FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dulce e cloro-benzalul patriei
Text postat de Gheorghe Rechesan
REPORTER: Domnule inspector adjunct Nelu Sedilă, am să încep rugîndu-vă să ne explicați în ce constă o acțiune operativă a brigăzii dumneavoastră!
NELU SEDILĂ: Çe-di-lă cu C turcesc…ăăă, acțiunile corpurilor noastre fizice sau așa, în general, pas cu pas?
REPORTER:Pas cu pas…de exemplu, vineri, 10 august a.c., ce au făcut jandarmii dumneavoastră?
NELU SEDILĂ: În conformitate cu regulamentul nostru de funcționare, între orele doișpe treizeci și unu fix toată brigada noastră a servit masa de prînz: ciorbă de fasole cu ciolan și minciunele tăvălite prin zahăr...știți, zahărul este un aditiv vital pentru alimentația jandarmilor pentru că, virgulă, crează un sentiment de calm! După ce s-a încheiat servirea mesei s-a trecut la programul administrativ:lustruirea reciprocă a bastoanelor, a bocancilor și a căștilor din dotare, inclusiv aplicarea de cremă emoliantă cu vitamina Be pe echipamentul de protecție...pe urmă, după orele paișpe s-a trecut la program de voie!
REPORTER: Și erau calmi subordonații dumneavoastră?
NELU SEDILĂ: Certamente...pe unii chiar a trebuit să-i smulg de lîngă icoane... știți, e o tradiția în unitatea noastră, în timpul programului recreativ, unii joacă table, alții fac mătănii și rugăciuni...cel mai popular este sfîntul Gheorghe, probabil din considerente tactice-strategice!
REPORTER:Cînd v-ați deplasat la obiectiv?
NELU SEDILĂ: La obiectiv ne-am deplasat la orele cincișpe și zece...țin să precizez că efectivul nostru se afla într-o formă fizică și psihomotorie excelentă și o stare de spirit pozitivă fapt reflectat și de melodia intonată în timpul marșului:” Mărioară-Mărioară, ia un par de mă omoară!”...știți, marea majoritate a angajaților noștri provin din mediul rural, le place, în genere, muzica folclorică și de petrecere!
REPORTER: Este adevărat că jandarmii au fost provocați de către manifestanți?
NELU SEDILĂ: Perfect adevărat, întreg eșalonul condus de mine a fost atacat cu o violență nemaiîntîlnită...s-a aruncat în noi cu substanțe rebarbative și urît mirositoare....
REPORTER: Ce fel de substanțe???
NELU SEDILĂ: În principal pungi cu lichide de excreție și cu materii fecale provenite în urma digestiei...vă dați seama că-n fața acestui pericol iminent, a trebuit să ne apărăm cu tot armamentul din dotare!
REPORTER: Ce fel de gaze lacrimogene și de sprayuri iritante ați folosit?
NELU SEDILĂ: Dintre cele mai inofensive....clorobenzal-malono-nitril, așa scria pe butelii...dar să știți că nu-s atît de nocive pe cît pretind unii medici...e drept că provoacă iritarea ochilor, orbire temporară, arsuri ale pielii și ale căilor respiratorii dar, după circa o săptămînă începi să vezi cu ambii ochi și nu mai scuipi sînge decît sporadic!
REPORTER: A fost justificată intervenția în forță a jandarmilor?
NELU SEDILĂ: Normal că a fost...dacă nu interveneam cu promptitudine ar fi fost răsturnat guvernul...e drept că doamna primu-ministru se afla în conced, dar cred că niciunui șef de guvern din lume nu i-ar fi convenit să se întoarcă din vacanță și să-și găsească reședința într-o stare de deranj maxim, cu susu-n jos...covoarele pline cu urme de tălpi, colidoarele și grupurile sanitare murdare, podeaua acoperită cu ambalaje și coji de semințe! Așa cum s-a spus, noi am acționat la ordin și ne-am îndeplinit misiunea într-un mod ireproșabil!
REPORTER: Multă lume afirmă că acțiunile desfășurate au fost excesiv de violente!
NELU SEDILĂ: Cine zice asta?
REPORTER: Cei agresați printre care și cîțiva ziariști care au fost loviți cu bestialitate!
NELU SEDILĂ: Ahaaa, manipulări de mass-media...să meargă ei la Paris, Berlin sau Londra să vadă acolo cum se ia pe cocoașă și pe urmă să-și dea cu părerea!
REPORTER: Totuși, printre demonstranți se aflau și români de-ai noștri din Diaspora care...
NELU SEDILĂ: Păi vezi! De ce să nu se bucure, domle, și ei de avantajele democrației, că doar nu s-au cheltuit bani pe cloro-benzalul ăla numai pentru manifestanții ăștia, ai noștri, din țară!


p.s. Acest text este un pamflet, orice legătură cu evenimentele, cu faptele și cu persoanele reale este întîmplătoare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE