FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BUNĂ DIMINEAȚA
Text postat de Emanuel Cristescu
Distinse doamne, distinși domni, membri europeici

Vă prezint scuze pentru disconfortul pe care îl veți fi avut văzând pagina bleu macualată cu insaniiăți noaptea trecută.

Nu pot fi în permanență pe site! Și, probabil, și editorii care mă mai ajută vor fi fost prinși cu alte treburi. (Cei care folosiți Chrom, din păcate, nu puteți valida sau invalida texte ori acorda steluțe. Sau cel puțin eu. Însă dacă folosiți Internet Explorer totul funcționează)

Am redus nivelul combatanților și, sper, lucrurile au intrat în normal. Spațiul internautic este infinit așa că am încărcat spațíul de la ”invalidate” cu o mare cantitate de deșeuri. Atât că invalidările mi-au răpit și ne răpesc timp.

Rog editorii să fie cu ochii pe conținutul paginii și să invalideze fără milă ori explicații sau justificări, textele și comentariile care încalcă regulamentul.

Vă rog să postați texte și comentarii cu valoare literară și să ne bucurăm de ele.

O zi frumoasă tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deci, mânuță cremenală de haștag, nu-ți plăcu alegoria cu haita de câini care se amiroseau sub coadă? Oare de ce?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-18 09:58:27
         
 
  peia viseaza hastagisti si securisti chiar si cand merge, ca omu', la buda,sunt curios ce opinie ar avea un psihiatru.
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2019-02-17 13:08:41

Care psihiatru? Al tău?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 13:39:16
         
 
  ”poate că epitetul moș tăgîrță și schizofrenic ți se potrivește” (Zbiereșan)

Deci, măi purule, ai destule bube-n cap, pe care, văd, le ignori. Nu mă mai obosesc să ți le adun de prin arhivă. Și nu e nevoie să mă duc prea departe. Ehei, decâte ori ai tooot plâns tu, cu lăcrămioare de crocodil cum că pe aici se face politică, în loc de literatură și, la câteva minuțele după suava ta declarațiune, o puneai poltic de mama-focului, de câte ori, neicule, nu am eu calculator performant pentru atare calcul! Chiar și acum, iată, tot tu ieșiși la interval primul și mă luași cu zicerea nevinovată de mai sus.
E, acuma, ca drept rezultat al legii acțiunii și reacțiunii, eu îți spun așa:
Faptul că te-am încondeiat trei luni, drept cioară, țigan, garoi, șioroșit, lepră, trădător de neam. etc., nu e o probabilitate, un ”poate că”, ci o realitate incontestabilă. E vina mea că încondeiez ceea ce văd?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 13:38:45
         
 
  peia, ai înjurat ca apucatu vreo 3 luni, încodeindu-mă drept cioară, țigan, garoi, șioroșit, lepră, trădător de neam. etc. fiindcă probabil consideri că așa trebuie să te adresezi oricui îți dă o replică. în urmă cu trei zile ți-ai drumul la sudalme mai ceva decît ultimul boschetar frustrat, poate că epitetul moș tăgîrță și schizofrenic ți se potrivește și nu există alt mod să-ți reteze careva macaroana.eu, unul, nu mai îmi pierd vremea cu un ins ca tine, viața e prea scurtă să adun toate tîmpeniile pe care lebăloșești tu, aici, într-un spațiu așazis literar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-17 13:26:38
         
 
  maestre Rechesan,motivul e unul singur,acest nefericit intitulat peia!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-17 13:23:27
         
 
  am citit și cred că în concepția dvoastră sudalmele și injuriile lui peia pot consitui un fel de „condiment” destinat eficientizăriii raitingului, care lipsește în acest caz saitului. regulamentul, un moft, destinat, probabil noilor poposiți pe aici...apropos, am constata că nu prea se înghesuie discipolii curentului ecoliterar să exploreze lavra bleu...care o fi motivul?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-17 13:17:32
         
 
  peia viseaza hastagisti si securisti chiar si cand merge, ca omu', la buda,sunt curios ce opinie ar avea un psihiatru.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-17 13:08:41
         
 
  Măi Albă ca Zăpada,
Am eu vaga imoresiune că cam ai orbu găinilor! Ba încă unul selectiv. Mă rog, în cazul tău nu chiar de găini ar fi vorba. Ian te uită colea-șea, la evadatul din Eden, ce spune, fix cu o zi înainte de comul meu…
Asta nu-ți oripilă spiritual etico-pudic, așa cum te revoltă zicerea mea, deîndată ce făcuși ochi, în zorii… amiezii?

O sa revin la nivel minim 100,indiferent cate spume la gura vor face hienele astea chelioase. Amin!
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2019-02-16 16:20:34

Domnule Cristescu, stati bine cu timpul liber si cu rabdarea,ma intreb cine ar sta sa numere cate caractere eco am postat pe site-ul acesta,va preocupa niste nimicuri,incercati mereu sa-mi puneti bete in roate in loc sa eliminati definitiv de pe site un bosorog schizofrenic. Sa fiti sanatos! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2019-02-16 15:15:33

Ba detectai și oarece afirmații care ți-ar putea lua vopseaua, mă gândesc:

Cioara isi lauda puiul,asa suntem noi,romanii,o natie de ratati,ne umflam in pene pt nimicuri si atunci cand pierdem lamentabil, gasim scuze puerile.Felicitari,Mertens,ai mentalitate de invingator! Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2019-02-16 22:53:19


Așa că, incriminantul tău com selectiv are fix valoare de zero tăiat în treișpe/paișpe!

o altă dimineață, un alt injurios comentariu peian:

Când, de fapt, adunați la un loc, sunteți o gramadă organizată de proști sadea, care nu vedeți mai departe de vârful nasului.
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 00:29:11
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-17 12:28:05
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 12:52:55
         
 
  Ce să spun domnule Recheșan? Probabil, din considerente de eficiență a lecturii nu ați citit decât pasajul pe care l-ați și citat.

Cum am spus, de multe ori, ignorarea contextului și citarea trunchiată pot schimba sensul unor spuneri.
Poate vă acordați un răgaz și citiți tot.

"Vai de tine! Că a exprima niște chestii absolut răzlețe, care adună de colo și de colo, la plesneală, expresii trase din rimă, așa cum am explicat în analiza aia, vazică astă chestie e mare brânză. Sigur, tu ești foarte deștept, nu exprimi idei fixe, ci fixiste, adică aceleași și aceleași tâmpenii calificate cu ”moș tăgârță”, ca și cum ție ți-ar fi dat bobocu; cu ”puicuțe„ și cu ”ouă”, puse în discuție de niște cretini congenitali și preluate și de tine, ca un exemplu de originalitate fără seamăn; cu gagici pe care tu, desigur, le-ai satisface instant, numai ce te-ai uita la ele; cu ideea că eu habar nu am de ce s-a scris pe lumea asta, în timp ce tu, și acoliții tăi, care și se împleticesc printre picioare, sunteți niște cioclopedici fără seamăn. Când, de fapt, adunați la un loc, sunteți o gramadă organizată de proști sadea, care nu vedeți mai departe de vârful nasului.
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 00:29:11"



"mă gândeam că a exprima o idee (fie ea și fixă, cum e cazul de față) în rime liber alese, poate orice prost. adică orice poet prost, mediocru, ai înțeles. desigur, nu e cazul tău, care ești cu mult mai mult decât atât. vot.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-16 23:50:13"

O fi 1 la 1?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-17 12:46:01
         
 
  o altă dimineață, un alt injurios comentariu peian:

Când, de fapt, adunați la un loc, sunteți o gramadă organizată de proști sadea, care nu vedeți mai departe de vârful nasului.
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-17 00:29:11
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-17 12:28:05
         
 
  Ridica-s-ar ceatza! (rimeaza cu dimineatza, d'aia!)

E voie sa spui cu drag, "hastag"? Dar "simpatizant basist" e jignire sau porecla? "Ciudatule" e scuipat in mecla? Nu ca mi-ar pasa, ca mi se rupe (pixul!) de nivel, dar asa, pentru ca sa se bucure de esplikatie si neuronul meu plictisit de atata politichie...
 
Postat de catre sters sters la data de 2019-02-16 20:53:16
         
 
  Regulamentar, se pot posta texte proprii. Alte texte se pot posta astfel: Se preiau cca 10 rânduri din textul respectiv, se pun în ghilimele, se menționează sursa și se dă link+ul.

Aici, fac mea culpa. Am mai închis ochii. Și rău am făcut. Incusiv la niște postări de+ale domniei voastre!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 11:24:02
         
 
  Vă mulțumesc, acum totul e limpede, mai rămâne să precizați dacă textele postate trebuie să fie creații proprii sau pot fi și preluări de pe internet.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-15 10:49:34
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Ioan Peia și Florin Rădulescu, nivel 10 pentru o luna. Pot reveni si mai repede dacă scriu 12 texte consecutive în totalul respect al regulamentului. În total, textele trebuie să însumeze 12.000 de semne. Precizez, texte nu comentarii. (Acesta este un edict impus de situația de forță majoră) Dacă îmi semnalați și alți membri, (nu numai dumneavoastră. Oricine poate să o facă) europeici care au încălcat regulamentul voi lua măsuri și în cazul lor. Cei doi s-au remarcat printr-un volum de insanități care, pentru a putea fi sterilizate, mi-au luat peste o oră de efort de invalidare!

Nu, "adresările cu invective, atac la persoană, calomnia, folosirea poreclelor și expresia hai sictir" nu sunt regulamentare și trebuie invalidate. Eu o voi face ori de câte ori îmi vor fi semnalate sau le voi constata eu însumi. Rog editorii care vor să mă sprijine să facă la fel.

Regulamentul se aplică fără discriminări, indiferent de culoarea politică a comentatorului. Și s+a aplicat întotdeauna conform acestor principii. Percepția că s-ar fi procedat astfel este una de natură "cuantică" Adică ține de observator. Mai mult, aș putea spune, ochiul rău vede rău. Nu contest că voi fi putut proceda și greșit. Însă, niciodată nu a fost premeditat. Fie m+au excedat cantitățile, fie n-am văzut, fie nu am avut timp și au ieșit din pagină.

Tehnic, acum, cu Internet explorer funcționeayă. Însă, da sunt conștient. Softul este din 2003. Adică de 16 ani! Multe tehnologii au apărut de atunci! Dacă voi reuși să disponibilizez resurse anul acesta voi reproiecta site+ul. Până atunci aplicăm principiul neaoș: asta este!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 10:36:52
         
 
  felicitări și trei întrebări, domnule Cristescu:

1. cine a fost sancționat cu reducerea nivelului, pe ce perioadă, și care sunt condițiile revenirii la nivel 100.

2. dacă adresările cu invective, atac la persoană, calomnia, folosirea poreclelor și expresia hai sictir au devenit, de la o vreme, regulamentare, sau e vorba doar de imposibilitatea tehnică (temporară) de a invalida comentariile care le conțin.

3. dacă regulamentul se aplică fără discriminări, indiferent de culoarea politică a comentatorului.

O zi frumoasă și dvs!

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-15 09:52:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE