FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Noapte bună vă spunem și de la Ploiești
Text postat de Andrei Ghejan
”Adio, dar rămân cu tine” e un film de succes. Ăsta, nu...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nelu peia, senatorul ciorilor...ce bine sună!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 15:00:04
         
 
  pitecantroape(nu e jignire e o specie umanoidă)pînă la proba contarie pușcăriaș (și-ncă dublu, poate chiar triplu)în funcție publică e doar liviuțu tău...îi dădeai meditații la gramatică de știi toate astea?da vioricăi-vasilica de ce nu i-ai dat, că doar era nurlie și zglobie în plus accesibilă tare, că se încurca la denumirea numeralelor(cunoștiințe de clasa aIVa) de nu mai știa de cîte ori i-ai pupat posteriorul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 14:57:09
         
 
  Prostălăule, pe vremea aia, Dragnea era elev de liceu, iar tu te jucai cu biluțele-n praf!
Iar pușcăriaș în funcțiune publică este iubitul tău werner.
Și nu te ruga să fiu eu senator, că, primul lucru care l-aș face, ar fi să inițiez o vânătoare de ciori! Roagă-te să nu!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 14:50:28
         
 
  și, bineînțeles, fraier cît cuprinde dacă o ții langa și crezi că pușcăriașul liviuț se bate pt independența justiției și liberatea legilor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 11:55:21
         
 
  vedea-te-aș senator, peia!zău că ți s-ar potrivi...și știi de ce?cred că mă repet dar o zic totuși:ești mai maleabil ca un boț de humă, mai credul ca un pui de găină și mai mincinos ca o fițuică din teleorman.că nu te-au linșat nu mă mir, te-a apărat dracnea că avea el socotelile lui, de cîrciumar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 11:53:37
         
 
  N-o...  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 11:19:32
         
 
  Apăi chestia e asta, țângheșane: eu, spre deosebire de o sluguliță ca tine, ca voi, țin să am gândirea independentă, iar când porcurorii voștri vor fi puși cu botul pe labe, adică va fi îndepărtat pericolul ca România să devină o respublică stalinistă a lor, atunci să pot să-i înjur și p-ăștia care, acum, sunt încălicați de mafioții voștri, din motive clar abuzive. Deocamdată, nu se mai vede nimic la orizont, urmare a mizeriilor comise de către grupa de șoc iohanisto-securisto-kioveșiste.
No să-ți vină să crezi, dar eu am fost un antifesenist fervent. Am tipărit, pe banii mei - nu puțini - primul ziar particular de pe aici, culmea! la o tipografie fesenistă, îndreptat împotriva lor. Ce a urmat, e ușor de ghicit. Era să fiu linșat. De atunci, am înțeles ce-nseamnă manipularea unei mulțimi și pericolul pe care-l reprezintă, când este asmuțită de către indivizi iresponsabili. De aceea, când îi văd în stradă pe haștagiștii voștri, stârniți și stipendiați, din umbră, de o șleahtă de japițe ordinare, îmi e clar la ce consecințe catastrofale poate duce.
Va zică, oponența de cândva nu mi-a luat mințile, pot judeca fără resentimente. Spre deosebire de voi, - o armată de imbecili,
ale căror minți sunt plecate cu Sorcova la Stanbul!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 11:18:02
         
 
  măi, bade, mă-ntreb de ce nu intri tu în politică?spălat pe creier ești, afacerist onest ai fost, oleacă de gramatică (mai mult ca vasilica-viorica)știi,anticapitalist și eurosceptic ești, de combătut combați bine, te-ar primi pesedeii cu brațele deschise!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 10:40:09
         
 
  Țângheșane, plecatule și reîntorsule, ăsta, Dragnea, a fost condamnat de către tribunalele voastre inchizitoriale, dar werner, werner, werner-infractorul stă, bine-mersi, în jilțul de la poltroceni!
Alede negulescu ajunseră azi la datul cu subsemnatul. Să-ți spun de ce? Pentru că nu au mai avut încotro porcurorii tăi și încearcă să joace o comedie de doi sfanți, că adică, uite bă, că-i luăm și noi pe-ai noștri! Numai trei? Oooo, mai aveți destui, acoperitule, prin curtea voastră de mafioți cu legea-n mână. Chestia asta nu te oripilează? Aspirantule la ideea de dreptate și justiție! Te faci de kk, cu fiecare vorbă blăblăită pe aici, tot încercând să ocolești problema.
Hai, încă o dată, siktir!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 10:29:32
         
 
  măi, siktiritule,habar n-am ce șampon de păr folosești (ori poate îți dai cu petrol lampant pe cap ca să omori lindinile) de ți s-au netezit complet circumvoluțiunile cerebrale dar asta e realitatea:dracnea al tău a dus teleormanul la sapă de cauciuc, se vede cu ochiul liber, oricine trece pe-acolo, se sperie de cît e înapoiată lumea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 09:50:26
         
 
  Mincinoșii dreacului: doo meleoane de voturi furate, a? Râd și curcile de hahalera aia bețivă, care urla de la înalta tribună - oho! - a parliamentului lu coana ioropa, taman ca vuvuzeaua lu organ-morman, din piața victoriei capitalizzz-muuuu-lui!
Colportările voastre imbecile!
Hai siktir, încă o dată și încă o dată, paradiților!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 09:43:30
         
 
  Da' parcă-ți luaseși adio!
Sau ai cârâit de poamană, ca de fiecare dată?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 09:38:03
         
 
  Lasă, bă gigele, că eu nu ascult la "recorder" înregistrările programate ale secureilor tăi. Acultă tu, că asta ți-i misia: să asculți ordinele și să le răspândești.
Eu văd și judec cu propria-mi minte: vă scremeți de o groază de vreme să-l vârâți p-ăsta la pârnaie, și îi făcurăți un dosar de rahat, cu faptul că a îndemnat lumea să iasă la vot și că a închis ochii la nu'ș ce angajare a unor tipe la nu'ș ce instiuție cu un prejudiciu... ooohooo... de meleoane!
Slăbuț!
Altceva nu mai aveți?
Dar cu werner, cu werner al vostru, infractor și hoț de buzunare dovedit, nu găvărești nimica nimicuța?
Despre măsluirile neguleștilor, de dosare, nimica nimicuța?
Nasol, se văd, dracului, paiele argumentației prin mâneca minciunii.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 09:36:29
         
 
  uite, mă, înregimentatule,slugă pesedistă, pe cine susții:

https://recorder.ro/dragnea-se-face-mare/
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-05 09:11:23
         
 
  Ciorile trăiesc cel puțin o sută de ani, întunecatule! Deci, cât timp tot pleci și te-ntorci instantaneu, și Europeea va ajunge la venerabila vârstă de un secol. Dacă, totuși, vrei să dispară, spânzură-te de cioc cu nojița de la minte!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-04 22:16:15
         
 
  Ce făcuși, ghejanie? Ieșiși de sub pat?
Special pentru cârâitorul țângheșan?
Sau ți se făcu rușine de lașitatea ta?
Ești bărbat, ce mai!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-04 22:13:26
         
 
  și uite-așa, europeea trist murea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-04 20:13:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE