FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sugestie
Text postat de Daniel Petrescu
Domnule Cristescu, singura modalitate(în opinia mea) de a vă salva jucăreaua și reputația de patron a unui sit(cotlon internautic) literar ar fi invalidarea textelor care nu au un conținut literar și a a tuturor comentariilor care nu au legătură cu textul postat.







Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  iar secțiunea literară, cît este să fie un LOC ÎN CARE SĂ-ȚI BAGI PICIOARELE ?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-03 08:31:24
         
 
  Eu unul i-am sugerat onor patronului acestui site încă de acum un deceniu să facă o secțiune separată pentru politică. Un loc unde să poată să își verse fiecare frustrările. O secțiune intitulată: LOC DE DAT CU CAPUL.  
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-03 06:37:38
         
 
  Tu nu ești agramat, atât te duce cerebelul. Oare ești mare?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 23:26:06
         
 
  ești de tot rîsu' vasilache! te dă omul afară pe ușă și tu intri pe fereastră, agramat mic!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-02 21:13:33
         
 
  er, ,,descânt"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 20:35:42
         
 
  mr. Olariu, descântă de deochi clona asta a lui Recheșan...

Să fie pe aici mai bine,
Sfinția ta,fă un desecânt
Contra gunoaielor porcine
Purtate pe aici de vânt,
Fă rugăciune pentru ploaie,
De-atâta jeg nevoie nu e,
Să poarte nespălat și zoaie
Cu tot rahatul lui în ... UE!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 20:34:54
         
 
  peia, iarăși ți s-au găinațat ciorile pe-acoperișul encefalic? i-ați bre, un tun, nu mai trage cu boabe de măzăriche!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-09-02 19:53:23
         
 
  A selecta comuri care nu-ți plac că vorbesc despre "dubla măsură" și care altfel nu au nimic cenzurabil, ce înseamnă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-02 17:24:03
         
 
  Asta ce e? Migrația de toamnă a zburătoarelor? A câta?  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-02 17:21:40
         
 
  Domnule Cristescu, impresia mea este că, de fapt și de drept, v-ați cam plictisit de propriul proiect. E firesc, 13 ani de sit literar e mult, a sosit momentul să admiteți că toate au un sfîrșit. Neplăcut e că totul se sfîrșește în acest fel, cu un peia, cu un hurmuzachi. Vă las cu ei, și cu cei 3-4 epigramiști episodici,să vedem ce ecoliteratură mai puteți înjgheba!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-09-02 17:19:39
         
 
  zache, nu te mai chinui să dai ”replici” știe toată europeea(chiar și peia, care te-a luat țucălar)că ești „deștept”...atît de deștept încît nici măcar un gram de inteligență nu-ți tulbură convingerile intime!
p.s. între noi fie vorba, te-am obsevat demult, de pe vremea cînd postai sub propria-ți semnătură un rubayat scris de Khayam, marelle poet ”arab”!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-09-02 17:16:02
         
 
  Recheșane, uite ce credea regina Elisabeta a României, despre unii care se dădeau drept Daniel Petrești: ,, Prostia se zbate mereu să ajungă în primele rânduri, pentru a fi observată".  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 16:59:23
         
 
  peia e suspendat? a cîta oară în acest an?
hurmu, un lucru e clar e irespirabilă din pricina flatulențelor tale...ce naiba ai mîncat, vertebrato?
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-09-02 16:53:58
         
 
  Și, ești ultimul care ar avea calitatea morală să dea lecții de etică fie și unei nevertebrate.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 15:49:13
         
 
  Ai dreptate, Recheșane, noroc cu revenirea d-lui Peia, care a reanimat-o, că agonizau doar vreo câțiva păcălici jalnici, vorba ta.
Desigur, tu ești îngeraș, nu ai nimic in comun cu atmosfera irespirabilă de aici.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 15:32:38
         
 
  Acum am citit, mr.Florescu, că vreți să părăsiți Europeea. Păcat, nu veți mai posta texte pe care să nu le citească nimeni.
Chiar imi pare rău, îmi cer scuze, vă rog să reveniți.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 15:26:29
         
 
  Florescule, ai dreptate, ,,vine toamna, trebuie facută arătura"! Ce mai astepți? Scupa-ți in palme, ca este unicul lucru la care te pricepi.
Din păcate, culmea prostiei matale întrece Everestul!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 15:15:49
         
 
  Dar când userul revine cu alt nume, făcând pe mielușelul și seriosul, cum e, măi avocățele?  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-02 13:23:14
         
 
  Voiam să vă sugerez și eu un lucru, domnule Cristescu! Nu văd de ce unui user sancționat i s-ar mai aproba comentariile în perioada suspendării. Este o muncă de Sisif pentru editori, mai cu seamă cu cât se încearcă strecurarea de aluzii, injurii e.t.c., e.t.c. O sancțiune este o sancțiune și trebuie dusă până la capăt. Nu mai stă nimeni să selecteze comentariile celui suspendat, pur și simplu nu se mai aprobă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-02 13:15:01
         
 
  "Cred c㠔lacheu” e prea mult spus, meseria asta presupune bun simț, abilitate, rudimente de bun simț și maniere." . Unu' care se dă Petrescu, dovedind astfel că are doo fețe. A scoate la iveală "virtuțile" lacheismului, înseamnă a fi un lacheu. Simplu.  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-02 13:11:49
         
 
  Nu credeți, domnule Cristescu, că dincolo de sloganuri și declarații sterile, ar trebui să faceți ceva concret? de ex. expunerea unei liste cu editorii validați(valizi)?
un mod demn de scufundare(și, paradoxal, de împiedicare a scufundării brandului europeea în străfundurile uitării) ar fi tipărirea unei antologii!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-02 13:04:59
         
 
  Sunt peste zece ani de când voci casandrice tot prevestesc scufundarea site-ului Europeea! Și evenimentul nu se întâmplă și nu se va întâmpla.

Dintr-un exces de spirit democratic am dat prea multă importanță unor useri care nu merită.

Cred că, în sfârșit, am găsit formula optimă de lucru. Nu trebuie căzut în capcana discuțiilor cronofage. Nu trebuie făcută psihoterapie nici individuală nici de grup. Se aplică regulamentul sine ira et studio. Indiferent de cârcoteli, reproșuri, nemulțumiri etc. Persoanele cu mintea excesiv repauzată și cu timp liber peste standard, abia așteaptă să le dai un deget. Că vor încerca să te acapareze. Să-ți mănânce tot timpul! Tu le arăți Luna și minunățiile de acolo și ei, unii dintre ei, nu vor vedea decât, posibilul negru de sub unghia degetului cu care le-o arăți.

Politica, distinși colegi, la origine a fost știința binelui public. Și așa ar trebui să rămână. Nu opțiunile politice deranjează. Ci modul în care unii și le expun.

Drum bun celor plecați, speranță în mai bine pentru cei rămași și nicio speranță pentru aceia care încearcă să distrugă spiritul europeic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-02 12:16:09
         
 
  Florentine, ”barca” europeei demultișor a eșuat împotmolită în mîlul plictisului și nici măcar fricțiunile diverselor fracțiuni nu o mai poate salva; observînd ce încărcătură are la bord nici nu-i de mirare; tot ce i-a mai rămas de făcut este să se scufunde cu demnitate, nu sabordată de tot felul de păcălici jalnici și agramați!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-02 11:14:16
         
 
  Gheorghe, nu știu care termen s-ar potrivi mai bine, dar pe mine au ajuns să mă scârbească "polemicile astea". Îmi pare rău pentru oamenii pe care i-an cunoscut oe-aici și pentru domnul Corbu care, una peste alta, s-a dovedit o gazdă bună și un om de bună credință, dar eu îmi încetez activitate de-aici. Ziua bună tuturor și să auzim de lucruri mai bune.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-02 10:50:06
         
 
  Cred c㠔lacheu” e prea mult spus, meseria asta presupune bun simț, abilitate, rudimente de bun simț și maniere.Termenul potrivit ar fi „țucălar”, conform definiției din dex. Mă întreb, totuși, ce culme a pedagogiei ne poate învăța hurmuzel...probabil, una în genul descris de Caragiale în ”Pedagog de școală nouă”!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-02 10:40:02
         
 
  Până să-l înveți care este culmea pedagogiei, îi arăți culmea prostiei.
Măi Hurmuzache, tu chiar nu îți vezi lungul nasului? Crezi că, dacă joci rolul de lacheu pe lângă un bufon, ai devenit, cumva, înțelept? Încearcă și tu să spui ceva de la tine, nu mai ține trena. Și lasă dracu' literatura că uite, vine toamna și trebuie făcută arătura.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-09-02 02:06:14
         
 
  Mr. Reche, chiar înțeleg de ce ți-e rușine cu numele ce-l porți, ești primul care nu respecți ceea ce ai propus aici.
Iar trebuie să te învăț care este culmea pedagogiei?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-02 00:16:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE