FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
N-aveți grijă
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=34905


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Interesant autoportret!
Dar ce căutați în vârful chestiei ăleia sau ce-o fi, onorate eseist și, mai ales, haikuist de renume mondial? Priviți de sus ”pegra mahalalelor” sau cugetați adânc la cele veșnice, v-au năpădit cogitațiile funebre, apropo de soarta pieritoare?
Și ce-aveți în mână? O sticloanță de zeamă bordeleză? Vreți să vă asigurați în contra manei provocată de scuipații mujicilor care au îndrăznit să vă treacă pe sub soclu, zgâriindu-vă eternitatea la un colț?
Și, totuși, unde vă este echipamentul de roller? Pantaloneii scurți, patinuțele? În sacoșile de pe asfalt?
Dar ăia, mujicii din spate ce vor? Să vă contemple măreția?
Impresionant,într-adevăr!
Încă mai stați proțăpit pe chestia aia și acum? De-acolo v-ați postat cugetarea profundă de mai sus? Ați închiriat-o cu ora, piatra ai tombală sau pentru totdeauna? Și deja sunteți bătut în cuie întru veșnicie, dacă scrie mai jos că ați fost ”găzduit cu mândrie”?!...
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 20:23:00
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-19 17:14:59
         
 
  Dacă cenzurași comul de aici, cenzore, se înțelege că nu era eco. Dar dacă-l lăsași pe dincolo, e?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-19 17:14:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE