FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Da, europeicii sunt inventivi
Text postat de Emanuel Cristescu
Am luat măsura ca aceia care au nivelul redus să și-l poată recupera dacă vor scrie, consecutiv, 10 texte și sau comentarii validabile. Cu intenția clară ca membrul care a încălcat regulamentul, să înțeleagă că nimeni nu are nimic cu el dacă textele sau comentariile respectă regulamentul. Și, totodată, ca un fel de mică penitență activă în scopul de a se îndrepta.

Evident că au găsit soluția: scriu zece comentarii validabile, cu două trei cuvinte și gata: și-au recuperat nivelul. În acest mod, parcă, se pierde sensul sancțiunii. De aceea, formulez următorul amendament: pentru recuperarea nivelului, membrul trebuie să posteze zece texte și sau comentarii validabile, consecutiv și care să însumeze, minimum 2000 de semnea, adică două pagini. Prin urmare, sunt trei condiții de îndeplinit:

- să fie zece (texte și sau comentarii)

-să fie consecutiv, validabile, adică unul după altul să fie validate. Dacă unul va fi invalidat se reia numărătoarea cu primul text sau comentariu validabil, postat după cel invalidat.

-toate cele zece texte și sau comentariu să aibă, însumate, minim două mii de semne, adică, două pagini A4, font 12.

Să văd ce se va mai inventa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mda, da, ați pus lupii paznici la oi, domnu! Din nou nu mai pot posta nimic! Țin' s' fie, țin' să fie vinovatul? Vreo mânuță cremeneală, întreb din nou. În pustiu, desigur. Câtă ipocrizie!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 11:17:13
         
 
  Iar plec în București. Voi lipsi niște ore. Rog editorii să nu mai lase să se adune texte și comentarii nevalidate sau neinvalidate, după caz.

Evident, am smartphone cu mine. Pot accesa, din când în când site-ul. Dar îmi este greu să comentez. Deși ecranul este destul de mare.

Vă rog, respectați regulamentul și nu intrați în niciun fel de discuții pe tema respectării regulamentului. Îl aplicați și atât. Fără explicații, fără justificări fără discuții. De-a lungul timpului, am constatat că acela care nu înțelege sau nu vrea să înțeleagă, o va face oricâte explicații i-ai da.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-30 10:31:40
         
 
  Acum și aici, da. Tare chestia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 10:19:27
         
 
  Va zică, nici să comentez nu mai pot! Interesant! Zi-mi dom'le că m-ai banat, nu mai umbla cu cioara văpsită!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 10:18:30
         
 
  Dom'le, totuși nu te obosești să-mi răspunzi de ce nu mai pot posta niciun text?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 05:08:06
         
 
  Kosta, păi tocmai ăsta-i șpilu'! Fără politică site-ul nu mai are niciun haz.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-30 01:43:42
         
 
  Eliminati sub sanctiunea disparitiei de wwpe site a oricarei aluzii politice. Partizanatele politice provoaca toate conflictele. Interziceti cu desavarsire politica aici. Orice aluzie, oricat de mica, sa fie drastic sanctionata. Veti vedea ca merge.  
Postat de catre sters sters la data de 2018-08-29 19:40:02
         
 
  Aha, nu pot să comentez, de fapt, numai la șmecheri, cum ar fi, par ex, sub "implozia" lu editoru iubit al domniei tale!
Cu ți se pare, povestea, bre?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-29 19:38:12
         
 
  Și, mai nou, nici să comentez!  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-29 19:36:26
         
 
  Stimabile și honorabile dle Cristescu, aveți cumva cunoștință de ce, brusc, după ce-i investirăți pe vașnicii editori ai ioropeii cu misia de face ei ce-i taie capul pe aici, eu nu mai pot posta nimic în contul meu, în sensul că nu se mai vede nimica nimicuța, deși apăs pe botonu de trimitere? Să fie vorba de o mânuță cremenală? Să ghicesc a cui?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-29 13:58:08
         
 
  Te referi la fratele tău siamez, gigele, care colporta pe aici de mama focului? Văd că începu să și le radieze, ca să nu lase urme.
În rest, tu ai rămas fidel stilului: aceeași papagaliceală insipidă și neroadă îndrugi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-29 13:27:12
         
 
  Firește, onorabilul scos pe tușă, poate cu ușurință pescui de pe net tot felul de guvizi analitici, dă copy-paste pe 10 minciunele din media și hopa!nivelul îi este restabilit precum himenul defloratei din Videle înainte de măritiș cu masă+casă+diurnă grasă(circa 100.000 euroi pe an)la Brucsăl!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-29 10:45:56
         
 
  Tot cu lopețelele-n nisip, tot așa? Convocați marea adunare națională a saitului și dați edicte, stimabililor! Mai puneți și de-o comisiune din aia, de etică și luați-vă, drept imn, melodia: "M-am născut într-un salcâm!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-28 18:57:29
         
 
  Da,domnule Ștefănescu, se reține ideea cu statul pe tușă. Un text sau un comentariu invalidat, într-o lună, o zi pe tușă. Al doilea text și sau comentariu invalidat, într-o lună, două zile pe tușa. Șamd. Nu se reportează sancțiunile de pe o lună pe alta.

Celelalte condiții de recuperare a nivelului rămân valabile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 16:05:13
         
 
  sau și mai drastic:la trei abateri consecutive un an pe tușă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 12:40:08
         
 
  o zi pt o înjurătură e prea puțin...eu zic barem o săptămînă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 11:54:02
         
 
  asta seamănă cu cărțile scrise de Voiculescu, Năstase, Copos, etc... la câtă bibliografie există de postat și mai ales de repostat, în 2 ore ai câștigat amnistia. soluția nu e asta.

după părerea mea, soluția e următoarea: la fiecare comentariu neregulamentar (și invalidat ca atare) stai pe bară un anumit număr de zile. să zicem, pentru început, una.

și asta pentru că textele și comentariile decente trebuie să fie regula, nu excepția. nimeni nu primește 100 de lei de la primărie pentru că nu scuipă pe jos în metrou. sau etc.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-28 11:50:22
         
 
  sugestie:pt "glasnost" publicați lista noilor editori, ei ar putea să se consituie în comisia de etică.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 11:37:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnul Peia, sper eu, a înțeles că nu am partipriuri. Și sunt sigur, formula aceasta, nu va mai permite bălăcăreli.

Am activat conturile noilor editori. Urmează să-și intre în atribuții.

Comisia de etică este un vis mai vechi al meu,
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 10:39:15
         
 
  Domnul Peia, sper eu, a înțeles că nu am partipriuri. Și sunt sigur, formula aceasta, nu va mai permite bălăcăreli.

Am activat conturile noilor editori. Urmează să-și intre în atribuții.

Comisia de etică este un vis mai vechi al meu,
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 10:39:14
         
 
  mulțumesc!din păcate, ați deschis (sau mai binezis, redeschis cutia Pandorei)iar injuriile, bălăcărelile și falsele dezbateri vor continua să curgă îndată ce peia va posta un text de minim 2000 de semne chiar dacă îi veți arăta în fiecare zi un cartonaș roșu...ce părere aveți despre activarea unei comisii etice?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 10:30:15
         
 
  Acum, nu sunteți sub incidența OUGC! Pentru că aveți deja, nivelul recuperat.

În rest, încerc să mă adaptez creativității și inventivității europeicilor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 10:20:52
         
 
  văd că modificați OUGurile cum vrea mușchiul dvoastră!am spus deja NU PT CA SĂ FENTEZ REGULAMENTUL!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 10:12:30
         
 
  Repostările nu vor fi luate în calcul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 10:09:45
         
 
  Domnule CTA, de ce vă stă în gât Europeea?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 09:42:37
         
 
  ”toate cele zece texte și sau comentariu să aibă, însumate, minim două mii de semne, adică, două pagini A4, font 12.”

Însumate, însumate domnule coleg. Pot fi, la limită, 9 comentarii de 10 semne și un text de 1910 semne. Ce-i așa de greu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-28 09:42:06
         
 
  Caraghioslîcul fără frontiere în slujba peianimsului victorios.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-28 09:37:19
         
 
  aș vrea să-i văd pe toți membri activi ai europeei, cu nivel 100, producînd 10 texte de cîte 2 pagini.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-28 09:30:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE