FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cartonaș galben
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnilor Vasile Hurmuzache, Ioan Peia, Gheorghe Recheșan le acord un cartonaș galben.

02

Pentru încălcarea repetată, în comentarii, a regulamentului: insulte, atac la persoană, expresii jugnitoare, discriminatoare și altele.

Sper să fie ultima zvâcnire de antiregulamentarism. De luni, pe măsură ce voi constata încălcarea regulamentului voi trece la reducerea nivelului. Fără comentarii, fără justificări, fără explicații.

Dacă nici eu nu am fost tolerant nu știu cine ar mai putea fi.

Distinșii domni sunt valoroși din punctul de vedere al textelor pe care le scriu. Comportamental, eufemistic vorbind, lasă de dorit. Și riscă să compromită total site-ul. Prin urmare, îmi asum riscul de a rămâne fără contribuțiile domniilor lor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tzigoinen asta urmărește. E tehnica pe care-o aplicî în mod consecvent, de ceva vreme. Dacă a văzut și a văzut că nu se stinge definitiv povestea pe aici, s-a gândit să revină la vechea metodă: provocarea! Nici măcar nu-i mai pasă că-l țin numai în rafale și-i găuresc pălăria de fiecare dată. Importantă e gălăgia pe care provoacă el pe-aici. Poate-poate... se va lăsa defintiv liniștea, să nu mai vadă că antihaștagismul încă ființează.





 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-17 14:50:46
         
 
  Dacă regulamentul va fi aplicat tuturor cu aceeași măsură, toată stima!
Să auzim numai de bine!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-17 14:46:32
         
 
  Lăsați manipularea mea. Sau ce credeți dumneavoastră că ar fi manipularea mea! Vedeți-vă de dumneavoastră. Sau de a dumneavoastră. Când vă lăsați provocat, nu cumva sunteți manipulat? Nu aștept răspuns.

Nu voi mai intra în capcana discuțiilor sterile. Cine nu a înțeles spiritul europeic nu-l va înțelege oricâte explicații i-ai da.

Am mai răspuns, acum, așa, de dragul discuției. De luni nu voi mai răspunde.

Prin urmare, nu mai încălcați regulamentul sub niciun motiv. O veți face? Rămâneți fără nivel. Nu mă interesează cine a început, cine a fost primul, că a fost sau nu legitimă apărare, etc. Cine nu are nervii tari să nu se poată abține, cine nu are toleranță la frustrare, treaba lui. Eu voi constata încălcarea regulamentului și pac, nivel redus. Și nu voi mai da explicații, nu voi mai intra în capcana unor interminabile discuții care, în fapt, sunt pierdere de timp.

Să auzim de bine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-17 14:15:31
         
 
  vasile, atenție la formă:
" Îmi arătați cartonasul galben PENTRU CEVA CARE mi-ați arătat cartonașul roșu, tot pe nedrept, acum doi ani..."
am vaga bănuială că abrevierea pt. dumneavoastră e d-voastră, nu d-vs!
asupra fondului nu mă mai pronunț, că iarăși faci urît!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-17 14:12:57
         
 
  D-le profesor, ce ușor vă lăsați manipulat!
Îmi arătați cartonasul galben pentru ceva care mi-ați arătat cartonașul roșu, tot pe nedrept, acum doi ani, manipulat atunci de una din clonele aceluiași individ.
Orice discuție în acest spațiu devine irațională datoritâ acestui individ protejat permanent de d-vs, chiar dacă nu ați vrut să o recunoașteți niciodată. Dacă i-ați invalida comentariile insalubre, chiar nimeni nu ar mai avea de ce să incalce regulamentul. Cu ce, și cui am greșit in articolul postat aici, de mi-a atacat până și familia?!
Desigur, sfatul d-vs pare rațional, și nu văd de ce s-ar simți cineva ofensat, petreceți chiar d-vs acolo, pe fb, mai mult timp decât aici.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-17 13:46:44
         
 
  Ipocrizia țiganului e exemplară!  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-17 12:19:25
         
 
  Domnilor, dacă nu aveți, faceți-vă cont pe FB sau alte rețele de socializare. Vă puteți certa și măscări acolo după pofta inimii.

Aici nu se mai poate!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-17 10:28:57
         
 
  Și pentru această mizerie a primit cartonaș galben.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-17 10:26:26
         
 
  sunt curios, dle Cristescu, dacă proaspătul activat în cîmpul literar europeic v-ar adresa să zicem un comentariu de genul:
" Suge mina pixului, prost sadea ce ești!
Ai toate atributele speciei premergătoare omului!
Pe invers a fost tac' tu, când te-a făcut cu o vacă, de-ai ieșit tu bou!!!! "

cum ați fi reacționat?jocul ridicol cu cartonașe colorate,prin care vă impuneți (îndoielnic, după mine)părerile pare să capete tot atîta autoritate cît ar dobîndi sile hurmuzache într-o sală de curs pt ambliopi!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-17 10:24:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE