FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PRINCIPIILE VIEȚII
Text postat de Emanuel Cristescu
PRINCIPIILE VIEȚII

1.Principiul oglinzii.
Înainte de a-i judecă pe alții, este bine să atragi mai multă atenție asupra ta.

2.Principiul durerii.
Omul supărat pe sine duce supărarea altora.

3.Principiul căii superioare.
Omul trece la o cale superioară de dezvoltare abia atunci când învață să se comporte cu oamenii mai bine decât aceștia se comportă cu el.

4.Principiul bumerangului.
Atunci când ajutăm alți oameni, ne ajutăm pe noi înșine.

5.Principiul ciocanului.
Nu folosi niciodată ciocanul pentru a omorî un țânțar aflat pe fruntea interlocutorului.

6.Principiul schimbului.
În loc să pui alți oameni la punct, cu botul pe labe, pune-te tu în locul lor.

7.Principiul învățării.
Orice om pe care îl întâlnim, în potențialitate este capabil să ne învețe ceva.

8.Principiul charismei.
Oamenii manifestă interes față de omul care se interesează de ei.

9.Principiul 10 puncte.
Dacă crezi în calitățile cele mai bune și superioare a oamenilor, de regulă acest lucru îi obligă pe oameni să manifeste calitățile lor cele mai evidente.

10.Principiul confruntării.
Întâi îngrijește-te de oameni, apoi intră cu ei în confruntări.

11.Principiul stâncii de piatră.
Încrederea este fundamentul oricăror interacțiuni.

12.Principiul liftului.
În procesul de interacțiune, noi putem ridică oamenii, dar îi putem și coborî.

13.Principiul situației.
Nu permite niciodată ca o situație să semnifice, să valoreze mai mult decât interacțiunea.

14.Principiul Gică.
Când Gică are problema cu toți oamenii din jurul lui, problema principala o reprezintă tocmai Gică.

15.Principiul accesibilității.
Ușurința cu care relaționezi cu ține însuți îi ajută pe alții să se simtă liberi în relația cu ține. Când cu ține însuți nu te înțelegi, ceilalți din jurul tău se simt prost și încordați.

16.Principiul tranșeului
Atunci când te pregătești de lupta, sapă-ți un șanț, în așa fel încât în acesta să încapă și un prieten.

17.Principiul agriculturii.
Toate interconexiunile și relațiile trebuiesc cultivate.

18.Principiul 101%
Caută 1% din informații, lucruri cu care suntem de acord și orientează asupra acestora cele 100% eforturi ale tale.

19. Principiul răbdării.
Atunci când călătorești alături de alții, întotdeauna vei călători mai încet decât dacă ai merge singur. Ai răbdare. Tot acolo ajungi, chiar dacă puțin mai târziu, dar nu o să fii singur.

20.Principiul sărbătorii.
Verificarea reală, autentică a relațiilor se concretizează nu doar prin faptul că suntem credincioși și loiali prietenilor atunci când aceștia sunt în necaz, dar și în faptul că ne bucurăm real și sincer atunci când prietenii noștrii obțin succesul, victoria, bucuria, fericirea.

21.Principiul prieteniei.
În tot felul de condiții egale, oamenii vor avea tendința să lucreze alături de omul care le este pe plac. În tot felul de condiții inegale, oamenii vor face același lucru.

22.Principiul cooperării.
Muncă în comun, în cooperare crește cu mult probabilitatea succesului.

23. Principiul satisfacției
În interacțiunile constructive, benefice,a părților implicate, pentru a dobândi plăcerea, bucuria, satisfacția, de regulă le este suficient pur și simplu să se afle alături și împreună.

PS. FB mă anunță că acest text este o amintire de-a mea de acum un an. Nu știu de unde am preluat textul dar este plin de înțelepciune. Așa că vi-l ofer, cu drag, celor care nu-l cunoașteți. Merită citit. Și poate, chiar, reflectați la acest text!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Nu știu de unde am preluat textul dar este plin de înțelepciune. Așa că vi-l ofer, cu drag, celor care nu-l cunoașteți. Merită citit. Și poate, chiar, reflectați la acest text!"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Pai daca nici nu va mai amintiti de unde ati preluat textul plin de intelepciune, sunt sigur ca nu va amintiti nici daca ati platit drepturile de autor pentru a-l reproduce pe Europeea; ceeace este o dovada sigura ca l-ati reprodus fara aprobarea autorului care nu a vazut nici un sfant pe pe urma pirateriei literare pe care ati comis-o.
De la dumneavoastra, care ati aparat cu atat indarjire drepturile de autor ale lui Ilderim Rebreanu, nu ma asteptam la o astfel de comportare neglijenta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-23 17:49:29
         
 
  Superb. M-am regasit in toate. Asta inseamna arta. Multumesc. Si nu vreau nivel ca sa-l transez pe Peia. Ma jur1
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2018-05-23 04:39:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Principiul fatzarniciei: te faci ca lupti impotriva a ceva, nu conteaza ce, dar de fapt inchizi ochii ori de cate ori acel ceva se manifesta evident, demonstrandu-ti adevarata atitudine, ca sa inteleaga cine are de inteles. Se numeste si perfidie rafinata."
(Kosta Vianu)

Domnule Kosta Vianu,
Salut inca odata din toata inima a doua scurta revenire pe Europeea din aceasta norocoasa zi.
Iar comentariul dumneavoastra m-a uns la inima, reamintindu-mi de perioada pubertatii, cand si eu ma facem ca lupt impotriva a ceva, nu conteaza ce, ce se ridica, impotriva vointei mele, cu atata putere, incat nu ma lasa sa inchid ochii nici pe timpul nopti. Noroc ca odata, acel ceva, in prezenta unei muze cu care ma dantzuiam la caminul cultural din colhozul natal si-a manifestat adevarata atitudine atat de evident, incat dansa, placut impresionata, mi-a aratat care este adevarata solutie la o problema
pe care nici organizatia UTM din care faceam parte nu
reusise sa mi-o rezolve.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-21 00:06:52
         
 
  Principiul fatzarniciei: te faci ca lupti impotriva a ceva, nu conteaza ce, dar de fapt inchizi ochii ori de cate ori acel ceva se manifesta evident, demonstrandu-ti adevarata atitudine, ca sa inteleaga cine are de inteles. Se numeste si perfidie rafinata.  
Postat de catre sters sters la data de 2018-05-20 20:09:57
         
 
  E caduc, dom'le! Era potrivit, poate, în epoca sclavagistă, când umblau alde Socrate cu liota de învățăcei după ei și le predica anume ceea ce grecii nu au urmat niciodată. Și nici romanii. Și nici bizantinii. Și nici francii. Și nici engliterienii. Și nici nemții... De american nu mai vorbim, la fel cum, în general, nu vorbim, de lumea de azi.
Ele sunt veșnice deziderate care arată frumos doar pe irtie! Literatură de repaos dumnical, când suflețelul devine pios, atâtica.
A, și poate fi și un fel de dodecalog al naivilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-20 09:44:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE