FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce oare?
Text postat de Emanuel Cristescu
Aseară, Atropa Beladona mi-a trimis pe e-mail un film foarte interesant. Un interviu luat de Mirela Vasadi lui Călin Georgescu:

https://www.facebook.com/watch/?v=349440852328020

Mi-au venit în minte schițele umoristice pe care le posta în Europeea. Și care trimiteau, oarecum, la stilul lui Mușatecu.

Apoi mi-am amintit de Ina Cârlan, rebela Gina Goia, Dana Banu, Veronica Pavel, Cristea Loredana, Mariana Ghicioi, Sanda Nicucie, Sabina Datcu și multe alte talentate colege.

M-am uitat în prima pagină a Europeii. Un singur nume de femeie! O fi oare normal?

Avem noi, oare, bărbații care activează aici vreo vină? Ne asumăm noi vreo răspundere? Ori în pagina bleu se simte misoginismul?

Putem face, oare, ceva? Vreun proces de conștiință, acolo...

Oricum, păcat, mare păcat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Peio, te oftici ca pe tine te-au respins cei de la Secu si pe mine nu?  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-22 19:17:41
         
 
  Iar tu, băi nea fenomen, ăla care mă tot muști de cele buchi, logodnicul lu ăla care și-a schimbat numele, de dragul tău (că, cică, el nu e clonă!), vrei să știi la ce mă gândesc eu când îți rostesc numele? Nu cred că bănuiești.
Iar când o să zămisliți, iubiților, un plod, că nimic nu e iposibil la gasteropode, să-l donați la Mina Minovici, să steie în spirt, alături de obectu lu Terenete, ca expresie a genialității încrucișate dintre voi doi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 22:59:33
         
 
  Iar eu când spun olariu, spun coadă de topor, iudă, sclav la stăpânii cu trese, hoț care mănâncă din banii românilor, căci din ei își ia solda, și din banii americanilor, care au jefuit poporul indian, l-au exterminat și l-au tâlhărit.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 21:07:34
         
 
  Puicuțe, peio!  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-21 20:27:38
         
 
  cand spui gaini, spui peia.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-21 20:09:45
         
 
  Sculangiule, tu altceva decât găini mai ai în cap?
(Cine e sculangiul?)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 18:42:13
         
 
  Tu vorbești, mă acoperitule? Care-ți e numele real? Poți să-mi spui și mie când am avut eu clonă pe aici?
Siamezul tău are vreo patru.
Ălălalt, din Patagonia, vreo cinci.
Și nu sunt singurii.
Deci n-ai putea să-ți vâri un ghemotoc de vată-n gură, înainte de vorbi să nu adormi?
Tu, care ești clona clonei?
Apropo, cu te numești, de fapt?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 18:41:28
         
 
  Lasa ca vine peia si aduce 10 gaini.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-21 17:55:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  M-am uitat în prima pagină a Europeii. Un singur nume de femeie! O fi oare normal? (EC)

Doar numele e de femeie, de fapt, nu știm ce e. Eu unul cred că e o clonă a lui peia. Până una alta, europeea rămâne un club masculin, conform principiului clamat de dvs, intră cine vrea, rămâne cine poate.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-21 17:10:45
         
 
  Nu mai ofta, bre, după damele, că, între timp, s-au adaptat noilor vremuri: au devenit strict materialiste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 16:18:38
         
 
  părerea mea:nu-i misoginism, e absenteism...de ce n-o invitați pe Elena Toma, cred că de cînd n-a mai activat pe-aici o fi acumulat oareșce umori...pardon poezii!de Vasilica Ilie nu mai amintesc, fiind membră supleantă USR(branșa nu partidul)nu se mai poate compromite cu noi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-21 15:13:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE