FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Are cineva vreo idee?
Text postat de Emanuel Cristescu
Am intrat azi-noapte pe site și am postat. Acum, pe la ora 9, nu am mai putut accesa. Pe ecran se afișa:

Erori_2

Erori_3

Untitled

Am deconectat roterul. La fel.

Am oprit serverul și l-am repornit. Funcționează normal.

S-a mai întâ
lnit cineva cu o astfel de situație? Aveți vreo recomandare?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  După ce că de patru ori te-ai legat de mine, fără să-ți zic nimic, de fiecare dată purtându-te ca un ofticat de macadam, care scuipă pe trecători și-i înjură, pentru că i se pare lui că nu calcă după ritmurile personale, acu iar vii și te dai la mine. Bărbuță, ești mai mărunt decât un intrigant de mahala țigănească, cu toate aerele tale de telectual, adept, vai, rafine, al ultimei devize haștagiste!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-13 17:39:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Rotălău, băi moș cutare, cu rotilele-n parcare, personaj în clovneria haștagistă ești tu, moșulică! Priceputu-m-ai? De pandalii nu ai vorbesc, că le fabrici la minut, când îți lipsește cărnița fragedă din hogeac!
Te trezești și tu din mahmureală, din când în când, și începi să scuipi ca mâțele speriate?
Ai siktir, că nu vorbești cu fraierii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-13 17:28:46
         
 
  Toți membrii Europeea sunt protejații mei. Unii, este adevărat, au personalități accentuate. Cu forța nu pot fi aduși în standardele spiritului europeic. Iar abordarea dumneavoastră nici atât. Nu știți cum acționează legea reacțiunii?

PS. Aștept și răspunsurile dumneavoastră.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 15:00:21
         
 
  Da, e un avertisment că nu numai conținutul site-ului e un dezastru ci și softul e totat rablagit.

Am și o întrebare: nu credeți că a sosit vremea să nu mai sponsorizați rezerva (de nișă) în care-și etalează pandaliile protejatul dv.? Sau, dacă nu vă lasă inima, schimbați denumirea locului în CIRCOTECA PEIA.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-13 14:00:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE