FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
TERFELIȘTII
Text postat de Gheorghe Rechesan
TERFELIȘTII
Îmbufnați și suficienți, împăunîndu-se cu calități pe care nu le posedă : spirit analitic, obiectivitate, documentare continuă, fluență în discurs, permanentă conectare cu socialul. Aroganți, capricioși, doldora de partis-priuri, comentează cu arțag pe ecranele televiziunilor comerciale, în searbede talk-showuri, difuzate în miez de noapte, adesea eșuate într-o zarvă generalizată, pe bloguri cu aspectul unei gazete de perete din vremea lui Gh.Gheorghiu-Dej sau în gazete obscure cu maximum 50 de cititori pe ediție. Boscorodind, cîrcotind, terfelind de-a valma generațiile postdecembriste și făcînd previziuni sumbre asupra viitorului țării, în vreme ce-și socotesc avari, ca zarafii din Templu, paralele agonisite din pălăvrageală. Între impostură și virajul ideologic stînga-dreapta, acești „extremiști” ai bunului plac, în majoritate defetiști și eurosceptici, nostalgici ai epocii de aur, rebarbativi și oțărîți împotriva oricărui ins care-i contrazice, o țin langa pe lîngă gardul realității, neuitînd, însă, să perie din cînd în cînd reverele celor care-i protejează și le umplu buzunarele. Da, ei sunt spuma zilelor noastre irosite, a nopților nedormite, aflați în căutarea știrii senzaționale, a bombei de presă care, de cele mai multe ori nu e decît o „fumigen㔠fîsîită cu iz de bîrfă. Sarea pămîntului românesc, terfeliștii!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mai bine spune-ne cum stai cu recolta de corcoduse...cu sau fara dragnea bolbotina e esentiala-n deliorman si giurgiu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-26 08:26:57
         
 
  Germania - Mexic 0-1. Primul mare șoc de la Campionatul Mondial din Rusia

Germania - Suedia 2-1. Victorie în 10 oameni, cu un supergol marcat de Kroos în prelungiri

Dimpotrivă, eu cred că ești pe altă lume. Dar nu pentru că ai tras la zâna măseluță, ci pentru că habar n-ai ce-ți iese pe gură.
Care-o fi legătura cu Steaua lui Becali?
Și ce legătură are un meci de fotbal, oricare ar fi el, cu Dragnea?
Săracii de voi, disperați mai sunteți! Până la urmă o să ajungeți să nu mai aibă loc în dovleacul vostru decât acest refren veșnic: Dragnea, Dragnea, Dragnea... v-ați tâmpit în mod iremediabil, ce mai! Astfel de obsesii numai săriții de pe șine au!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-26 00:35:41
         
 
  nelutzo, ai tras ceva la măsea?că începi să încurci rău borcanele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-25 23:18:10
         
 
  Că nemțălăii traseră de suedezi, de le ieși limba! Doar un noroc chior i-a scăpat de linșaj. Asta, după ce-o luă de la țiganii de mexicani! Ăpăi să poate, măi zburătoarelor, să-i trădați pe proteguitorii voștri? Mai vedeți voi subvenții la paștele cailor! O să urlați în piață, ca proștii, până vi s-or uza ciocurile! Ciuciu, sfanți de pânzeturile tale! Ai să măzgălești pereții ca să-ți satisfaci pornirile hartistice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-25 20:30:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  gata 3 la zero pt. Uruguay.repriza aII a antrenament cu public! ce ziceai bade, că ții cu Steaua lui Becali?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-25 19:35:25
         
 
  peia, terfelistule, uruguayenii le dau clasă rușilor la Samara;așa va păți și pesedeul dacă-l joacă la nesfîrșit pe dragnea, abțiguit deja cu două cartonașe galbene... fără suspendare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-25 18:10:08
         
 
  Doar că ai greșit titlul: STELEFELIȘTII, trebuia să-i spui.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-25 15:20:10
         
 
  Înțeleg că, în sfârșit, ai ajuns și tu la concluzia că escroci cu legea-n mână, precum negulescu, monea și alți reprezentanți ai procurărimii kioveșisto-iohaniste, încă nescoși la iveală, bașca petlițarii câmpului tactic, care au pus gheara pe justiție și au siluit-o cum au vrut, toți ăștia au făcut din țara asta un ring de box, unde și-au exersat ticăloșia cu toată energia din dotare.
Barvo, țângheșane, în sfârșit ți-ai revenit, dracului! Credeam că te-au prins gherțoii, te-au închis în colivie, ți-au legat un nicrofon de cioc și te-au pus să cârâi lozinci idioate
Ei, așa te vreau!

PS: Totuși, dacă dispari între timp, o să-ți păstrăm memoria vie. Și un cuib, la penthouse, pe cel mai înalt horn din Tamșvera!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-25 15:05:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE