FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Apoi l-am văzut din nou râzând
Text postat de Florentin Sorescu
Antonius lua notele cele mai bune el
era comandant de detașament toate pionierele
îl purtau în piept ca pe o decorație.

Clasa în care învăța era cea mai bună din școală
când ieșeam în recreație nici nu îndrăzneam să spun că este fratele meu
atât mi se părea de important.
Pe el l-au ales să-i ofere un buchet de flori Tovarășului Nicolae Ceaușescu când a venit odată la noi în oraș așa că dați-vă și voi seama. Dar lui Tovarășu' i-a fost frică să nu ia gripă pentru că tocmai atunci izbucnise o epidemie și nu l-a mai primit ce mai conta că făcuse o grămadă de injecții care mai dureroasă decât alta nu cumva să-i dea vreun virus în cazul în care l-ar fi avut. El este fratele meu îmi venea să-i strig când a apărut la tribună nici nu știți cu câtă înfrigurare a așteptat acest moment ca să dea mâna cu dumneavoastră. Nu-i nimic frate-miu habar nu are el pe lângă cine a trecut.

Odată a găsit o sută de lei pe stradă și mi i-a dat pe toți cu toate că eu făceam numai prostii și din pricina asta îl certa mereu tata ca să știți și voi cine era el. Iar eu am cumpărat un joc în care trebuia să recompunem hărțile lumii din niște cartonașe mici și jur că țara noastră el a făcut-o și a ieșit cea mai frumoasă.

Nu bănuiam pe-atunci, copii,
c-o să murim aici de vii.

"El este fratele meu" îmi venea să strig mai târziu când l-am văzut dus cu căruciorul pe coridoarele spitalului albul intens îmi amintea de o iarnă în care mă trăgea cu sania prin zăpadă doar că în acum mi se părea mult mai frig. Ne duceam la policlinică pentru niște injecții cu penicilină fulgii de nea cădeau ușor peste noi acoperind orice urmă de rană. La un moment dar totul în jur s-a albit pentru o clipă am crezut că nu vom mai ieși nicicând din nămeți zăpada acoperise cer și case. Și dintr-o dată a început să ningă cu niște fulgi imenși în sala de operație apoi l-am văzut râzând din nou fericit.






















































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE