FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reveniți la normal
Text postat de Emanuel Cristescu
Din păcate, pentru unii, democrația repezintă un concept care le dă drepturi inclusiv "dreptul" de a nu avea nicio obligație.

În numele unor idealuri frumoase, unii au pângărit acest spațiu ori l-au spurcat de-a binelea. Reveniți-vă sau plecați de aici.

Ați văzut, domnilor editori care mă sprijiniți cât este de greu, cât este de muncă și ce frustrant este să faci curățenie după unii "colegi" de site! Oribil.

Încet, încet, după atâtea zoaie, trebuie să readucem Europeea la normal. Cu aceia care merită. Prin urmare, invalidați fără milă textele și comentariile care încalcă regulamentul. Fără a intra în discuții, fără a justifica, fără a explica. Iar cei care sunt de neoprit trebuie raportați și redus nivelul.





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Când o iei pe arătură,
Cum poți fi așa naiv
Pârțâindu-te pe gură
Fără de prezervativ?!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 03:49:39
         
 
  "Acum chiar imi cer scuze, Recheșane... nu am fost atent la postare..." (Murmuzache)

Te oftci ca ai recunoscut cat esti de proat?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 03:37:31
         
 
  Tu ești prost, dar nu-ți ceri scuze!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 03:35:30
         
 
  "Acum chiar imi cer scuze, Recheșane... nu am fost atent la postare..." (Val Rasezul de Murmuzache)

Deci cine isi cere scuze ca e prost?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 02:34:09
         
 
  *er. ,,piept"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 02:24:38
         
 
  Să-mi cer Eu scuze că TU ești Prost???!!!
Bine o fac: Vă rog pe toți cei care veți citi acest com să mă scuzați că am crezut despre Uica Nielu, aka Sorin Olariu, că ar umbla cu mai mult de jumătate de pălărie!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 01:45:08
         
 
  Murmuzache, nu trebuie sa iti ceri scuze ca esti prost, trebuie sa demonstrezi ca nu mai esti.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 01:23:58
         
 
  Singura cale de revenire la normal este sa il scoateti din priza pe titirezul care raspunde la numele de Murmuzache si care a promis ca se va tine dupa mine peste tot pentru a-mi numara basinile.


Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-21 00:34:06


Ai luptat să fii deștept,
Dar amară-i ironia:
Ai ținut culturii piep,
Ți-a rămas toată prostia!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 01:22:42
         
 
  Acum chiar imi cer scuze, Recheșane, comentariul tău ,, a ramas in deget", și nu am fost atent la postare, convins că am ceea ce trebuia!
Și, nu pot să-l dezmoștenesc pe Olăritu de catrenul care îi era menit.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 01:18:46
         
 
  userul Peia înjură fără nicio reținere pe oricine întîlnește pe-aici, Hurmuzache și Olariu se suduie ca la ușa cortului, iar dumneavoastră postați un ucaz căldicel cu senintătea unui olimpian care își inspectează supuși de undeva, de deasupra norilor, în loc să-i popriți pe cei vinovați!Europeea nu va reveni la normal fiindcă nu mai are utilizatori, mă rog, literați cărora să le fie jenă să scrie măscări și-atît!Reflectați și nu acționați, așa cum ne-ați obișnuit.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:16:4

Ai luptat să fii deștept,
Dar amară-i ironia:
Ai ținut cărților piept,
Ți-ai păstrat toată prostia!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 01:13:32
         
 
 

nu e pechinez e maidanez, pechinezii au pedigree!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-16 18:35:09


Brechin niuz! Si-a tras peia pechimez. Raspunde la numele de Vasile.
Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-16 16:48:32

De la Sfântul Gheoghe Recheșan, cetire:

...userul Peia înjură fără nicio reținere pe oricine întîlnește pe-aici, Hurmuzache și Olariu se suduie ca la ușa cortului, iar dumneavoastră postați un ucaz căldicel cu senintătea unui olimpian care își inspectează supuși de undeva, de deasupra norilor, în loc să-i popriți pe cei vinovați!Europeea nu va reveni la normal fiindcă nu mai are utilizatori, mă rog, literați cărora să le fie jenă să scrie măscări și-atît!Reflectați și nu acționați, așa cum ne-ați obișnuit.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:16:4

Ai dreptate, Gheorghe, ai rămas tot Gheorghe!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 01:07:31
         
 
  Singura cale de revenire la normal este sa il scoateti din priza pe titirezul care raspunde la numele de Murmuzache si care a promis ca se va tine dupa mine peste tot pentru a-mi numara basinile.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 00:34:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Il s'agit de Giraudoux, carele tradus pre rumaneste ar veni cam "care da tarcoale la dulce" sau daca asa nu va place, care se invarte lent, usurel si delicat, numa-n soapta si-n oftat. Oricum ar fi, "pesa" merita vazuta, vorba tigancii care o fo pantru prima oara la "fteatru" si care, intrebata cum a fost s-a jurat ca nu se mai duce nici taiata, ca, pe intuneric, i-a pus unul "socoteala" in palma "lasa fa, asta, da' pesa, pesa cum erea?" a intrebat-o tiganul. - Aaaa, pesa? Mai mare ca a ta!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-01-20 21:18:01
         
 
  Parafrazand un autor francez, care a scris "razboi cu Troia nu se face" sau, daca preferati, La guerre de Troie n'aura pas lieu, as zice la randul mieu: Pace pe Europeea nu se face. Momentul cand s-a gresit prima data a fost atunci cand s-a postat primul text de opinie politica. Habar nu am cine a inceput, si nici nu mai conteaza. Dar oamenii arata ca si societatea, adica divizati. Cum sa impaci un hastag rezist sau un sorosist sau un basist joianist cu un om normal la cap? Nu se poate! Ei sunt zei, ei stiu totul, parerea lor e a mai tare din parcare si chiar nicio hiba n-are. Lor le place paradeala, distrugerea de destine, doar asa se mai simt bine. Iar apropitarele mi se pare complice, de vreme ce doar le zice. In locul domniei sale (Doamne-fereste-ma!) as INTERZICE pe loc orice comm care contine nu doar jigniri si atac la persoana, ci orice opinbie politica. Si orice text cu "tenta" politica. Chiar si asa, ma tem c-ar fi prea tarziu, inversunarea a atins cote alarmante, dusmaneala, invectiva si ranchiuna sunt la apogeu (n-o spui doar eu!) daca dom proprietar a cabulipsit a ne onora cu reactiunea sa. Cat despre editori, pre care ii asmutza a fi nepartinitori, geaba efortul. Nu poti vorbi cu mortul, ca sa ma esprim ashea, ca editori Europeea n-ar cam prea mai avea, dupre cum spune careva, nu-l desvulg. Asadar, purceaua e moarta in cotetz si zace si cu posteriorul in usa, asadar se va imputi. Sper sa n-am direptate decat intr-o mana, vorba golanului...Hai ca e misto, ne mai radem, ne mai balacarim, da-o dreac' de literatura, ca nu mai e la moda.  
Postat de catre sters sters la data de 2019-01-20 21:08:28
         
 
  er.oricine  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:17:06
         
 
  Domnule proprietar de site literar (un eufemism, după cum se pare)sorice poate observa, chiar și cu ochiul liber că zoaiele sunt un original modus-vivendi al europeei.De mai bine de 3 luni(mai precis de la ultima sa amnistiere)userul Peia înjură fără nicio reținere pe oricine întîlnește pe-aici, Hurmuzache și Olariu se suduie ca la ușa cortului, iar dumneavoastră postați un ucaz căldicel cu senintătea unui olimpian care își inspectează supuși de undeva, de deasupra norilor, în loc să-i popriți pe cei vinovați!Europeea nu va reveni la normal fiindcă nu mai are utilizatori, mă rog, literați cărora să le fie jenă să scrie măscări și-atît!Reflectați și nu acționați, așa cum ne-ați obișnuit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:16:45
         
 
  Aha, deci altcineva își vâra gheruțele pe aici, când invalida ce nu-i plăcea și îi lăsa cu gurița slobodă pe amicii lui de ideologie! Am bănuit.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-20 18:51:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE