FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Uneori și sălciile plângătoare/înfloresc a doua oară
Text postat de Florentin Sorescu
În așteptarea primăverii


- 57 de noduli mi-au scos, zise el,
ăștia m-au lâsat gol pe dinăuntru
sunt ca o salcie plângătoare căreia gerul
i-a ras toți mugurii.
- Lasă mă, îi răspund,
se poate trăi și așa
fără muguri. Am mai văzut eu sălcii
stând rebegite de-asupra apelor
în așteptarea primăverii.
- Ție îți dă mâna să vorbești, spuse el
mai încrâncenat parcă decât înainte.
Tu te-ai operat de pleoapă, nici acum nu știu
dacă s-o deschizi sau s-o închizi
mai bine.
- Dă-o-n mă-sa de pleoapă, îi răspund, în fond, ce contează?
Și dac-o ai, și dacă n-o ai, pân' la urmă
tot închizi ochii.
- Mă, tu ai făcut operație estetică, ai vrut să fii frumos,
să te iubească femeile,
nu ca mine, să-mi dea târcoale doamna
cu coasa. Vreau să fiu și eu frumos
ca înainte.
- Lasă mă, că ăștia au instrumente sofisticate,
nu te lasă ei să trăiești, darămite
să mori!
Ți-au scos 57 de noduli,
ce contează dacă
a mai răsărit unul?
Uneori și sălciile plângătoare
înfloresc a doua oară.
- Așa o fi, mă, tu le vezi mai bine
de când te-au operat de pleoapă. Dar
la plămâni e altceva. Tragi aer adânc
în piept
și ți se taie respirația
ca atunci când e ger. Nodulul âla
este asigurarea mea de moarte. Nu știu dacă pricepi.
- Și totuși ce ne-am fi făcut, îi răspund,
dacă nu ne-am fi operat?
Ar fi să mai fentăm și noi viața
dacă și ea ne-a fentat pe noi.
Măcar cu asta
să ne mai scoatem
dacă nu cu altceva.
- Așa e, mă! îmi răspunde el, așa e.
Au și zbaterile astea
rostul lor,
nu se face să plecăm de aici
ca și cum nimic
nu s-ar fi întâmplat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, dom'le, văd că ghiolbanii pot spune orice, iar tu stai cu feleștocul la orice com al meu.
Cred că m-ai sictirit definitiv.
Ia-l și pe muțunache șoricel, și pe zeghe-câr, plus fane spoitoru, adăpostește-i la sânul matale protector și mângâiei pe căpșorul lor nevinovat.
Pa și pucii!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-24 20:08:55
         
 
  "Tot timpul trebuie să fie o mânuță cremenală care să mă cenzureze pe mine și să-i lase pe ghiolbani să zburde în voie. Șioroșcistule, consideră că ți-am răspuns, și nu oricum.
Fugi ca un laș, în cuibușorul tău șoricesc!
Normal că nu te interesează niciun fel de confruntare. Știi că ieși din ea șifonat, chițăind jelalnic."
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-24 00:13:40


măi Peia, cpfist bătrân, îți reamintesc trei chestii:

1. la miezul nopții, bărbații normali desfășoară două tipuri de activități: sexul și somnul.
2. mânuța cremenală care te cenzurează pe tine, singura care taie și spânzură, e a domnului Cristescu.
3. totuși, iubirea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-09-24 10:01:07
         
 
  Fugi ca un laș, în cuibușorul tău șoricesc!
Normal că nu te interesează niciun fel de confruntare. Știi că ieși din ea șifonat, chițăind jelalnic.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-24 00:13:40
         
 
  Noapte bună, Pupăzico!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-23 23:37:14
         
 
  Tot timpul trebuie să fie o mânuță cremenală care să mă cenzureze pe mine și să-i lase pe ghiolbani să zburde în voie. Șioroșcistule, consideră că ți-am răspuns, și nu oricum.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-23 20:39:07
         
 
  "Poate-mi identifici și mie versurile magistrale de care zici că îți aparțin. Pe care nu ți le-a cerut nimeni și se potriveau fix ca nuca în perete. Super prețioase și artificioase, exact ce este mai "recomandat" pentru lumea copiilor."

Poate-mi postezi și mie versurile pe care ți le-am sugerat, așa prețioase și artificioase, să le judecăm, prin comparație.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-23 19:16:01
         
 
  Cât privește poezia pentru copii, caut-o! Eu nu am nimic de ce să demonstrez un lucru pe care îl știu deja, doar ți-am tras câteva peste botic.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-23 16:47:05
         
 
  Pupăzuco, tu ai spus asta, nu eu! Citez:
" "Nu mi-ai trimis nimic, nici pe mess, nici pe maill, nici măcar telepatic.". Ceva mai jos.
Cât privește comparația cu Marin Sorescu, ceartă-te cu Darie Novăceanu, dac-o mai fi trăind. Oricum tu descurci bine cu lumea spiritelor... Ești specialist în Socola-stică.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-23 16:40:56
         
 
  Azi e duminică, dar de mâine mă apuc să-ți studiez ,, operili".  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-23 15:10:37
         
 
  Ghițel, jaba te oftici, că tot un Ghițel anonim vei rămâne, veci!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-23 15:07:42
         
 
  Nu, mă zegheșane, că am rămas atât de uimit de lirica ta, încât nu mai pot să-mi revin!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-23 14:18:20
         
 
  Măi avocățel de pripas,

1. Indică-mi și mie cu exactitate locul unde ai postat tu cimilitura ta. Că pe prima pagină a saitului, nici vorbă. O fi doar în capul tău lătăreț și ai impresia că este proiectată pe cine știe ce ecran panoramic.

2. Negi faptul că am dialogat pe mess, când ți-am corectat versurile alea de doi sfanți? Ai că vreau s-o văd și p-asta.

3. Vreau să văd pagina fotocopiată, nu un text scris de tine în Word, că aia nu-i o garanție că e cel real.

4. Ce mai iessprimare dă poiet, cognomen (ce mai fală!) cu Sorescu Marin. Probabil că asta să fi fost gloria ta, că, altcum, menționarea evenimentului nu vine decât dintr-o jalnică îngâmfare că, iată, a vorbit Darie ăla de tine, ca de unul care "sporește cu încă unul numele poeților cu acest nume". Adică, vezi doamne, e ăsta, "Florentin Sorescu" care "s-a născut tot pe undeva, prin Bulzești", ca și cum s-ar fi născut cine știe ce nou geniu al liricii bulzeștene! "Sporea"(!!!), cum vezi, istoria literaturii cu creația sa fără egal!

5. "posibil să compilez cu rubrica lui Alex Ștefănescu, "Mașina de scris".(!!!)
Poți să-mi explici și mie înțelesul rafinatei tale exprimări?

Ce te mai slobozești pe tine, puțintelule!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-23 14:16:12
         
 
  Peia, poți să lași chestiile astea personale de-o parte și să îți dai cu părerea despre opera lirică a lui vasilache?nu de alta dar e un eveniment pe europeea să te recomande niște academicieni!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-23 13:33:04
         
 
  Pupăzică mică-mică-mică (să te iau așa cum îți place ție mai mult și mai mult), dar unde ai văzut tu aici sâ fi afirmat că am luat legătura cu tine pe mess, email sau telepatic(🤣🤣🤣), de afirmi că: "Nu mi-ai trimis nimic, nici pe mess, nici pe maill, nici măcar telepatic."? Eu, când ți-am spus să te tratezi, ți-am dat un sfat bun, prietenesc.
Și-apoi, unde ai văzut tu că mă laud?! Faptul de a fi citat ce mi-a răspuns Darie Novăceanu la poșta redacției când aveam 16 sau 17 ani în contelextul în care eram acuzat că folosesc un pseudonim care, întâmplâtor, este chiar numele meu? Păi tu nu vezi cât ești de caraghios?
Mai e cineva pe-aici, afar' de tine, să se laude cu vastele-i cunoștințe? Atât de vaste că nu sunt în stare să recunoască o poezie celebră (și foarte frumoasă) din Lorca?
A, da, știu! Tu ai "propriul sistem" etc, etc, etc., cunoaștem, tu tai și spânzuri în propria ogradă.
Ești în lumea ta, băiatule, ca să nu spun mai mult. Una care nu are a face cu niciun sistem valoric. Despre bun simț, ce să mai vorbim...
PS. Te-am rugat să identifici versurile despre care zici că ți-ar aparține și c-ar fi cele mai bune (nu că te-ai lăuda) din poema pentru copii intitulată "săndel", că am repostat-o. Văd că taci mâlc. Țe să fie, țe să fie... Sunt mort de curios să văd ce-ți mai băune capul.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-23 11:08:26
         
 
  Bag samă că am de-a face cu cel mai prăpădit guvid din baltă...
Scormonește, că altceva mai bun de făcut, tot nu te pricepi!
Ce ton la nima-n drum! De parcă, dacă ar ști, nu tot neica Nimeni l-ar chema!
Da' fiidcă ești tot mai neobrăzat îți intru in pagina de autor, copiez tot ce ai acolo, și împânzesc virtualul cu ele si comentarii pe măsura lor. Spre deosebire de tine, pe mine mă cunosc toti, să vezi ce reclamă gratuită îți fac! Și, nici aici in pagina ta de pe Europeea, nu las măcar un text necomentat, spre aducere aminte...
Chit că pierd câteva zile cu neroziile tale.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-23 00:19:45
         
 
  Mă faci să mă râd în crucea nopții, vade retro, satana!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 23:53:01
         
 
  rămîne cum am stabilit:titlurile cărților scrise de tine, editura(editurile) care le-au publicat, eventual coperțile și tirajul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-22 21:36:07
         
 
  Ghițel, tu ești o entitate neglijabilă, bate câmpii mai departe!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 20:15:36
         
 
  hurmuzaș, dacă tu ești scriitor preafericitul Daniil e Larry Flynt!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-22 18:32:04
         
 
  Șioroșcel, îți spun a treia oară: minți!
Nu mi-ai trimis nimic, nici pe mess, nici pe maill, nici măcar telepatic.
Pdap, nu te mai lăuda așa. Alde Novăceanu și Ștefănescu nu prea au habar de poezie. Vrei să-ți spun eu cum catadicseșete "marele" Ștefănescu să te comenteze, dacă apelezi al el? De când am văzut pe cine susține și cum, vax, s-a compromis definitiv.
Ceea ce ai postat sunt niște flecuștețe.
Ca și chestia de sus. Atenție, fac abstracție de conținut, referindu-mă doar la tehnica de scriere și stil. Zero.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-22 17:53:01
         
 
  Așa este! Pentru orice există, însă, soluții. Cu începere de la cele individuale...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 16:14:33
         
 
  Sorescule, păcat că am ajuns în punctul în care am ajuns...Cu toții, aici, pe Europeea.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 16:04:13
         
 
  A-propos de coincidența de nume! Primele rânduri scrise de cineva despre poeziile mele au fost la "poșta redacției", cred că în "Flacăra". Avea acolo Darie Novăceanu o rubrică intitulată "calculatorul de scris", cred, deși posibil să compilez cu rubrica lui Alex Ștefănescu, "Mașina de scris". Spunea cam așa: "Florentin Sorescu s-a născut tot pe undeva, prin Bulzești, și sporește cu încă unul numele poeților cu acest nume". Textele respective l-am postat acum câteva săptămâni aici, pe site, în amintirea copilului de odinioară.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 15:51:16
         
 
  Cum sunt eu ca scriitor, s-au pronunțat unii care chiar au această autoritate.
Părerea ta chiar nu contează!
Și, da, nu mai are rost să lungim discuția. Zi bună!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 15:29:21
         
 
  Vasile, lasă poveștile, nu mai insista să arăți cât ești de... bun scriitor.
Sorescu este nunele meu, nu un pseudonim.
Și hai să punem punct discuției, nu îi văd sensul. O zi bună!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 15:17:34
         
 
  Chiar mi-e milă de tine, Florescule...
Bovarismul tău se vede și din pseudonimul ales. S-ar răsuci bietul Sorescu în mormânt dacă ar ști cine îl maimuțărește!

... Totuși, din dosul cărei autorități îți dai tu
aere despre cărțile mele?

... Fiindcă mi-ai spus că este o poveste adevărată, nu mai postez textul pe care îl pregătisem. Și, află, că alții știu mult mai bine ca tine, tot acum, despre ceea ce ai incercat tu să transmiți.
Doar că nu le place publicitatea lacrimii.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 15:03:14
         
 
  Cărțile sunt, Gheorghe, dar nu există. Lasă-l în pace, că i se-nnegrește de tot sufletul. Termenul care îl definește cel mai bine este acela de bovarism.
Hurmuzache, nu-mi place să-mi explic textele și nu știu cât este de reușit sau nu cel postat mai sus. L-am scris în urma unei discuții cu fratele meu care era supărat pentru că i-au mai apărut niște noduli, după ce i-au fost extirpați 57. Adică are cancer. Nu peste tot cresc floricele...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 13:13:51
         
 
  Nu mai spune! Dacă nu ai fost tu în Argentina, nu există?
,,sori(ci)lă" le-a văzut, și, îți dau dreptate că e tâmpițel, concluzionă că academicienii sunt proști și corupți, I-am recomandat să-i denunțe la DNA.
Deci, scrie-ți mai departe prostioarele, nu mai posta fâsuri tip ,, Gazel". Care ,, gazel"??? L-ai scris ca un anal/fabet.
Restul curiozităților, satisface-ți-le în cadru intim, cu Florescu, alias ,,sori(ci)lă, cum il alinti tu.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 11:48:06
         
 
  Hurmu, dacă ai scris 3 cărți semnîndu-le cu mînuța ta pe numele de v.h., firesc ar fi să le promovezi și aici, unde ai aterizat în căutare de repere!dacă n-o faci, ori ești un impostor, ori cărțile nu există!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-22 11:27:51
         
 
  Șioroșcică, îți repet: minți! Nu am primit nimic, pe nicăieri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-22 10:13:53
         
 
  Nu o fi d-l Peia, academician, dar scoate niște perle mai ceva decât ei. De exemplu, aia că ,, Ești mai prost decât tine însuți"!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 09:34:31
         
 
  pe  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 02:38:30
         
 
  Eu zic ca următoarea prefață să-l rogi pe Pupăzeia să ți-o scrie. Nu este el academician, dar ce nu face pentru țară..  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-22 02:01:42
         
 
  Bre,avocățel de provincie, faptele academicianului și celor doi sciitori, după tărtăcuța ta, sunt de competența DNA?!
Că așa sună pledoaria ta.

Tâmpițel mai poți să fii!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 00:45:51
         
 
  Capodopera asta cu nodulii, ce se vrea a fi, că tot nu ai răspuns?
Îți povestesc mâine, pe indelete!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 00:11:35
         
 
  Nimic nu ai fost, nici atât nu ai mai rămas! Vorba aia: Urât mi-e săracul și prostul care se sumețește! Dacă
voiam ce spui tu nu-ți trimiteam nimic. Dar, pentru a constata cât de tembel ești când afirmi că academicienii sunt mai proști decât cei pe care îi apreciază, ar trebui, totuși, să-ți meargă mintea.
De altfel, eram absolut convins că aceasta va fi reacția ta, întotdeauna nulitățile sunt îngâmfate și agresive.
Nici la scris vagoane nu te-aș angaja!
Cine ești tu în comparație cu cei care au scris cele trei prefețe???? Mai mult decât NIMENI!
Tare gros șoriciul, să ai curaj să-ți dai cu părerea descpre scrisul altora, când tu postezi numai fâsuri!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-22 00:05:39
         
 
  Vasilică dragă, dacă tăceai, filozof rămâneai. Îl preferam de zeci de ori pe Hurmuzache cel de acum câțiva ani, avea în el o doză de umilință (în sensul pozitiv al cuvântului) care mi-l făcea simpatic. Acum înțeleg ce te-a făcut între timp atât de... dezagreabil. Ca să nu spun grețos.
În primul rând, cât să fii de tâmpit ca să-mi trimiți niște coperți de cărți prin nu știu ce prieten care nu face parte din lista mea, când tu, constat cu stuperfacție, faci parte din acea listă? Rar deschid asemenea scrisorele. Pe de altă parte, câtă minte să ai ca să-ți ștergi numele acoperindu-l cu mici bucățele de hârtie, lucru migălos, de altfel, în condițiile în care este folosit de peste zece ori, când știi prea bine că printr-o simplă căutare pe google după titlul cărților voi afla imediat cine le-a semnat?
Dar asta e nimic, ține de făptura ta caraghioasă, pe lângă ce constați uitându-te pe cărți și pe profilul tău de FB.
Dragul meu Vasilică, la tine este Kitsch-ul în floare, scuză-mă că ți-o spun. Pur și simplu te îngrețoșezi văzând siropelele cu care te îmbeți zilnic și le răspândești în jur.
Te bucură că ai sute de like-uri, asta te-a făcut să crezi că ți-au crescut galoanele? De-aia îmi spuneai într-un comentariu că "la cât de puțini te citesc"? Uită-te mai întâi la cine ți le dă, dragă Hurmuzelule. Mă mir cum de ai scăpat în lista mea, de obicei sunt atent cui îi accept prietenia sau cui i-o cer. Iar unul dintre criterii ar fi floricelele, iconițele și zorzonelele alea cu care îți ilustrezi tu textele.
Oribilă lume ți-ai ales, din păcate. Și n-o să înțelegi, probabil, niciodată cât de fals ești și câtă impostură ascunde setea asta a ta de mărire, crezând că alți impostori mai ajunși decât tine scriu chiar cu credința că ești un adevărat poet, ci nu din motive de buget sau te miri ce alte motive. Sau chiar de la corason, cum îi șade bine oricărui farsor.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-21 23:16:56
         
 
  Minți ca o mazetă, șioroșcele!
Nu am nimic, nici pe mess, nici pe mail!
În schimb, am căutat eu vechile messuri, dintre noi, și nu pricep de ce nu mai sunt! Ai putea să-mi precizezi data, în jurul căreia s-a petrecut tărășenia, că eu am memoria mai de mâna doua, și, oricum, pe atunci aveam foarte multă treabă, nu-mi ardea de făcut poezele.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-21 23:02:55
         
 
  Pune-le si aici, Vasilică, cu titlul, editura, eventual coperta!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-21 22:09:40
         
 
  GePeule, si eu am mess.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-21 21:37:05
         
 
  Ți-am pus cărțile pe mess, Florescule, văd că nici nu te-ai uitat, dar tata academicienilor te-ai dat!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 21:31:31
         
 
  Chiar meriți, Florescule, să te alinte pretenu' Recheșan ,, sori(ci)lă".
Normal că tu și nen'tu sunteți mai presus de toate Academiile din lume. Asta li se intâmplă tuturor celor care se cred Napoleon, și uită ce au de făcut în continuare.
Afirmație de autist sadea!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 20:59:03
         
 
  Ce-ai repostat, poețele, că nu văz?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-21 20:56:32
         
 
  e simptomatic faptul că, vasilică, atît de "vocal" și arțăgos pe paginile altora, atunci cînd e vorba să răspundă la o întrebare directă și la obect, ori tace mîlc, ori fuge-n livadă să caute un vișin...hai, bre, că Cehov a murit demult, n-are cum să te găjbească!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-21 15:19:20
         
 
  e academia româno-americană de științe și arte, n-ai auzit de ea, Florentine? poate a auzit Peione, că el e conectat la 380 -ul fenomenului literar-umanist-științific-dialectic pă partea stîngă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-21 13:56:12
         
 
  Pupăzico, am repostat poezia. Poate-mi identifici și mie versurile magistrale de care zici că îți aparțin. Pe care nu ți le-a cerut nimeni și se potriveau fix ca nuca în perete. Super prețioase și artificioase, exact ce este mai "recomandat" pentru lumea copiilor.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-21 13:37:25
         
 
  Vasilică, poate să scrie întreaga Academie Română despre cărțile tale, tot un mediocru rămâi. Asta nu te face pe tine mai valoros, ci pe ei lipsiți de valoare.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-21 13:29:36
         
 
  că veni vorba de personaje secundare recitește asta, poate te calmezi:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=43378
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-21 08:47:07
         
 
  Hurmuzache, dă aici titlurile și, eventual, coperțile celor 3 cărți să ne minunăm și noi că poate ți le cumpărăm!Nu de alta dar niște editori mi-au spus franc:ai atîția și-atîția biștari, poți scoate o carte!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-21 08:43:21
         
 
  Auzi la ei, scriitori! Personaje secundare pentru o viitoare carte, poate, că sunteți niște specimene deosebite.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 00:53:12
         
 
  Și incă una tinere: mie mi-e al naibii de ușor să fac pe prostul aici la fel cum îți este ție să faci pe deșteptul. Doar că eu sunt veridic, tu nu ai nicio șansă!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 00:48:09
         
 
  Cu umilință te intreb: Numai în acest an am publicat trei cărți, prefațate de autori mai mult decât consacrați și de membri de academie, ar insemna ceva pentru serenisima voastă persoană? Dacă este așa cum spun eu, scrii aici, pe prima pagină, cu majuscule, că ești mai prost până și chiar decât recheșan?
Una este prefațată de academicianul Gheoghe Stroia alta de Silvia Cincă și una de Dumitru Ichim.
Ca să nu știi in continuare cu cine ești prieten pe fb, voi ruga un prieten să mă ajute să-ți trimit dovada celor afirmate. Dar, după asta, de câte ori mai apari pe aici, te trimit la plimbare cum nu te-a mai trimis nimeni până acum. Ajunge!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 00:23:46
         
 
  Florinel, eu nu mănânc cu polonicul alte alea, într-o zi oarecare am să te înjur în pagină, să te mândrești apoi că ai fost înjurat de mine!
Ai dreptate: Urât mi-e săracul și prostul care se sumețește!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-21 00:04:32
         
 
  Chițăilă,
Da' pe tine cine și ce te recomandă, bibicule?
Probabil vreunul care ți-a citit în cărțulia aia hazlie, a ta - cică pentru copii, să-i sperii când nu suntără cuminți - și a dat de versurile pe care ți le-am împărțit eu, cu lumânarea, și a zis tipul ăla: bă, dacă luăm în considerare aceste strofe, autorul promite!
Altfel, cam subțire...
Cât privește vorba aia, pe care-o distribui cu generozitatea altora, îți vine ca o mănușă, avocățel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-20 19:17:39
         
 
  Vasilică băiatule, dacă lucrurile stau așa, ce cați mătăluță să-mi urmărești postările de pe FB? Iaca, eu habar n-am ce postezi tu, nu mă interesează. Și, dacă te afli în lista mea de prieteni, de ce nu ai făcut-o în numele tău. ci folosindu-te de o clonă?
Apoi, ca să emiți judecăți de valoare, ar trebui să ai ceva în spate care să te recomande cu adevărat. Ai putea să ne arăți acel ceva recunoscut de niște persoane autorizate?
Ceea ce observ eu este că te-ai băgat în subsolul unui text nu ca să îl comentezi după știința ta, atât cât e. ci DOAR ca să te răfuiești cu Recheșan. Și o continui așa langa.
În lumea virtuală te dai mare știutor și ți se pare că ai căderea să te iei cu oricine la trântă. Dar în lumea reală cum stai?
Tot vorbind cu tine (și aici chiar m-am vădit lipsit de minte), mi-a venit în cap vorba care ți se potrivește cel mai bine: "Urât mi-e săracul și prostul care se sumețește". Ăsta ești tu, atâta poți.
Ziceai, la un moment dat, chiar ca pe o amenințare, că o să-mi arăți tu cine ești pe mesinger, în particular, ca să mor de rușine. Nici până acum nu te-ai arătat, deși te-am rugat, ba chiar am insistat să o faci. Mă întreb și eu, ca prostul, oare ce te reține?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-20 18:14:16
         
 
  Florinele, ca să-ti dai seama dacă am eu minte, ar trebui să ai tu măcar câțiva neuroni funcționali!
Despre scrisul tău, Florescule, care scris??? Nula barat. Ai venit aici cu pișwasserul ăla la care ai luat pe fb 56 de like, crezând că rupi cu el gura târgului. Nu am citit ceva mai penibil! Dacă pune o tanti o poză cu cafea ia urgent sute de like...
De când ți-au dat aici, la propunerea cui ai făcut frumos , nivel 100, chiar crezi că ai avea și tu vreo valoare, bietul de tine...
Despre bunul tău simț, care bun simț???
Nimicuța asta postată mai sus, ce vrea să fie?Îmi fac timp mai târziu, să vin și să încerc să mă dumiresc. Nu de valoarea textului, săracul, că el nu are vreo vină. Ci, să văd cât mă duce condeiul, poate îți scot și nodulul ăla care nu te lasă să fii in rând cu toți oamenii normali.
Sicer, și eu credeam într-o vreme că doar faci pe prostul!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-20 15:21:53
         
 
  Dar și tu ai o mare problemă, avocățele: te crezi scriitor! Poate de vagonete, la intrarea-n șut!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-20 10:44:13
         
 
  Măi, Vasilică, știi care este problema ta?
Cauți să te bagi cam mult în seamă pentru cât poți. La urma urmei, ce vină am eu că nu te duce nici mintea, nici condeiul? Credeam, într-o vreme, că ai bun simț lucru care contează. Dar m-am înșelat.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-20 10:10:40
         
 
  Dacă apelativul de ,, sori(ci)lă" are de a face cu poezia, atunci este un plagiat ordinar al insului, termenul fiind brevetat și deja uzat de atâta folosire de către d-l Peia.
Nu pot să nu observ că îți face plăcere, când vei mai intra în caseta comentariilor postărilor mele, nu ți-o voi refuza.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 23:48:38
         
 
  Am spus eu că muțunache spune altceva decât crede?
Câtă vreme caseta comentariilor este deschisă, voi comenta.
Stai liniștit, mai am destule exemple unde te firitisește.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 23:05:59
         
 
  Când pupat peața enetepentenții, fratili e frate, bre! Poa' să zică orișice, acolo unde dă el crește carnea!
Doar dacă nu-l mângâi pe creștet, abia atunci ești de condamnat.
Chiț-chiț, nu-și scoate ochii chibiț la chibiț!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-19 21:53:51
         
 
  Vasile Hurmuzache, când Recheșan a spus ceva despre un text de-al meu nu l-am suspectat nici măcar un moment că ar fi de rea credință sau că s-ar da după cum bate vântul. Omul spune ce crede și punct. Poți să fii sau nu de acord. Comentariul pe care l-ai reprodus este făcut la o anume poezie (nu mai știu care) și poate fi valabi, așa cum la alte poezii are alte comentarii: unele de bine, altele de rău, după cum este și firesc.
Nu știu ce vrei să demonstrezi, iar dacă ai ceva de spus, spune cu cuvintele tale (și relativ la text), altfel vezi-ți de treaba ta.
Gheorghe, am să îl repostez când și dacă voi interveni asupra lui, lucru pe care, așa cum ți-am spus, intenționez să îl fac.
S-auzim numai de bine!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-19 21:44:36
         
 
  Florentine, îmi pare rău că muțunache și-a băgat botul în pagina ta.Probabil că are o criză de personalitate triexpandată. Repostează textul, eu revin cu steluța și cu comentariile!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 19:39:50
         
 
  te-nșeli sori(ci)lă și pledezi, deh! o cauză fără miză doar așa ca să-ți exersezi simpatia(?) retorismul sau pur și simplu fiindcă nu ai nimic de postat.( ........................).

ps ce drac faci, postezi numai chestii prăfuite și aiureli pe unde dau de tine. te-a părăsit muza în favoarea jidveiului?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 07:47:39
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 14:54:02
         
 
  văd că tu te papagalicești...sau o fi amnezie rapidă...sile, fii atent, că nu repet:după ce ai scris în casetă ce ai avut de scris(un eufemism că tu scrii numai tîmpenii fără haz) dă un singur click pe "comentează" și-atît...dacă nu te descurci nici cu indicația asta, sună-l pe Mișulică Buricea să te-ajute!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 14:35:01
         
 
  te-nșeli sori(ci)lă și pledezi, deh! o cauză fără miză doar așa ca să-ți exersezi simpatia(?) retorismul sau pur și simplu fiindcă nu ai nimic de postat.( ........................).

ps ce drac faci, postezi numai chestii prăfuite și aiureli pe unde dau de tine. te-a părăsit muza în favoarea jidveiului?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 07:47:39
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 14:30:58
         
 
  De când omul, în Natură, coborât-a din copac,
( unii zic că-ntâi maimuța și le dau și lor dreptate:
eu cunosc una ce scrie și ne deversează, vrac,
ce-i șoptește sulfuros muza slută pe la spate) ,
a trasat întâi o axă și s-a învârtit în jur,
aplecându-se cu grijă către scai și către floare.
…și maimuța urlătoare a văzut că-s’ rupți în tur
pantalonii omenirii ce trebăluia sub soare
și-a pufnito-n carii râsul și din creangă-n creangă, uța,
din liană în liană agitându-și strașnic blana,
colinda pe la surate și striga, așa, maimuța:
- sunt pe lume arătări care beau apă cu cana,
nu mănâncă pui de ploșniți, nici superbii viermi păroși;
vrăjitori, că își îmbracă și-‘și dezbracă zilnic blana,
și se spală pe picioare… ce mai, niște zăbăloși!
nu că eu aș fi gorilă ori maimuță urlătoare,
nu îmi recunosc nerozii nici statutul de macac
când rânjesc frumos la lună și-ntorc dosu’ către soare –
care se îmbujorează și se dă după copac…
au umplut pădurea toată, păduchioșii, nimuricii;
ei nu știu că io-s’ fac-totum, că în mine e pădurea?
și, în bezna minții mele, bâzâie ca licuricii,
ce păcat că, din prostie, ei au inventat securea…
simt cum se revoltă-n mine tenia și cu limbricii.
și am mintea cultivată, strălucește tainic părul
când, filozofând la greu, prin hățișuri îmi fac treaba.
și vă spun fără trufie, ăsta este adevărul:
ei , toate le fac cu mâna, nici eu mă las , cu laba.

să nu-ncapă îndoială că eu sunt cel prostovan,
mă semnez intraductibil, și ghițel, și Nechezan!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 14:30:15
         
 
  ești gelos, vasilaș, de faptul că îl certam pe Sorescu? păi, ce să fac bre, dacă tu bei exclusiv zamă de varză și apă chioară? oricum, ești tot atît de original ca un dihor care-și dă cu chanel no.5!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 13:44:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  te-nșeli sori(ci)lă și pledezi, deh! o cauză fără miză doar așa ca să-ți exersezi simpatia(?) retorismul sau pur și simplu fiindcă nu ai nimic de postat.( ........................).

ps ce drac faci, postezi numai chestii prăfuite și aiureli pe unde dau de tine. te-a părăsit muza în favoarea jidveiului?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 07:47:39
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-19 13:32:20
         
 
  să te-auză Erdogan! :)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 10:14:07
         
 
  Nu merg la referendum decât dacă se legitimează căsătoria cu 4😜  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-19 10:09:59
         
 
  păi, sigur că n-ai văzut dacă ești haștagist! :) mergi la referendum sau mai bine ieși la Comana să-ți aerisești versurile?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 09:58:38
         
 
  Mulțumesc, Gheorghe! Observații corecte.
Este scris la cald (fierbinte chiar), cel mai probabil voi reveni asupra lui.
Personal nu am văzut niciodată o salcie plângătoare înflorind a doua oară afară de ce despre care vorbesc în poem.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-19 09:41:06
         
 
  interesant, aveam și eu un text în proză cu acest titlu;îmi amintesc că am văzut sălciile înmugurind a doua oară prin decembrie 89.
Despre text:mi se par bine punctate stările emotive ale personajelor prinse în dialog, deși punctuația și punerea în pagină dezorientează oleacă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-19 09:16:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE