FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Redare nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Am redat nivelul acelora care, acum o lună, au încălcat regulamentul și, după spusele domnului Sorescu, ”s-au răcorit”

Rugămintea mea este să respectați regulamentul fiindcă nimeni și nimic nu mă va putea opri să reduc, din nou, nivelul acelora care ”se vor răcori” încălcând regulamentul.

Vă rog, nu vă faceți dreptate singuri. Iar la ofense, insulte și altele de acest fel nu răspundeți în același mod. Pentru că riscați aceeași sancțiune.

Sper să putem dezbate, fie și polemic, fie și dur dar civilizat.

Faptul că unii veți scrie deasupra insultelor ”pamflet” nu poate fi o scuză. Nu oricine poate scrie pamflete. Un pamflet presupune da, tușe groase, hiperbolizări, satiră și altele. Dar presupune și umor și, mai ales, talent. Ca să vă catalogați un text drept ”pamflet” citiți câteva pamflete scrise de Arghezi, Cocea și alții.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi dacă dau câteva expresii din pamfletele lui Arghezi, cred că treci, instant, la cenzură, domnu Cristescu!
Pe Cocea l-am cam uitat, dar am aci cartea. O voi consulta, poate găsesc ceva pe... placul dumilorvoastre!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-17 00:32:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mie reduceţi-mi-l încă de pe acum, dom'le! Ce ne mai jucăm de-a puia-gaia?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-17 00:28:13
         
 
  Dacă am uitat pe cineva semnalați-mi.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-16 23:15:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE