FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EXPERIMENT
Text postat de Gheorghe Rechesan
A fost simplu, chiar elementar.Am postat poezia unui elev de liceu care a debutat la o editură bine cotată și-n spațiul românesc și-n cel european.(în opinia mea, tînărul de 16 ani scrie bine și are șanse să depășească mulți literați „înțepeniți” în aura lor poeticoasă). Imediat, ca șoarecul amușinînd brînza, a sărit peia să-și vîre gîții-n capcană. Cu obișnuita lui „ vervă” de bădăran evropeic și cu tot arsenalu-i grafomaniac de insulte din izmene. Mai ”galant” , mereu priapicul Cioacă, se dădu și el cu două catrene de doi bani în gură și cu nasu-i agramat pe sub fusta ”nou-venitei!” Îi mirosea ceva apetisant, pesemne, consumatorului de viagra!
Ce era de demonstrat? Că europeea atelier literar e o nișă de frustrați sexuali? Că oricine postează aici trebuie să aibe gura și nările astupate ca să nu simtă damful retoricii deșănțate? Că eforturile dlui Cristescu aka Corbu sunt în van? Așșș, evropica e una, unică, indestructibilă, inimitabilă și nimic n-o clintește din cloaca în care zace de ceva vreme încoace!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE