plăcuta mea surprindere am găsit chiar facilitatea ”Adăugare DROP TABLE / DROP VIEW” Însă, presupun, funcționează doar în cadrul Forumului. Nu cred că poți lua texte sau comentarii din ”Literatura online” (Atelier literar) și muta în ”Forum”.

Însă problema este că nu pot activa Forumul. Mai studiez. Orice sugestie este bine-venită.

Pagina-setare-Forum
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 15:29:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  domnule Cristescu, nu e nevoie de nicio facilitate suplimentară, cine vrea să posteze literatură o face aici, cine nu, în forum.
sigur, cei care încalcă regulamentul atelierului vor primi cartonaș roșu, dar se vor consola postând în forum.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-04-14 14:32:10
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Dumneavoastră, chiar, ați văzut seria de înjurături în editură. Nu se poate tolera așa ceva, indiferent de persoană și costurile de democrație.

O să încerc să mă documentez să văd cum funcționează secțiunea ”Forum” Însă, oricum, siteul nu are facilitatea de a lua cu ”drag and drop” un text sau un comentariu și de a-l duce în ”Forum”.

În concluzie, cu tot săritul în cap al unora, care, iată, nu scapă ocazia să-mi reproșeze câte și mai câte, nu voi ezita să banez pe oricine încalcă grav regulamentul. Sigur, după caz, nu o voi face brutal. Atenționez, acord cartonașe și, dacă văd că nu este nicio șansă de îndreptare a greșelnicului, trec la soluția de despărțire. Altfel siteul este în pericol de vulgarizare definitivă.

Mulțumesc tuturor acelora care sprijină, prin comportamentul personal, siteul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 14:18:20
         
 
  băi, mi-e și rușine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-04-14 13:47:16
         
 
  Puțină gramatică nu a făcut rău nimănui...
Ba din contră!

Așa da!
10.1.2. Virgula
În propoziție


10.1.2.11. Nu se pune virgulă înainte de etc. și ș.a.m.d.

Așa nu!
 photo C_Stef_zpsxhrfrsyo.jpg
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 13:18:13
         
 
  Domnule Cristescu, să spunem lucrurilor pe nume. În tinerețe, offtopicele au fost farmecul europeii. Dar se comenta și la text, mai ales la text. Astăzi, comentariile la text reprezintă cel mult 3-4% din totalul comentariilor. Restul e reprezentat de agresiune. De la catren, la înjurătura de mamă. De ce se întâmplă asta, știm. Asta e. Vreți ca saitul să rămână un sait literar? Singura soluție e forumul. Reparați-l. Direcționați acolo toate textele și comentariile care n-au legătură cu literatura. Și păstrați atelierul pentru literatură, exclusiv. Într-o atmosferă respirabilă, sunt sigur că mulți veterani se vor întoarce. Până atunci, episoade ca acesta vor mai fi. Peia a mai fost banat și apoi iertat, nu văd de ce n-ar fi iertat și a doua oară, a treia, etc. Dacă astăzi forumul ar fi existat, toți cei mustrați sau sancționați cu galben, roșu, etc în atelierul literar s-ar fi exprimat liber în forum. Absolut toți. Paradoxal sau nu, dând liber la forum, eliberându-l de orice constrângeri, dați drumul la literatură. Există o vorbă (imposibil de reprodus aici) care interzice accesul în rai unei anumite categorii de păcătoși. Așa și cu europeea. În fiecare autor, în fiecare om. există un înger și un demon. Asigurați-le, ambilor, cazare, și va fi ok.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-04-14 12:15:55
         
 
  Vreau si io! Si io sunt conflictoman, cum prea bine ziceti! Si eu ma aprind repede cand sunt jignit si injur. Nici eu nu iubesc hastagii, basistii, iohanistii si alte lepadaturi asemenea lor. In plus, pe mine ma urati asa de tare ca nu-mi mai raspundeti la interpelari, asa ca, afara cu mine de aici! Vreau sa fiu dat afara de pe site cu manutza aia cu care ii acoperiti pe hulitorii de serviciu, ar fi o mare nobletze pentru mine, daca intelegeti ce vreau sa "esprim". Traiasca Europeea, dar numai fara domnul Peia, nu? Abia acum ati dat masura adevaratei dumneavoastra fatzarnicii, de ce nu-i puneti si motz rastignindu-ma si pe mine?  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-14 10:05:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE