FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Jurnaliști și...jurnaliști!
Text postat de Emanuel Cristescu
Extremismul, nazismul, fascismul au început prin a nega dreptul altora. La a protesta, la a-și expune opinia, la a guverna, la a exista. Și s-a ajuns la ce se știe: milioane și milioane de morți. Fără propagandă nu s-ar fi putut ajunge la așa ceva.

Propaganda! Otrava ce se picură ceas de ceas în mințile oamenilor. Otravă care îi face să nu mai deosebească binele de rău. Este cu atât mai periculoasă cu cât oamenii nu mai au principii, valori, credințe.

Un jurnalist ar trebui să informeze. Neutru, așezat, calm. Fără să se implice activ în proteste. Dacă o face renunță la statutul de jurnalist. Și își pierde credibilitatea.

Jurnaliști și ...jurnaliști
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dle Corbu, în calitate de proprietar al saitului europeea aveți obiectivitatea necesară să sancționați deraierile și injuriile lui Peia? în rest, vorbe de pripas, astea cu naziștii din stradă, cu presiunea asupra îngerașilor coaliției, în momentul în care, iată, realitatea e clară:3 ani și 6luni cu executare...în primă instanță, dar probabil că nu se va sfîrși aici fiindcă va urma o decizie a CCR (cusută bine cu ață albă ca nevionovăția lui musiu dracnea) prin care abuzul și instigarea la abuz vor fi declarate neconstituționale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 23:44:44
         
 
  A, și voi, pentru că erau mai multe popoare (înțeleg, asta scuză și justufică crima!), ați venit ca să-i descăibărați, plini, adică, de bune intenții! Eterna justifucare a banditului care se dă creștin, dar e gata să-și înfășoare crima în vorbe ipocrite.
În rest, băi migratorule, ești o biată javră nenorocită, care nu face mai mult de două parale în fața unui tribuna al dreptății absolute.
Silă mi-e de voi, jivinelor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 21:30:39
         
 
  Domnule Peia,
Se vede treaba ca nu prea le aveti cu istoria. Americanii mei cand au poposit pe plaiurile Americii de Nord, nu au gasit un popor ci nenumarate popoare, care se macelareau intre ele de Doamne-Doamne...
Si i-au macelarit si pe noii veniti atunci cand au putut. Dupa care, schimbandu-se raportul de forte, sau mai schimbat si macelurile. Si acum o intrebare: credeti ca, omorandu-si concetatenii, comunisti s-au purtat mult mai uman decat americanii mei care i-au omorat pe indieni? Ca sa nu mai vorbim de cifre: toata populatia continentului nord america nu depasea un milon la venirea albilor, dintre care au mai ramas pana in zilele noastre vreo patru milione.
Si sa va mai dau un exemplu: in 1848 cand California, statul in care traiesc eu, a fost incorporata in Statele Unite in urma unui razboi cu Mexicul, avea o populatie de o suta de mi de locuitori, 50 de mi mexicani si 50 de mi emigranti ameriacani. Avea si indieni, dar numai cateva mi. Si California, ca teritoriu este cu 30% mai mare decat Romania. Si nu se cunosc nici un fel de maceluri facute de americanii californieni nici impotriva mexicanilor si nici impotriva indienilor. Deci istoriile lui Karl May cu Vinetou care ii apara de indieni impotriva atrocitatilor cuceritorilor albi, care se pare ca sunt principala dumneavoastra sursa de informatii, nu sunt altceva decat povesti. Fiindca Karl May si-a scris povestile
fara sa fi pus vreodata piciorul in vestul salbatic.
Dar daca dumneavoastra considerati ca daca americanii au omorat indieni, e musai ca si comunistii sa omoare de o mie de ori mai multi concetateni de-ai lor, pentru a arata ca in ale omorului, nimeni nu-i poate depasii, asta este o parere la care, ca orice cetatean cu gandirea luminata, aveti, conform constitutiei, dreptul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-21 21:08:40
         
 
  Bun. Acum s-o luăm apostolește...
Zi-mi, mai întăi - că, pe urm, te mai întreb și altele - cam câți anerindieni au masacrat yankeii, după ce s-au dus peste ei, le-au furat pământurile și bogățiile,?aadică ăștia, comuniștii, și-au victimizat propriul popor, dar cu ce drept americanii tăi au scos din istorie alt popor?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 19:13:05
         
 
  Si inca ceva domnule Peia,
Nu-mi mai amintesc bine detaliile, dar este posibil ca in cele 120 de milione de victime ale comunismului sa
fi fost incluse si cele datorate foametei produse de guvernarea comunista in URSS si China; numai in Ucraina au murit de foame 5 milione de tarani colectivizati fortat. In memoriile lui Hrusciov poveste de cazuri de canibalizm care i s-au raportat. Si este posibil ca si milionele de vietnamezi morti in asa zisul razboi de eliberare al Vietnamului de Sud sa fi fost inclusi in numarul victimelor comunismului, si pe buna dreptate, consider eu.
Cat despre cei 350.000 de victime ale comunismului din Romania, probabil ca aceasta cifra include numai mortii din inchisorile comuniste, dar nu include miile de femei moarte din cauza avorturior ilegale si nici noi nascutii morti de frig prin maternitatile comuniste. Care tot victime ale comunismului sunt.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-21 18:33:39
         
 
  Domnule Peia,
Sursa de unde am luat cele 120 de milione de morti este o carte intitulata "Cartea neagra a comunismului" tradusa in romaneste din limba franceza care are ca autor coordonator pe Stephane Courtois. Cartea a aparul in 1998 in Humanitas. Din ea am retinut cifra de 120 de milione repartzata cam in felul urmator:
China-60 de milione de victime, URSS-40 de milioane de victime, celelalte tari socialiste luate la un loc-20 de milione de victime.
p.s.
Va recomand cu caldura lectura acestei carti de exceptie scrisa pe experti bine documentati in problema, majoritatea lor find cadre universitare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-21 18:19:35
         
 
  Cicolău, istoric de pripas,
Ai putea să ne destăinui și nouă sursa infomației tale și dacă toate cele 120 milioane sunt morți sau numai închipuiți?
La fel, ai putea să le și localizezi, victimele astea, că cică faoimosul raport Tismăneanu, duse numărul ăstor victime (ce fel?), în România, cam la vreo 350 mii.
Restul?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 17:45:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Extremismul, nazismul, fascismul au început prin a nega dreptul altora."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
In enumerarea de mai sus ati uitat sa treceti si comunismul care tot prin negarea drepturilor altora a inceput; si a produs cel mai mare numar de victime, cam 120 de milioane in total. Deci oricat de groaznic a fost totalitarismul de dreapta, cel de stanga l-a depasit prin durata si numarul victimelor.
p.s.
Am si eu o intrebare: cine stabileste daca un jurnalist informeaza corect? Partidele de guvernamant sau cele de opozitie?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-21 17:14:16
         
 
  Atâta știi să spui, în rest, nexam argumente! Căci evidența vă îneacă-n realitatea cea mai cruntă și greu digerabilă.
Vai de capul vostru, și al tău, de derbedei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 15:26:07
         
 
  ești intoxicat,Ioane!o fi corcodușată, o fi de la FLUX 24?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 14:58:23
         
 
  Ciordel prapurgel,
Bă, în ceea ce te privește, sunt două variante:

1. Ori ești un nenorocit de negrișor, intrat slugă la noii lui stăpâni, care fac ce le poftește buricu în țara asta;

2. Ori ști dus cu pluta tataie, până dincolo de Gange, de pe unde-ai venit cu cortul, și te-ai trezit din somn aici, crezând că te afli într-un sat fără câini, ca la șatra ta fără ocol. Ceva-mi spune că, până al urmă, o s-o luați zdravănd în mufă, alogenilor, și-o să trebuiască să vă duceți la dracu-n praznic, de pe unde-ați venit, să faceți zaveră în țara asta, care v-a suportat cam mult în cârcă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 13:00:52
         
 
  brava, domnule ounăr dă sait, înfierați și combateți cu folos!deci "fraierul" ăla de neamț trebuia musai săltat și bumbăcit fiindcă făcea reportaje în folosul #. sunteți sigur că nu era obiectiv sau că opinia sa nu era valabilă?dar dalde ciuvică et. comp sau alți jurnalieri pasageri sunt credibili?propaganda grosieră a pesedeului și-a pornit motoarele, iar dvoastră vînați țînțari în balta Belina, zău așa!
p.s.să vă-ntreb cine vă plătește?nu-s peia ion, veșnicul bufon!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 12:39:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE