FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scurt poem de-ngrijorare
Text postat de ioan peia

Tot chitesc la vestea asta ce cutremură tot natu:
Cum s-o fi sâmțit ”Slujirea” când a dat cu suptsemnatu?
Dar băietu care-n dârdori îi închina ode-n baie,
L-o cutreiera fiorul de la creștet până-n
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Taxe-si-impozite  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-30 04:16:51
         
 
  :))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-29 15:32:21
         
 
  ești de rîsu curcilor tale, puradelule! sigur că veoreca ta binemerită să-i faci ploconeliși temenele...dar, așa între noi, spune-ne cîți bitcoini încasezi pe lună din partea p.s.d.giurgiu să stai cuminte,proptit între alea două bețe? hai, că nu tre să știe fiscu că după actu intim te ștergi la dos cu terfeloagele scoase pe vremea lui ilici iliescu, mentorul tuturor pensionarilor nostalgici!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 15:03:12
         
 
  Da, mă,  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-29 14:41:56
         
 
  Puradele, eu știu că tu, deobicei, o lălăi în dialect, dar ca să vii cu snoave din astea, de doi sfanți luleaua, înseamnă să te faci de conținutul veceului ăla, din fundul curții. De fapt, ce-ai vrut să croncăni, numai tu știi. Poate că taman tu să fi fost autohtonul căcăcios care nu aveai nevoie de vespasiană de lux? Păi, mi se pare normal: tu te găinățezi de pe cracă, la ce bun un așa lux?
Și nu te-ai exprimat complet: dacă NU mai îi înjuri pe acoperiți, trebuia spus, căci asta făceai odată, cu aplomb.
Și pe atunci exista PSD, dar nu clămpăneai în niciun fel. Te pomeni că ai avut brusc o revelație în legătură cu temele propuse de securei și kioveșiști: PSD, Dragnia, Veorica etc. Ai așa o vrednicie, de mercenar, carese suprapune eprfect peste temele haștagilor, că nici nu e nevoie să ai legitimație de fan.
Măi să fie! Chiar crezi că discuți cu copchii de țâță?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-29 14:38:06
         
 
  După logica ta beteagă aș zice că mătăluță, bădie, ești racolatu racolaților de pe evropeea, fiindcă te-ai înhăitat cu ditamai comisaru m.a.i.! dar nu zic, pentru că-i clar, hadrian ăsta, gaborelul negru-n ceru gurii, hămăie și hălăduie pe-acilea numa și numa ca să-și facă reclamă dughenii filantropice cu minore talentoase pe care le sfătuie părintește!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 14:32:47
         
 
  p.p.s. dacă nu-l înjur ca la ușa cortului pe dalde Olaru, nea cioacă ș.a. înseamnă că m-m dat cu ei? creier de găină ești, bre!
vino cu dovezi cum că eu aș lua mălai să-ți fierb ție o mămăligă că ești lihnit rău, numa lobodă, urzici și fum de tizic!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 14:06:18
         
 
  p.s. da, măh, ofticatule, mi-au spus mie serviciile că ești tembel rău, dar n-am crezut!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 14:03:52
         
 
  Turturel, pasăre rară,

1. Aș zice ca, înainte de a-ți da cu părerea despre o sursă de informație, să vii cu argumente. Par ex: uite, bă, ăia de la A3 spun asta și nu e adevărat. Știu io, că mi-au spus mie serviciili, care dau ordin pe unitate să gândim și să spunem asta și asta. Sigur, faptul că eu nu pot gândi, judecând faptele, care-i adevărul și că, vai Doamne, eu port ochelari de cal, iar tu microscoape, implantate direct pe creier, ține tot de poezicile pe care le învățați pe dinafară de la mentorii voștri cu steluțe pe umeri.
Ceea ce mă distrează, e faptul că tu, porumbel călător, ai impresia că eu nu pot vedea ce se petrece cu un mercenar ca tine. Acum ceva vreme combăteai cu mine împotriva jagardeleor migratoare, care, ajunse în americi, înjurau România.
Acu, te-ai împăcat cu aceleași jagardele și combați în cârd cu ele.
Ce spune asta? Că, potrivit ADN-ului ce-ți umblă prin vene, voi, turturelele, o fredonați cum vă convine, ffoncție de ofertă. Probabil atunci primeai mălăiaș dintr-o parte, acum, din cealaltă. Brava consecvență, brava caracter!

2. Și în ce constă genialitatea bețivanului ăla? Că eu am citit aproape tot ce-a scris și nici a mai mică impresie de ce spui nu avui. Dar probabil că, printre criteriile tale de valorizare, intră și cantitatea de samaoancă specifică ingerată sau de amfetamină turnată-n vene. Așa da, e genial!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-29 13:41:04
         
 
  îmbucură-te, gaborel, am mai coms una: ȚI-E în loc de ȚIE  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 13:18:25
         
 
  Firește, toți cei care stăpînesc cît-de-cît o limbă străină sunt trădători și vînduți...
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 12:41:06


Cât de cât = măcar, puțin de tot; (în construcții negative) deloc. – Lat. quantus (contaminat cu lat. quotus și cata).
sursa: DEX '98 (1998)

ce tare! blasfemie, nu alta!
dex-ul nu e de acord cu rechi...

mânca-ți-ai cratimele în plus, rechi!
mâna pe carte...
:))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-29 13:11:55
         
 
  Magraoane, ți-ai mușcat limba și o luași pe-aia maternă ca toanta de Grapini în parlamentul european? Firește, toți cei care stăpînesc cît-de-cît o limbă străină sunt trădători și vînduți...Ce să-ți zic? Că ți-au spălat creierii televiziunile varanului? Că împrăștii minciuni fiindcă îți lipsesc mijloacele de a vedea singur, fără ochelari de cal, ce și cum?

p.s.desigur, Bukowski e bețiv, dar e un bețiv genial, n-ai tu de unde să știi fiindcă bei numa poșircă din bolbotină de corcodușe! :))))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 12:41:06
         
 
  Porumbel, vă cunosc meștererile perverse: când vreți să ocoliți adevărul care nu convine, o dați pe vorbe sibilinice sau pe limbi. Ai putea, totuși, să precizezi una din ”cauzele majore”, importante, pentru care populul nu se agită? Spre exemplu, interlopii din justiție, care, cu legea și cătușele în mână, au măcinat rezistența morală acestui popor și i-au amestecat judecățile, îți pare un astfel de motiv au ba?
Da nu-mi vorbi-n limbi și citate, că nu pari mai dăștept și mai bazat așa. Zi-o p-a dreaptă, românească, nu o da dupe cireș.
Bahto delo delo!

PS: Desigurm, tot dintr-un bețiv notoriu trebuia să dai citate! Aveți voi o apetență deosebită pentru ăștia și absorbanții pe nas.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-29 12:28:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  p.s. dacă nu vă descurcați cu englitereasca (m-aș mira să vă)nu fiți zgîrie-brînză, dați-i lui Fane Ștefănescu o bere-două, să vă tălmăcească!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 12:14:13
         
 
  bade Peicutz & nea domn prof. Buricia, cum zice Charles Bukowski:
"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter, like totally wasting their lives they hardly seem to notice.”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 12:12:08
         
 
  Pentru că-i descoperită
Cea pe care ați iubit-o
Este gata pregătită
S-o pupați cum ați făcut-o !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-29 07:37:07
         
 
  peio, iar te oftici?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-28 23:55:06
         
 
  O adunătură de lepre, de mafioți cu legea-n mână, copiii ratați ai băsismului, au terorizat România.
O altă adunătură de lepre, încartiruiți, sub o formă sau alta, în aceste sistem de poliție politică de tip stalinist, i-au susținut și au pledat pentru mizeria asta inimaginabilă.
Acum, aceste adunături de lepre se străsuiesc din răsputeri să-și acopere mizeria, ca pisicile.
Numai că, spre disperarea lor, adevărul va ieși, complet, la lumină.
Și vor trebui să plătească: unii cu libertatea, alții cu statutul profesional, iar alții... ei, aceștia, cățeluși de serviciu ai netului, au fost și vor rămâne niște caricaturi umane, în muzeul de ceară al scârbăvniciei omenești.
Se știu ei.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:55:21
         
 
  Petru Paul Stan: Un nou episod cu ionel dancă de la pnl. Ce netflix, hbo, iptv, vedeti-vă de treabă. Cele mai bune seriale de comedie sunt cu ”actorii” de la pnl. Number one vanghelion batistuță e în rolul principal featuring dancă, hildegard, vijulie, orban mandolină, gorghiu, turcan, prișcă și alți actori ratați.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:23:36
         
 
  Pentru a-și îmbogăți experiența profesională, Corduța a fost pusă sub control judiciar? Merge la facultate?! - George Ivan  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:15:42
         
 
  Ce îi urează SPPistul Corduței când iese la piață? "Târg Ușor!!" / George Ivan  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:14:55
         
 
  Porumbel, nu te da strong, că nu știi dacă nu te paște boala lu Calache! Odată cazi din par și-ți rupi aripioarele. Te plângem că pă ăla bunu.
Hai cu statu dă drept.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:10:45
         
 
  Când văzurăți haiu,
V-a cam pierit graiu,
Ăsta este baiu,
Faceți ca tramvaiu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 22:08:18
         
 
  e sleit de vlagă, pute nițel a groapă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-28 22:02:20
         
 
  He, he, he! Adevăru doare!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 21:21:16
         
 
  ce v-am zis, se plicti.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-28 20:23:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE