FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Săraci în țara bogaților
Text postat de Vasile Hurmuzache
Săraci în țara bogaților | Câți americani nu au bani de mâncare și pentru plata utilităților
Digi 24
https://www.digi24.ro > externe > sua > s...









Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Buchinitule!... țângheșane, nu ți se pare că ești cam ultimul care și-ar permite să dea lecții de gramatică sau vocabular? Că, dacă-mi puneam mintea cu tine, de-a lungul vremii, făceam o adevărată colecție de trăsnăi gramaticale sau buchinistice, de-ale tale.
Hai, fugi și te pupă-n bot cu dolariu stolariu, că acuș sunteți coledzi de horn! Cârâiți la unison, că, până mai ieri, vă scoteați ochii cu ghearele și ciocurile.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-06 16:41:32
         
 
  Întroureche fiind pronumele unuia Reche, nu putea fi într-o ureche...
Sau, cu ce erau mai breji , informaorii"???
Iar când pierd timpul cu unul ca tine, chiar nu are importanță gramatica!
Văd că ești o persoană atât de însemnată că îți permiți să îți faci veacul în ,, mitocul bleu". Mitocan, mitocan?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-06 15:43:56
         
 
  er. informatori  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-31 19:52:03
         
 
  securică, la școala de informaori nu vă învățau gramatica limbii rommâne? păi, să-ți desenez în amănunt:
corect într-o ureche cu cratimă
nu se compun propoziții care încep cu prepoziții; vezi duma cît dovleacul:” DAR chiar nu are rost...”

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-31 19:51:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  D-le Olariu, cunosc foarte bine America și situația de acolo. Dar, chiar nu are rost să pierdem timpul intr-o polemică in care nimeni nu va ceda. Și, chiar ar fi făra sens, la câți cititori mai sunt pe aici...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-31 19:09:40
         
 
  er. ,,îi"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-31 19:05:40
         
 
  Reche-întroureche,fiindcă tu doar te chinui să semeni cu oamenii,îi urăști. Te înțeleg. Și te compătimesc.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-31 19:05:02
         
 
  *erata: clasa de mijloc din Romania.  
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-31 16:06:45
         
 
  Domnule Hurmuzache, pai cum sa nu rad de bazaconiile din articol cand traiesc de 15 ani in America si vad zilnic cum merge treburile pe aici? Nu vreau sa intru in amanunte despre nivelul meu de trai ca exponent al clase de mijloc din respect pentru clona de mijloc din Romania.  
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-31 16:05:33
         
 
  lică, erai securică, cu soldă din buget și ochi bleu de proclet și tricou în dungi pe sub costumul din tergal...bine c-ai zis, dar nostrumu știe? i-ai mărturisit în clipele voastre de supremă tandrețe?

ps într-o ureche era ameoba care ți-a dat născare, amărîtule!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-31 15:46:04
         
 
  D-le Olariu, v-am respectat și vă respect ca epigramist. Tocmai de aceea nu înțeleg motivul pentru care ați râs, că nu v-a arătat nimeni degetul. Poate râd și eu, dacă îmi puneți aici poanta.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-31 14:47:03
         
 
  Reche-introureche, de ai mai trăi zece vieti, nu ai ajunge tu măcar turist de o zi pe acolo unde eu am stat cu anii. Pe banii statului, cu pașaport de serviciu. Scormonește, că tot nu te pricepi la nimic altceva. Diareea verbală nu ține loc de inteligență.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-31 14:41:10
         
 
  vasilache-linkulache s-a prins și el că-i moda să dai linkuri și a băgat și el unul care inferează modul de viață yankeu deși, probabil, n-a scos nasul din țară niciodată!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-31 08:19:06
         
 
  Da, am citir articolul și m-am părăpădit de râs. Mai mult chiar decât la comentariile lui peia.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-31 00:53:03
         
 
  er. ,, ceea ce ar fi"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 23:39:09
         
 
  Chiar așa, d-le Cristescu, doar ,, niște oameni serioși" pot posta mai mult de câteva cuvinte la un comentariu? Credeam că d-l Peia glumește.
Se pare că doriți să rămâneți doar cu somitățile echipei editoriale, ceea ce ar de altfel natural, cine se aseamănă,
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 23:37:54
         
 
  ,, In SUA nici macar deținerea unui loc de muncă pe un salariu mediu pe economie nu oferă imunitate la greutăți, spun specialiștii de la CBS".

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 23:30:52
         
 
  ,,Sunt peste 51 de milioane de gospodării care nu câstigă suficient pentru a-și permite locuințe, alimente, îngrijire medicală, transport sau chiar un telefon mobil"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 23:18:01
         
 
  D-le Olariu, chiar ati citit articolul?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 22:33:24
         
 
  Stai linistit. In SUA venitul mediu annual pe familie este de aproximativ 57.000 USD, iar preturile la alimente, benzina, curent electric si gaz sunt mai mici decat in Romania. Americanul se considera sarac daca nu isi mai permite un SUV nou tot la 2-3 ani, daca nu mai mananca trei mese pe zi la restaurant si daca nu mai poate face shopping din plictiseala. Cand o sa vedem la granita cu Mexicul sau Canada milioane de refugiati yanchei, atunci da! Putem spune: saracii americani!
 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-30 15:30:40
         
 
  Aproape jumătate dintre americani nu reușesc să își plătească nevoile de bază, precum alimentele și utilitățile.

Slavă celei mai mari și consolidate democrații în slujba primilor dintre egali!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-30 11:24:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE