FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din acest moment: Europeea 7.0
Text postat de Emanuel Cristescu
Cu ajutorul dumneavoastră, al membrilor Europeea, putem relansa Europeea în varianta 7.0. (extrem de sumar am făcut o periodizare a evoluției europeice. Dacă este cineva care, mai acribic, poate face o periodizare mai bună este bine-venit. Așadar, Europeea redivivus. Cu membri civilizați care, chiar și când polemizează, se respectă se pot tachina dar fin, se respectă reciproc și se solidarizează întru păstrarea caracterului ecoliterar al acestui spațiu și, foarte important, nu se atacă la persoană.

Unii ar putea spune că această variantă, 7.0 ar putea fi denumită Utopeea! Eu sper să rămână o simplă ironie și atât.

Nu voi face anchete și, evident, nu voi putea citi tot ce s-a scris în perioada în care am lipsit de pe site. Dacă îmi veți semnala încălcări ale regulamentului voi invalida textele respective. Dacă nu, această perioadă râmâne ca experiment, ca exemplu de cum poate ajunge un spațiu cultural, în condiții de democrație absolută! Așa, pentru cine nu era convins, se poate trage concluzia că, din păcate, democrația are ori trebuie să aibă limite și mijloace constrictive de a se menține.

Prin urmare, acord generic un cartonaș de atenționare celor care au încălcat regulamentul și vă aștept cu texte bune. În speranța că Europeea poate renaște.

02

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE