FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Recheșan
Text postat de Emanuel Cristescu
Cum am spus și altă dată, nu mai comentez nimic sub textele domnilor Peia și Ștefănescu. Pentru că, distinșii domni, periodic își șterg textele. Și, odată cu ele se duce și munca mea. Dacă vreodată își vor da cuvântul de onoare că nu-și vor mai șterge textele aș putea să comentez sub textele repective.

Spuneți, domnule coleg Recheșan: ”Vedeți, dle Cristescu, motivul întemeiat cu vîrf și-ndesat din pricina căruia nu se mai apropie niciun scriitor de ușa lavrei ecoliterare?”

Răspund: Scriitorii adevărați nu se tem de nimic. Nici măcar de cei mai vehemenți contestatari. Scriitorii de seră, efeminații, fragilii, nu mai vorbesc de închipuiți, evident, nu pot avea forța să apară aici. Aici nu operează encomiastica reciprocă, lingușirile grețoase ori elogiul maculaturii. Se cunoaște cazul cuiva care, atâta ce s-a promovat că a ajuns și în stalinistul organ al obștei celei scriitoricești. Dar aici nu are nicio recunoaștere. Era să spun valoare!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule profesor, care ,, domn" Recheșan? Pe Recheșan îl cunoaște lumea, ,, domnul" nu există!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-10-03 22:03:08
         
 
  p.s.exact, cam cîți scriitori adevărați publică în acest moment pe europeea?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 19:18:54

Având în vedere că persoanele de față se exclud, chiar așa, câți?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 01:08:34
         
 
  Rădulescule, care ,,consacrat" a fost desființat AICI? Chiar nu realizezi ce enormitate ai debitat?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 01:06:00
         
 
  Că un ageamiu ajunge în USR nu demonstrează nimic. Că un consacrat e desființat aici, a devenit normal. Europeea e mica Românie și vițăvercea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-09-19 19:19:56
         
 
  p.s.exact, cam cîți scriitori adevărați publică în acest moment pe europeea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 19:18:54
         
 
  Dle Cristescu, e dreptul fiecărui autor să șteargă textele pe care le-a postat. De asemenea, este privilegiul dumneavoastră să credeți (în continuare) că europeea e un spațiu literar;sau să nu mai comentați nimic nici sub textele mele.O face cu vîrf și îndesat bufonul de serviciu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 19:17:14
         
 
  „Scriitorii adevărați nu se tem de nimic. Nici măcar de cei mai vehemenți contestatari. Scriitorii de seră, efeminații, fragilii, nu mai vorbesc de închipuiți, evident, nu pot avea forța să apară aici. Aici nu operează encomiastica reciprocă, lingușirile grețoase ori elogiul maculaturii. Se cunoaște cazul cuiva care, atâta ce s-a promovat că a ajuns și în stalinistul organ al obștei celei scriitoricești. Dar aici nu are nicio recunoaștere. Era să spun valoare!”

L-ați depășit pe Dragnea. Asemenea împăunare mincinoasă mai rar, domnule Hopa-Mitică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-09-19 19:05:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE