FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nomine odiosa
Text postat de adrian mihai
Unul – tip rasat, școlit -
Scrie versuri de tot dragu’.
Altul - popă răspopit -
Furgăsește din Pribeagu.

 photo thief-cartoon_zpshns9va8o.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Emanuel Duplicitarescu.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-20 18:24:13
         
 
  Mai fac următoarele precizări:

1.nu destabilizați site-ul, nu vă jigniți și nu mai folosiți apelative pejorative la adresa colegilor.

(Emanuel Cristescu, 8 martie, anul curent)

aviz inocenților
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-20 14:43:41
         
 
  Dvs nu ati inteles, Dle Duplicitarescu. Ce doresc sa spun este ca daca postez poza dvs si a altei persoane si catrenul lui adrian mihai "o Lenuta cu maimuta", cu numele autorul in paranteza, o sa imi scadeti direct nivelul sau va exista si o atentionare in prealabil. Ca de scazut sunt convins ca o sa il scadeti.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-20 14:26:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Reiau comentariul meu:

”Din păcate, domnule A. Mihai, textul din bulă (cu galben) este amendabil. Rău. În fond, direct și ”neartisticește” l-ați făcut ”maimuță” pe distinsul nostru coleg, Sorin Olariu. Ceea ce nu se face. Juridic vorbind, avem de-a face cu o insultă!

Sigur, se pot găsi nenumărate soluții de a ”insectariza” un personaj. Însă, prudența ne obligă să avem o ”acoperire” o ”scăpare” în caz de ”doamne ferește”! Aici,la prima mână, (repet, se pot imagina infinite situații) soluția era ca, în colaj, să fi adăugat pe un umăr sau chiar în decor și o maimuță. Adică fotografia unei maimuțe. Reale sau stilizate. Ambiguizarea (Empson, Bahtin etc) v-ar fi salvat.”

Păi, dumneavoastră, domnule Olariu, care cultivați epigrama nu înțelegeți ce am scris eu? Mă surprinde. Dacă, totuși, chiar aveți dificultăți de înțelegere spuneți. Și vă detaliez.

În rest, eu nu provoc și nu intru în situații promiscue.

Însă, cum am demonstrat-o de nenumărate ori, am capacitatea de a ”digera” umorul, mușcătura, șfichiul și atunci când eu sunt subiectul lor. Rețineți, dacă este umor și dacă este inteligent. Altfel insultele nu le tolerez. Deși am o mare capacitate de a ierta și uita.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-20 13:22:45
         
 
  Bine, pun si ghilimele. ;)  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-20 13:00:43
         
 
  Domnule Cristescu, detin o poza cu dvs si cu o femeie (nu stiu cine e). Pot sa o postez cu titlul: poza cu maimuta? Fara a da detalii cine e maimuta. Va ramane suspansul. O sa imi scadeti nivelul cum I l-ati scazut lui adrian mihai?  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-20 12:55:03
         
 
  Soluția uzuală, corectă, constă în utilizarea ghilimelelor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-20 12:44:50
         
 
  Adrian mihai, te oftici ca peia?

Plagiatul trebuie dovedit. Pana acum ti-ai dovedit doar frustrarea.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-20 12:38:09
         
 
  *expresii, scuze!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-20 11:08:41
         
 
  Înseamnă că ușoara mea deformare în cazul ambelor epresii nu a avut efectul scontat, dle profesor.

încerca să redea, într-o latină de baltă, evident, disperarea cuiva care, în românește, gândea așa: .

La cea de a doua semnalare, am considerat că a transforma pe în e preferabil transformării lui în , caz în care nu s-ar mai fi înțeles chiar nimic.

Voi încerca, pe viitor, să fac în așa fel încât să nu mai las loc ambiguitățior de interpretare din partea nimănui. :)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-20 11:06:56
         
 
  Cu mâța-n sac a fost tot prins
Invalidând ce-a spus un ins
Că popă și un bos de hoți
Cu amândouă-n dos nu poți !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-20 10:30:59
         
 
  Poetului, exilat, Ovidiu, îi datoram expresia ”nomina odiosa”. Distinsului coleg, Adrian Mihai, ”nomine odiosa”! Tot acestui distins coleg și expresia ”Et tu mi filia, bruto?”  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-20 10:23:22
         
 
  Cine mi-a invalidat comul ?
Rusinos !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-20 10:22:26
         
 
  Dom' Buricea, ehehei,
Popa poate și cu... trei!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-20 09:40:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE