FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Precizare
Text postat de Gheorghe Rechesan
Dle Cristescu-Corbu,
Vă rog să precizați dacă Regulamentul (olograf ?) Atelierului literar Europeea, cu precădere alineatul privitor la validarea textelor: „ Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc.”, este sau nu în vigoare. Nu mi-ar arde de căutat pureci în brînză și noduri papură, însă , pe prima pagină a Europeei se lăfăie cîteva „ producții literare” care încalcă, în mod evident, taman aceste precizări. Este vorba de textele:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=52934
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=52938

Dacă această prevedere este caducă, specificați, vă rugăm, acest fapt printr-un anunț.
Mă întreb, totuși, dacă în revista cetățeanului european pot fi postate astfel de texte și dacă onorabilii participanți ai proiectului inițiat de dumneavoastră, sponsorii și colaboratorii externi (amintindu-i doar pe cei ale căror nume sunt afișate în redacție: Flavia Cosma – Canada, Wahl Francoise – Elvetia, Georgius Huxwell – Franta, Costel Grigoras – Paris, Franta, Anna Santoliquido – Italia,Despina Gheorghiu -Eindhoven ,Olanda, Adrian Sahlean – New York) sunt de acord cu trendul actual al publicației!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  foarte ciudat! am închis caseta comentatiilorca să nu mai faci spume aiurea, însă tu, milițache, specializat în „ tehnici” diverse ai reușit să strecori un com.
balaoacheș? te-ai privit recent în oglindă? după pozele alea în care te-ndeși în minore ești ca tuciul, cu o musteață de gabor sub nas, mai o pălărie cu boruri mari îți lipsește...presupui că-s beat și-mi recomanzi ce, desalcolizat anonim?? m-ai văzut beat, ai dovezi mărturii? minți ca un milițian mitoman!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 20:28:57
         
 
  Da' mai cine fu mândru că a fost torționar, măiestrelule dă duncolo dă galaxii? Ia zi matale, cu gurița aia rostitoare dă vorbe mari, să auză șî urechili noastre doritoare dă adevăruri mari!

Țângheșane, porumbel reactor, ia zi, mă, ce te doare, mânca-l-ar tata dă haeroplan, să-ți vărs cositoru! C-am învățat dă la conaționalii tăi imaculați, dă pân văioage, unde m-am dus să culeg floclor neaoș, comparabil cu talentili tele dă scriitor dă vagoane!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-10 20:18:42
         
 
  nu mint deloc, balaoacheșule! ăsta e apanajul tău! înca de acum vreo 4-5 ani, pe vremea în care te credeai iovan (dedublarea personalității, deh, problem la căpoc) am publicat o poezie autobiografică în care scrie, negru pe alb, că sunt ofițer la poliției capitalei. dar tu, mai mult ca sigur, zăceai beat-frânt în vreun șanț și ai pierdut informația. ce să-ți fac mai mult de a-ți recomanda dezalcoolizarea?  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 20:15:36
         
 
  inegalabilul a.mihai, al carui talent la dezlegat integrame e inconstestabil, ramane in istoria lavrei bleu drept cel mai cel dintre nechemati :)  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-10 20:15:36
         
 
  te oftici milițache și tot o repeți poezica aia a ta tîmpă(pe măsura unui milițian rebusist) pînă ți se roade șanțul cerebral!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 20:11:38
         
 
  bafto delo-delo, ursare!

Cine e stăncuță-n par
Și-are moacă de ursar,
Dar se dă că-i porumbiță?
GHIȚĂ!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 20:10:19
         
 
  p.p.s. minți și-atunci cînd afirmi „ n-am ascuns niciodată...”Pînă mai ieri nici măcar proprietarul europicii nu știa cine e a.m. ai aterizat aici acum 8 ani pretinzînd că ești un dezlegător-compozitori de rebusuri, autor de epigrame, bețivel-păstorel(probail că, fiind activ și-era jenă de ceilalți milițieni că te zbengui pe saituri ecoliterare), de gol te-ai dat cînd ai postat o insultă la adresa lui Ștefănescu autocopiată după un rebus în care-ți apărea numele pe larg.a.m. stroe.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 20:09:39
         
 
  :)))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-10 20:08:37
         
 
  p.s. minți, polițache, știi foarte bine ce meserie am, ai scotocit pe net că doar ai fost urechelniță la tehnic în d.m.g.b.(direcția mincinoșilor și gaborilor pă budă?)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 19:55:22
         
 
  băi, rahat cu cozoroc, dacă nu te iinteresează taci din gură și nu mai fă presupuneri false, dîndu-te specialistu lu pește fript!Și, mă rog, de ce te omoară pe tine grija, gabore, poate că aș fi dintr-ăia ce zici tu care-i problema? sau vrei să-mi pui taxă de protecție, milițianule? inginer-milițian...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 19:52:28
         
 
  Maestre Rechesan,stima!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-10 19:39:23
         
 
  Inca un tortionar mandru ca a fost tortionar :))))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-10 19:37:44
         
 
  *poliția capitalei - d.g.p.m.b. (direcția generală de poliție a municipiului bucurești) spre știință  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 19:15:22
         
 
  gheo brazgos, nu cumva te supraevaluezi considerând că mor de nerăbdare să accesez rahaturile tale de linkuri? poate nu mă interesează! ce zici de asta?

în altă ordine de idei: mă tot faci milițian. e ceva ce nu am ascuns niciodată, am fost ofițer-inginer în cardul uneia dintre cele mai reprezentative unități ale poliției române (pliția capitalei) și mă mândresc cu asta.

așadar, eu sunt inginer electronist, specializat în telecomunicați. dar tu, praleo, ce meserie ai? faci tuciuri? cositorești căldări de aramă? dai în ghioc? plimbi ursul de lanț? sau ce?

ia uimește-ne, că, la cât iei în râs faptul că am fost ofițer de poliție, am zice că ești academician doctor inginer în ridicare de corturi...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 19:12:31
         
 
  Țângheșane, măi pescăruș imaculat, ia tu, lu tata, ce te doare, poate-ți găsesc leacu!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-10 18:57:44
         
 
  milițache ești expert și în dramaturgie, nu numai în rebusistică! dacă-ți dau un link lămuritor mi-e că te lovește damblaua! să ți-l dau...să nu ți-l dau? hai, că-ți dau două să e oftici la maxim!

https://showmuz.wordpress.com/2009/09/17/propunere-de-colaborare-teatrul-indart/
http://www.agentiadecarte.ro/2011/05/20-de-trupe-de-liceeni-sarbatoresc-ziua-adolescentului/
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 18:52:30
         
 
  Cel mai ce din nebuloase
De departe iar miroase
Și sloboade grave toane
Din vânzarea de cartoane!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-10 18:03:12
         
 
  Cine-n teatru scrie piese,
Însă, de ieșit, nu-i iese
Nici măcar așa, de-o schiță?
GHIȚĂ!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 17:52:30
         
 
  a apărut și junghiul, că tusea are accese încă de dimineață. doi ratați...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 17:51:11
         
 
  a apărut și junghiul, că tusea are accese încă de dimineață. doi ratați...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 17:50:44
         
 
  MMI, milițache și-o caută cu lanterna că lumînări are la nas, vrea înc-un șut în dos!
provocatorul, vai de integramele lui, o fi de la alcoolicii anonimi, vede peste tot tovarăși de suferință!dacă bea apă dă în delirum tremens!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 17:45:28
         
 
  Un militian rebusist nu va scrie niciodata proza la nivelul unui Rechesan,probabil din cauza asta apar si frustrarile specifice pigmeilor :)))))))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-10 16:16:40
         
 
  *electrod  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 15:48:15
         
 
  sau, dacă vrei, dintr-un motiv asemănător cu cel care te face pe tine să te proptești pe picioarele din spate și să continui să scrii în grafia veche, rusească, încăpățânându-te să folosești Î, și nu Â.

ori cine știe, îți e teamă că iar o zbârcești și o să te pomenești scriind: ânvățător, neâncetat, âncă, ânsă, supraâncărcat, a coborâ, a borâ (aici ești expert, ai ras toată țuica de eletrod) etc...

:)))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 15:47:16
         
 
  așa, ca să se întrebe proștii, bulibașo! chiar ai impresia cum că nu știu ceea ce la tine pare a fi de fală, culmea cunoașterii, a învățăturii de carte? haida de!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 15:40:57
         
 
  p.s. agramatule, de ce ortografiezi numele unui mare poet fără majusculă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:58:11
         
 
  am spus comparabil...sau nu am voie să urmez exemple? poezica lu Păunescu-june e comparabilă cu cele ale lui Arghezi? hai, că înveți porcu să zboare!
problema cu voi, ăștia din sistem, înregimentații, e că (tot vorba lui Arghezi, sireacu, cînd l-a servit Zaharia Stancu cu un kent!)una vorbiți și alta fumați!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:56:17
         
 
  da, mă gheo brazgros? eu observasem altceva, anume că ai veleități de neputincios care încearcă să se umfle și el, ca broasca. și zi așa, încerci să fii mai tare ca arghezi?!

tare!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 13:48:32
         
 
  nu mă fă vinovat că dalde Kosta nu și-a luat pastiluțele, poți mai mult de-atît!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:46:05
         
 
  fiincă vă iumbesc, gabore!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:44:33
         
 
  gheo brazgros, ai lipsit 3-4 zile din site și a fost liniște perfectă, nimeni nu s-a certat cu nimeni. azi ai apărut și ce să vezi? a reapărut cearta!

cum s-o fi explicând?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 13:43:55
         
 
  Domnule Corbu, aveți toată compasiunea mea, însă, mie, unuia, lucrurile mi se pare f.simple: ar trebuie doar să respectați ceea ce ați afirmat în textul DIN PĂCATE, NE LUĂM LA REVEDERE (între timp retras): cei care vor posta mai mult de 2 articole neliterare lși 20 de comentarii care conțin atacuri la persoană și nu referiri la text vor fi exilați! Riscul, trebuie să admitem de comun acord ar fi să se golească Europeea de competitori!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:43:26
         
 
  Domnule Recheșan,

Azi noapte m-am culcat la ora 1 și la 6 am fost în picioare. Am bătut azi tot Bucureștiul. Acum am venit și am constatat că mi-ați dat temă! Mi-am făcut-o. Vă, rog, nu-mi faceți și programul după-amiezii.

Văd că ați avut o postare de succes. Dacă m-aș apuca să citesc toate comentariile înseamnă că nu mai pot face nimic.

PS. Suntem diferiți! Și vorba unei reclame, ”din fericire” Așa că este firesc să avem viziuni diferite. Tot la fel de firesc ar fi să putem și coexista. Sunt convins că toți membrii europeici iubesc România. Numai că o face fiecare în felul său. Astfel încât, în viziunea mea, România s-ar putea bucura de foarte multe iubiri complementare. Așa să ne ajute spiritul strămoșilor noștri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-10 13:36:26
         
 
  a. mihai, în textele menționate de tine nu apare explicit(am avut mereu grijă să păstrez convenția jocului)ce apare în mizeria xenofobă a junelui Păunescu...acu, îmi amintesc precis că afirmai peste tot în subsolul textelor respective că nu le-ai citit; după ce ți-am arătat bîrna din ochiul tău, brusc, ți-ai amintit că ar fi chestii în contra regulamentului! Dar nu-i bai, tu să fii sănătos și cu chef de ciufulit păsăruicile, demult vroiam să scriu ceva comparabil cu "Baroane!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:33:05
         
 
  *vizuAlizări  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 13:27:47
         
 
  fără comentarii, dle Corbu! bănuiam că acesta este și motivul pt. care le-ați validat și le girați conținutul!că veni vorba de validare, comentariul onorabilului Buricea și atacurile venerabilului Kosta Vianusunt validabile?întreb să mă aflu în treabă, că eu le văd atacuri la persoană!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 13:27:47
         
 
  iar ce scrie dl profesor e exact ce spuneam și eu, la început: vezi-ți de bârna din ochiul propriu, paloma blanca!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 13:27:14
         
 
  pe de altă parte mă bucur peste toate că v-ați recunoscut, caricaturilor, în acele texte și vîă ustură bătaia la dos cu urzici pînă acum, înseamnă că mă pricep oleacă!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:31:01


Nepotul lui Pristanda 0/19/0
Confesiunile comisarului Mălegan (1) 0/22/0

Da, adevărul e că te pricepi și că, mai ales, ai un succes nebun! Sute și sute de vizulizări și de comentarii, iar de voturi și steluțe nu mai încapi... :)))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 13:25:15
         
 
  Domnule Recheșan,

Am citit cele două texte, un pamflet și un pamflet parodie. După standardele speciilor literare nu ar depăși, în satiră, cel puțin, cam ceea ce satirizați și dumneavoastră în textele încărcate cu atâta sarcasm.

Prin urmare, regulamentul europeic nu este caduc iar, în opinia mea, cele două texte nu-l încalcă.

Aștept și alte opinii.

PS. Nu este caducă nici prevederea regulamentară privind răspunderea pentru textele publicate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-10 13:20:01
         
 
  Gheorghe, prin cererile tale arati cat de pupincurist al jmanglitorului de case prin fals si uz de fapt, continuator al GEG de sorginte fascista!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-10 12:54:24
         
 
  er. a făcut-o...calea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:37:23
         
 
  pe de altă parte mă bucur peste toate că v-ați recunoscut, caricaturilor, în acele texte și vîă ustură bătaia la dos cu urzici pînă acum, înseamnă că mă pricep oleacă! de aici și pînă la presupunerea că aș face-o în folosul lui X sau Y, la comandă, așa cum faceți voi, puradei mercenari e cale lungă...cam cît e de la Videle la Bruxelles, deși impostoarea analfabetă l-a făcut cît ai clipi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:31:01
         
 
  n-ai argumente și ai recurs la insulte!în cotrapartidă aș putea să afirm că pupi poala toantei din Videle și dosu turului unui hoțoman de deliorman și vezi binele comun prin monoclul jegos al unui alt condamnat penal,fost securist, actual afacerist, conservat spre folosul a.l.d.e.ilor și pesedeilor, pe nume de cod felix motanu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:27:20
         
 
  ezact, nea izmană, e vorba de ce se scrie în ioropica! însă, ce ai zice dacă ți-aș spune că bunicu-miu a fost neamț, xenofob și șovin ramolit ce ești? ia zi-ne, că scot tot untu ăla rînced din encefalul lu matale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:24:35
         
 
  Vrei sa spui ca in textul de mai sus te rupe grija doar de imaginea Europeii in lume, fatzarnicule? Haida, de, chiar asa de tampiti ne crezi? Pai, mai avocat de procesturi perdute, ti se vede simpatia prin nadragi, smekere, ai uitat cum ne faci pe toti cei ce-l festelim pe neamt? Tu crezi ca lumea nu vede?  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 12:22:07
         
 
  repet: du-te cît vezi cu ochii, cum zici într-una că m-ai plictisit de cît tot repeți asta, protejează-ți sănătatea că nimic nu e mai prețios pe lume!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:19:12
         
 
  Fals! Acolo, taman acolo te redescopar joianist, mustatza bleaga! Nu uita, nu te da dupa cires, ca te vezi si prin el, mai bine zi cum e sa fii simpatizant joianist, ce ti-e asa de greu?  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 12:19:01
         
 
  Viene, pe bune, ai grijă să nu-ți plesnească vreo vînă-n căpșor și să te pierdem de client, că ce s-ar face mica noastră nișă bleu ciel fără valori morale ca ale lui matale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:17:36
         
 
  p.s. sau mai bine nu, că am observat că și sub acea snoavă te făcuși rău de kkou!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:14:37
         
 
  Vaaai, atata necredintza ai inconsecventza, se sparie gandul! Pai nu erai matale admiratorul Lulutzei, bre, avocatule? Justitiarule? Nu improscai matale cu invective pe toti cei care scapau fie si o virgula in contra paraditoarei? De ce ma f...aci sa-mi pierz vremea cautand prin comentarii? Chiar asa esti de neserios? Te schimbi dupre cum bate vantul? Sfaturi sa dai cui ai mai dat, mie nu, caci n-ai competentze. Multa opinie politica, tie si celor de teapa ta, joianistule, nu uita, dusmanii acestui neam vor sfarsi cu dintii in tarana, neamul valah nu piere cand vor austriecii, nemtii si alte jagardele pe care le pupi tu pe unde iti place, jalnicule!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 12:13:31
         
 
  mă-ntreb, dacă nu ești cumva senilizat completamente, ce ai înțeles, paregzamplu din postarea asta:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=52638
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:08:36
         
 
  da, memoria îți joacă feste, nu l-am aplaudat pe chiorete și nici pe neamț, ba dimpotrivă, dacă ai consulta arhivuța europeică ai constata că e taman pe dos de cum afirmi mătăluță! repet sfatul de-acu cîteva clipe:ferește-te domle, din calea mea că se lasă cu mardeală...virtuală, că nu-s dintr-ăia cultivați la școala de gradați, bine-sur și-o muscă-n dosu bidiviului, așa cum procedași mai jos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 12:05:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu fi timid, Reche, de ce scuipi unde ai pupat odata? Asta se numeste neseriozitate! Fii barbat si recunoaste ca de cate ori incercam noi, cei normali, sa aratam ce nocivi e chioretele, sareai ca muscat de sarpe, ai uitat? Nu doar simpatiile ti-s vremelnice, ci si memoria? Acum, daca e sa fiu corect cu tine, tre' sa recunosc ca esti pe linie, adica ambii politicieni dragi tie sunt la fel de nocivi pentru Romania, asa ca esti, intr-un fel, consecvent...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:59:24
         
 
  Dom' apropitar, traiasca famelia, nu scoti bre catre mine cartonajele alea colorate, ca iete, il f..ackui pe rechespan in toate felurile, si stiam ca compatimiti (sic) impreuna, cum ar veni, avand aceleasi idealuri globaliste, ioropeniste, matale mai pe ascuns, avocatul sau ce dracu o fi, mai pe fatza, barbateste. Hai, CA MI S-A FACUT O SILA DE IOROPICA, CEVA DE SPERIAT! Poate asa ma dezbar odata de viciul asta de a ma lasa sscarbit de jiganiile care misuna pe aici si m-oi duce incotro vaz cu ochii...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:54:35
         
 
  bați cîmpii, Costovene, e limpede ca apa de la robinet, și o faci fără pic de haz! nu am fost și nu sunt admirator al lui băse sau a vreunui personaj dubios, numai în mintea matale aburită se găsesc astfel de fantasme; e evident că ai deraiat de la subiect și te "țigănești" auirea-n tramvai, insultîndu-mă gratuit! rogu-te, dacă mai ai o fărîmiță de bun simț nativ, fugi cît te țin picerele departe de postările mele! e cea mai sănătoasă soluție, crede-mă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 11:50:47
         
 
  Vrei sa stii cum se vede Ioropica din esterior? Pai, se vede cam cum o facurati voi, tu, RESTEUL, memeiul, si ceilalti simpatizanti liberali, plus rasfugitii: ca o gaura infecta unde misuna sobolani infestati de globalism, adica ezact, da ezact-ezact cum ii place coanei m(UE), Merkelesei, sovaitorului pepeist si altora ca ei. Le semanati, nu te mai ingrijora!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:47:19
         
 
  Aooleo, ti-oi fi depilat muscatoarea, smekere? Pune-o poza, sa ne mai delectam si noi...nu fi nasol!
 
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:43:41
         
 
  Zace in cate unii cate o sugipriza de proportii. De-o pilda, Rechesan, admirator declarat al pedeleilor chiozlaului, y compris fatala blonda, rasfugita in americile sudice, se arata acum vajnic subttinator al mutalaului in stalat de softul STS-ului in motzul patriei, la palatul Cotroceni. Cum o f1, frate? Nu or fi sechele, zic? Sa fie fara urmari, adica pacientul sa n-aiba nimic-nimic, sa fie sanatosel tun? Taaare m-as mira!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:41:36
         
 
  p.s. de musteața hoțomanului din deliorman e vorba?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 11:39:44
         
 
  Kostake, poame acre, cred că n-ai priceput că e vorba de cum se înfățoșează europica noastră, a sinilie, dinainte cititorilor (fiindcă mereu lăcrimezi ca un crocodil de Nil cînd se pomenește de biata lavră sinilie, maculată de răutăți și hîre de tot felu), nu de simpatiile sau antipatiile mele politice ! sau, dacă aș fi liberal(nu e cazul, n-am fost și nu voi fi înregimentat în niciun partid)asta ar îndreptăți reacțiile tale umorale și tot soiul de bălăcăreli? pronunță-te, dacă ai chef și ai priceput care-i subectu, asupra textlui de mai sus, nu fă pe niznaiu1! sau, dă mai departe în bobi, poate-ți iasă dracnea președinte!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 11:38:03
         
 
  Cum o fi sa fii barbat (ma rog, dupa musteatza asa pare) si totusi sa te umezesti in asa hal la vederea mutalaului? Nu e perversiune, sper!
 
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:36:23
         
 
  Reche, stuchi-te-ar matzele de simpatic, nu cumva esti liberal? Ca doar asa s-ar explica amorul tau pentru mutalau! Te stiam admiratorul chiozlaului, ce te facu sa-ti reorientezi simpatia? In alta ordine de idei, nu cumva si Loazar Augustalin e si el in vederile tale? Mare-i gradina Domnului! Nu-mi raspunde, te-am ghicit!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-04-10 11:29:56
         
 
  A, ba da, iote că m-ai pârât, delatorule! Deci ești perfect integrat în stuff, țânghe!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-10 11:09:55
         
 
  Ioooteee, taiculeeee, cum sări de supt masă apărătorul neamțului! Păiii, se activează genabeții acum, în preajma alegerilor!
Și eu scrisei, tăticu, o poezică, după modelul A. Păunescu. Nu mă reclami la Înalta Poartă?
Dar de loaza de la Aiud, loazăr, care era-n aparatul de represiune al dizidenților nu zici nimica-nimicuța, racolatule? Rasatule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-10 11:08:10
         
 
  El e purtătorul de vorbe al străinătății, vericule! Suferează de democrație de import. E trepădușul sponsorilor care vor ca România să arate după cheful lor.
Apropo, țânghe, care e RASA față de care nu trebuie să facem ură? ”Găinarii” și votanții pesediști, par ex, sunt excluși de la lista ta de protejați? Pe ei putem să-i urâm și să/i luîm în tărbacă fără probleme?
Tu ce cotă parte ai de la sponsorii ăia, să chirăi pe aici pro domo?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-10 11:04:35
         
 
  a.mihai, controlează-ți limbajul și, mai ales, nu deturna subiectului discuției prin metodele tale polițienești binecunoscute!Nu era vorba de Arghezi, ci de linkurile de mai sus; dacă te simți "lezat" de precizările mele poți răspunde clar și la obiect; poate ne lămurești și din ce motive, în calitatea ta de apărător al ordinii publice, care a jurat să respecte Constituția României și legile în vigoare, ești de acord cu bălăcărelile lui Păunescu-junior!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-10 11:01:35
         
 
  democratule, nu cumva, cu ocazia asta, ai vrea să-l scoți din literatură și pe arghezi, pe motiv de "baroane"? uită-te, mai întâi, pe propriile-ți texte și abia mai apoi deschide pliscul...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-10 10:50:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE