FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Revenire
Text postat de latunski criticul
Nu credeam că voi reveni! Reveneala din mine era permanentă,fiind vorba de Europeea. Apariția lui Hurmuz(ache) mă determină să-mi reevaluez praful de scărpinat pe pielea lui. Parcă, parcă, simt nevoia să primesc cevașilea cartonașe din partea lui don Corbu, ținînd cont că zilele trecute am avut niște invitați ai căror copii preșcolari jucau „cartoane”. Vaska, vin! Că nu te-am văzut (auzit) de mult pe un bob de orez, pe care l-am consumat cu fasole și castraveți!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mare mincinos ești, Savule! ,, Vaska, vin!" - suna imperativ. Bag seamă că înainte de vin ai băut praful de scărpinat, de asta te-a mâncat prin unele locuri.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-24 00:41:35
         
 
  Îți pare o capodoperă textul de mai sus, șoricele, nu-i așa? De-aia îl și înstelași!
Sau e doar o bucurie simplă, omenească, nutrită de speranața că se vor întări rândurile haștagiste?
S-ar putea să te grăbești. Insul e duplicitar, mai pe scurt zis: cu fundul în două luntrii. Sigur, bine echilibrat - fundul, zic - astfel niciuna din bărci să nu se răsucească și să-l arunce-n udătură!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-18 23:07:51
         
 
  Gaspadin Savu, cred că de această dată ai fost tare neinspirat, întreabă-l pe nen'tu Recheșan...
În primul rând, mulțumesc pentru nesimțirea de a-mi poci numele! Ceea ce deja este un motiv de cartonaș galben, că mai nou, se joacă la ofsaid.


 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-18 17:10:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ai revenit tu, messire, dar te vor acoperi de bale catzeii de apartament ai coanei Ioropeea, ca are multi, si-i lasa slobozi. Bine ca nu-i dom' Corbu nefunctional, cum ma temusem! Acuma dupa ce va introduce cartonasele galbene (rosii, verzi, albastre, cum o vrea) in fanta usii coanei Europeea, sa vezi trai si berechet! Halal! Aferim! Sacaz!  
Postat de catre sters sters la data de 2018-08-18 13:47:11
         
 
  Bine ai (re)venit, gaspadin! De ce ai întârziat atât?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-18 12:20:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE