FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu-i frumos să dai în țara ta, nu se face!...
Text postat de Florentin Sorescu
Toate ca toate, dar este de admirat consecvența PSD -ului. Când Monica Macovei a atacat la Bruxelles această guvernare și legile "justiției" , a devenit persoana non grata pen' că, nu-i așa? Nu-i frumos să dai în țara ta...
Când Laura Codruța Kovesi candidează pentru un post de conducere la Parchetul European pe care, dacă l-ar ocupa, orișice s-ar zice, ar cam conta, să avem pardon, dar ce caută acolo nerușinata, persoana contează, domnilor, nu instituțiile, nu țara😜😜😜
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ierta multe*  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 23:42:37
         
 
  Florin, domnului Cristescu i se pot IRA multi pentru ca nici macar nu este european. Nici el, nici peia. De aici afinitatea dintre ei.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 23:41:56
         
 
  maestre Uica,tot n-ai inteles,site-ul asta apartine domnului Cristescu,el taie si spanzura dupa bunul sau plac,unul care m-a injurat de mama de n ori are acelasi nivel cu mine, ce pretentii sa mai ai ,domnul Cristescu nu e capabil de obiectivitate,nu poate,o spun cu orice risc,omul e total depasit,sigur va cenzura acest comentariu,iar daca n-o va face,se va bate peste burta ca el nu cenzureaza :)  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-15 20:11:09
         
 
  Corect. Pricepe unul care, de 4 comentarii, este capabil să spună doar una și aceeași idee! Chiar, nu vă plictisți, distinse domn? Fără niciun argument. Ori capăt de argument.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 19:27:38
         
 
  Europa e ceva ce unul ca Ion Corbu nu o sa priceapa niciodata.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 19:23:44
         
 
  Ca să înțelegi Europa, trebuie să fii, ca ăsta, cu târtița-n toate luntriile și să sugi de la toți berbecii stăpâniri, d epe toate meridianele.. Altcum, cred că nici el nu are habar pe unde mai hălăduiște, se-nvârte-n loc ca găina capie și vorbește gura fără el, după sistemul: zi orice, nuami să faci zgomot!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-15 19:08:52
         
 
  De la firul ierbii, dintre cotloane și dintre buruieni, așa se vede. Ce să priceapă cineva, cu acest "univers" din zborul vulturului? Nimic! Vede lumea bidimensional. Și atât!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 19:07:04
         
 
  Europa e ceva ce va depaseste. Pentru a intelege a Europa trebuie sa fii european.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 19:01:31
         
 
  Ca să vezi unde era blasfemometrul! Ombilicismul galactic, se spune, preventiv, nu trebuie contrazis!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 18:58:08
         
 
  Repet, nu aveti nicio treaba cu Europa. E o blasfemie si cand ii pronuntati numele.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 18:51:03
         
 
  Cu Europa-Ciociolina, evident, nu. Există și o Europa Magna. Care nu este pentru ubibeniști!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 18:43:34
         
 
  Dvs nu aveti nicio treaba cu Europa.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 18:39:32
         
 
  Er.

Iar când greșelile Europei au fost săvârște
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 18:39:07
         
 
  Europa nu este țara îngerilor. A greșit de multe ori în istorie. Și ce greșeli! Iar câmnd greșelile Europei a fost săvârște cu voință și împlicare Heil Deutschland, consecințele au fot catastrofale.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 18:37:29
         
 
  Stimate domnule Corb, da-ne voie sa mergem pe mana Europei, nu a europeei.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 17:35:53
         
 
  Ce analogie?!
Ce ipocrizie...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-02-15 17:20:21
         
 
  Curios este cum infractorii se oftica.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-15 15:19:05
         
 
  Ce analogie! Cu o astfel de gândire și Bercea Mondialu poate deveni comisar european!

Din păcate, în această situație, Europa, ca de multe ori în istorie se comportă ca pe centură ori ca într-un bordel! Cum să sfidezi o țară desemnând într-o așa funcție o persoană care, în țara sa, a fost sancționată? Revocarea s-a făcut pentru motive fundamentate, abuzuri și încălcări ale legii, inclusiv ale Constituției! Așa Generează Europa-Ciociolina sentimente eurosceptice. Pentru că abandonează marea cultură europeană bazată pe valori și principii, acționează arbitrar, partinic și împotriva bunului simț!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 08:59:18
         
 
  Dai in lulutza, dai in tzara, dai in gaska cea penala, ashea-i, fraiere? Vai de neuronul vostru singuratic si plictisit intr-o cavitate asa mare care e capatzana goala a hastagilor!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-02-14 08:00:24
         
 
  Iar asocierea ta cu albeiul rasfugit si raspopit, macar la nivel de idei, mi se pare absolut normala, desi nici asta nu-ti face nicio cinste, caci denigratorii Romaniei nu vor avea loc in rai, asta e cert. Acela, pe care il pomenesc mai sus e un tradator de tara, dar tu? Ce interes ai sa denigrezi Romania tinand partea jefuitorilor si paraditorilor? Poate ca, in calitatea ta de avocat ti-e teama cumva sa nu te intersectezi cu ei in fo instantza cand dai din clantza si sa nu cumva sa ti-o iei mecanic? Doar asa s-ar explica, altfel, e indiciu de lipsa de multe, tinerele!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-02-14 07:58:51
         
 
  Vezi cat de fals si mincinos esti avocatzelule? Ma rog, de la un ins de formatia ta e firesc, avocatii mint cum beau apa, spre folosul celor aparati, doar ca sa ia un banutz "cinstit", e normal. E? Pai, nu prea cam e, da' nu conteaza, iese banu'? Iese! Asa ca, pentru fatzarnicie si felonie ai nota zece de la mine dar nu te bucura, nu e in favoarea ta, daca intelegi ce vreau sa exprim...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-02-14 07:53:29
         
 
  Tov Peiov, până una-alta Dragnea e condamnat la 3 ani și șase luni cu executare. Iar intrarea lui la mititica ar fi singura șansă ca PSD-ul să nu ajungă la sub 10% la alegerile parlamentare din 20-20.

De aceea Opoziția are nevoie de idioți utili care îl să susțină pe Dragnea din interior până face partidul praf. Opoziția dorește ca Dragnea să stea cât mai mult în libertate până distruge de tot partidul. După care nici nu mai contează câți ani va executa.



 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-14 02:16:45
         
 
  Uite, mă, cum apar ghiorlăneii din găurică, să-și suțină stăpânii!
Șoricele, dacă o vreme am crezut că, hm, o dai și tu cu tufleala asta haștagistă ca să ai succesuri la porcurori și inclusiv glorie avocățească, acum a devenit superevident că ai răspuns la ordin, acum, când e groasă, și că ai coada-mbârligată cu securiștii!
Hai sictir, cu operili tale umanitare! Ai minte de furnică zăpăcită!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-14 00:20:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Spune-i asta unuia ca peia si ai sa vezi ce ti-o iei. Asta nici acum nu intelege de ce 46,23% e mai mic decat 50% +1. Iar daca vrei sa ii explici matematic te face basist.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-14 00:05:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE