FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intolerabil
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Peia,

Am lipsit, iar, câteva zile de pe site.

Cu silă am citit înjurăturile, la propriu pe care le-ați postat în editură și care, bineînțeles nu v-au fost validate.

Cine mă ajută o face voluntar iar efortul pe care îl depune lecturând mizeriile dumneavoastră este prea mare pentru a mai putea fi tolerate aici astfel de insanități.

La următoarea înjurătură nu veți mai putea posta aici.

Bunul simț ar trebui să vă oblige să vă prezentați scuze pentru înjurăturile proferate.

Ați depășit orice limită.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dle Corbu, linia de demarcație dintre pamflet și calomnie este foarte subțire. Comentariile și textele simpaticului comisar-șef en titre a.m. care mă acuză de alcoolism (și-s nenumărate) s-ar baza pe o invitație ce i-aș fi făcut-o să bem un pahar de coniac la Hanul lui Manuc.Textele în care îl încodeiez pe ”poteraș” de apucături pedofile(folosind alt nume) se bazează pe activitatea sa intensă de promovare(îndoielenică) a unor minore.
De peia nu mai pomenesc, cred că sunt sute de comentarii și texte în care îmi aduce jigniri intolerabile pe motiv că aș fi țigan.Nemaivorbind că încalcă nu numai regulamentul europeic și legislația oricărei țări normale în materie de discriminare, afirmația e o calomnie, distinsul xenofob se bazează pe o fotografie de-a mea făcută vara în insula Corfu cînd pielea obrazului îmi era arsă de soare.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 10:47:08
         
 
  Evident că nu, domnule Recheșan. Sunt evidente atacuri la persoană. Poate, ca forță denigrativă, un pic mai mică decât acuzația pe care i-o aduceți dumneavoastră. Și care pe mine mă consternează.

Eu nu am absolut nimic personal nici cu domnul Peia nici cu nimeni. Nu mă deranjează opiniile contrare, nu mă îngrijorează polemicile etc.

Mă deranjează vulgaritatea și atacurile, nedemne la persoană, la familie, la viața personală.

Prin urmare, domnul Peia va putea rămâne fără probleme aici. Dar dacă mai înjură editorii cum a făcut-o neaoș, în acele două înjurături pentru care am scris topicul de față, cu siguranță va trebui să plece. Punct.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 22:26:42
         
 
  Sărracu de el, ce jicccnit e-n amoare că îi spune cineva că e alcoolic! Păi, între alcoolic și pedofil, care afirmație o fi mai insultătoare? La gura ăstuia e o cenmtrală termonucleară, care scoate noxe fără limită și se vaită că alții, mereu alții îl agresează pe el, băiețelu mamii din salcâm!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-13 22:11:08
         
 
  dar ce spuneți, dle cristescu de acuzele repetate care mi se aduc din partea comisarului a.m., cum aș fi alcoolic? se justifică ele prin vreo dovadă, probă, mărturie?haideți, să renunțăm la partis-priuri, jigniri, clișee gen polițistul bun-polițistul rău și să clarificăm topicul de mai sus:cît îl mai tolerați pe peia pe europeea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 21:56:25
         
 
  dle profesor, a-i răspunde agramaturgului și a aduce justificări sau contraargumente la teme inventate de el, mi se pare pierdere de timp, așa că prefer doar să îi pun oglinda în față...

 photo fii_zpslg44mjfw.png
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-13 21:36:26
         
 
  ”pornirile paternale” Toate cadrele didactice, cu vocație, din lume au porniri paternal maternale față de elevii lor. După logica dumneavoastră, domnule Recheșan, toate aceste cadre ar fi defecte.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 21:29:02
         
 
  Domnule Buricea, cine vă împiedică să scrieți texte inedite care, însumate, să aibă 12.000 de semne? Prevederea este valabilă pentru oricine!

Mă uimește de capacitate de presupuneri și procese de intenție pot face unii colegi! Ce forță imaginativă, ce efort risipit pentru a încerca să justifice nejustificabilul! Când ar fi așa de simplu să respecte regulamentul! Adică, să nu folosească limbaj vulgar și să nu practice atac la persoană.

PS. Mai acum câtăva vreme distinsu coleg R. voia un plebiscit să-l eliminăm pe domnul Peia de pe site! Evident că, tot asumat, m-am opus ferm. Bineînțles că mi-am luat porția de acuze, tot nefondate că-l protejez pe domnul Peia, că etc. etc!

Mare-i grădina europeică!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 21:25:13
         
 
  dle Cristescu, termenul ”înclinații” presupune o particularitate a profilului psihologic, o intenție care nu e musai să se materializeze într-un act;consultați orice tratat de psihologie, vă va confirma afirmația mea.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 21:24:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  p.s. cît despre bărbăția și verticalitatea morală a „victimei” peia(căruia îi găsești scuze pt. orice mîrlănie)ce pot să adaug:dacă ești mai bărbat înjurînd într-o nișă literară pe oricine ți se opune, atunci iaca o rețetă pt. salvarea demografică a României! vom avea numai pensionari fertili și viguroși, iar fabricanții de viagra pot să-și pună frînghia-n gît!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 21:21:59
         
 
  ”e clar că are înclinații pedofile!întreabă orice psiholog!”

Nu este clar deloc, domnule Recheșan. Este un sofism. Dar dacă, nu cumva, ochiul rău vede rău, v-ați pus problema?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 21:18:17
         
 
  PS. Domnului A. Mihai i-am luat apărarea în fața acuzei mizerbile pe care refuz să o mai scriu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 21:11:43
         
 
  ”Cu silă am citit înjurăturile, la propriu, pe care le-ați postat în editură și care, bineînțeles nu v-au fost validate.”

Prin urmare, revolta mea a fost, este și va fi împotriva limbajului grobian, în acest caz împotriva înjurăturilor. Pe care editorii le-au lăsat în editură (nici nu le-au invalidat nici nu le-au validat! Asta ar mai fi trebuit!) așa că le-am putut vede și eu în toată mitocănia lor.

Sunt uimit de ce reacții a putut stârni această exigență, de bun simț, pe care am manifestat-o.

Nu fac sofisme, nu vă fac procese de intenție. Dacă astfel credeți că sprijiniți site-ul, este problema domniilor voastre. Eu voi continua să rămân, sine ira et studio, un apărător al ecoliteraturii și, da, imparțial. Mai zilele trecute domnul Recheșan mi-a făcut un adevărat rechizitoriu cum că protejez două pamflete postate de către domnul Peia. I-am răspuns, asumat, după ce le-am citit, că nu încalcă regulamentul. Evident procesele de intenție au continuat. Acum, că am intervenit pentru păstrarea limbajului decent, ceilalți mă acuză că-l protejez pe domnul Recheșan și pe haștagiști! Nu vi se pare, cel puți ciudat,distinși colegi?

Și iată, în mic, România fracturată! În loc să abordăm probleme cu adevărat serioase, noi ne ocupăm de cum să scoatem la iveală răul pe care ni-l putem face reciproc! În acest timp, de exemplu, Grupul pentru Diversiune Socială, premiază, posibil, la ordin, unul de-al lor. Care, pe Europeea, trece neobservat.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-13 21:10:17
         
 
  Kosta, omule, nimeni și nimic nu te împiedică să-ți ștergi contul...dar e clar de ce n-o faci, ești masochist! Apropos de deviații, un ins care își postează obsesiv moaca pe f.b. înconjurat de minore, unul care-și exhibă pornirile paternale prin fraze de genul „ un puiuț de mehedințeancă născută pentru a ne merge la inimă!” e clar că are înclinații pedofile!întreabă orice psiholog!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 20:57:04
         
 
  de unde atata bun simt la un crescator amator de bibilici? :)))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-13 20:37:11
         
 
  Are perfectă dreptate dl Kosta. Pe grobianul cu nume de alienat după ce i-ati redus la 10 nivelul i-ați dat posibilitatea sa obțină nivelul 100 prin publicarea a jde mii de versuri abjecte, iar mie mi-ați redus fără nicio atenționare nivelul până 'nu se știe când '!
Oricum, v-am mai spus-o, ca domnul Peia rar se mai găsesc intelectuali de Clasă, de care își bat joc niște neisprăviți.
Dacă sunteți corect nu invalidate acest com!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-13 19:33:49
         
 
  Are perfectă dreptate dl Kosta. Pe grobianul cu nume de alienat după ce i-ati redus la 10 nivelul i-ați dat posibilitatea sa obțină nivelul 100 prin publicarea a jde mii de versuri abjecte, iar mie mi-ați redus fără nicio atenționare nivelul până 'nu se știe când '!
Oricum, v-am mai spus-o, ca domnul Peia rar se mai găsesc intelectuali de Clasă, de care își bat joc niște neisprăviți.
Dacă sunteți corect nu invalidate acest com!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-13 19:32:01
         
 
  Faceti, va rog, un exercitiu personal de emnitate si imaginati-va (nu e greu!) ca unul din postacii hastagi v-ar acuza pe dvs de pedofilie! Cum ati reactiona? Ati incerca sa negati, sau l-ati spurca imediat? Nu-mi raspundeti, va rog, eliminati-ma de pe site, sa ramaneti cu ai dvs, e mai comod!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-13 19:23:58
         
 
  Asta e a doua oara cand va faceti de material, cel putin in ochii mei: prima data cu "functionabil" si acum cu impartialitatea jucata. Sunteti cumva masochist? Va place sa va manjiti singur batzul steagului cu indicibil?  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-13 19:21:36
         
 
  Dati-ma, va rog, afara si pe mine, mi s-a facut scarba de site-ul asta si de fatzarnicia dumneavoastra, pe bune va zic, nu e la misto, sa n-am parte de hastagii matale care va minte!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-13 19:19:20
         
 
  Cand Reche si MMI il faceau in tot felul pe Adrian Mihai, insinuand cu grobianism ca e pedofil n-ati sarit de fund in sus, ca ars! Ei au voie, doar nu profereaza cuvinte licentioase, dar ceea ce spun e mai murdar decat orice cuvant interzis. Mie nu-mi pasa cand ma fac cum le vine la gura, fiindca nu-i mai bag in seama decat la misto-tango, dar Peia e mai artzagos din fire, mai demn, mai barbat, iute la manie. Ma mir fostul politist cum de isi pastreaza decentza cu asemenea insi. A, uitasem, el e obisnuit cu borfasii, a lucrat in politie! Sunteti ridicol, domnule Cristescu-Corbu, vi se vede impartialitatea prin nadragi...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-13 19:17:12
         
 
  Despre cei care-l provoaca, nimic, nimic? N-ati citit tot! Stiti ceva? Dati-ne, odata afara de aici si pe Peia si pe mine si pe Adrian Mihai, ca sa ramaneti doar cu R.ST, MMI si GH. R., cu albeiul rasfugit si cu Cioaca. Asa va fi liniste, va asigur! Nici n-ati luat destiul de pe tastatura si provocatorul ordinar (din fr. ordinaire, obisnuit) Rechesan a si bagat iar batzul prin gard. Va plac astia, ii iubiti, asa-i?  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-13 19:09:38
         
 
  Ce se bucură ozn-ul!
Delatorule, ești atâtde mic, încât scapi oricărei dimensiuni picometrice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-13 17:50:22
         
 
  Stimabile și onorabile,
Atâta vreme cât ai pus lupi stăpâni la oi, care au parti-priuri, tot astfel îi voi trata. Iar dacă ții musai, n-ai dăcât să mă banezi, cum ai mai făcut-o. Dacă nu ești dispus să vezi cum joacă șoriceii pe masă, traba matale. Mă doare fix în cot că nu mai mă vântur pe aici și nu mă mai hârjonesc cu javrele haștagiste, pe care le-ai pus moț, la botoane. Crezi cumva, că-mi faci cine știe ce afront? Ei aș, matale ar fi trebuit să-mi mulțumești că-mi pierd vremea pe aici, să-ți mai înviorez și colorez amărâtul ăsta de sait.
Așa că pot să-ți zic a rividerci încă de pe acum! Mda, folosește toroipanul și pa și pucii! Prima dată când va mai îndrăzni vrun cipirlică-zamă-dă-editor să-mi numere merele din plăcintă, îl trimit unde îi e locul rapid. Ca să fim înțeleși.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-13 17:48:54
         
 
  dle Cristescu, n-am contabilizat de cîte ori l-ați mustrat pe userul ioan peia folosind expresia „ați depășit orice limită”! După atîția ani petrecuți în compania celebrului giurgiuvean, campion al sudalmelor, promotor fruntaș al xenofobiei, rasismului și extremismului antietnic ar trebui să știți că peia nu are limite!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 16:48:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE