FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SOS, 0SOS, SOS, PSD legiferează hoția
Text postat de Florentin Sorescu
SOS, SOS, SOS,
PSD legiferează hoția!
Uitați-vă din curiozitate la modificări
și contabilizați câte sunt în favoarea
inculpaților și câte în favoarea
părților vătămate.
Dacă aceste propuneri vor fi votate și
legiferate nu numai că România va înceta să mai existe ca stat de drept, dar dreptatea va înceta să mai existe în România. Suntem guvernați de o șleahtă de hoți și, dacă acceptăm această situație, devenim hoți între hoți. Spre exemplu: Confiscarea extinsă a fost introdusă acum câțiva ani pentru un anumit tip de infracțiuni, în speță, cele de corupție. Esența acesteia constă în a se confisca nu doar ceea ce este dovedit ca rezultat al infracțiunii, ci toată averea obținută de o persoană dacă aceasta nu poate face dovada că a fost obținută prin mijloace legale. Dacă un polițist de la circulație, spre exemplu, este prins luând mită de 100 euro și se constată că are o avere de un milion de euro, fără să poată face dovada că a obținut-o prin mijloace legale, este de presupus că averea de un milion de euro a fost obținută din mită, motiv pentru care devine operațională confiscarea extinsă. PSD vrea să restrângă confiscarea doar la cei 100 de euro cu care a fost prins. De aici trageți concluziile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  N-am priceput sibilinica poveste, de mai jos.
Pote ai bunăvooința să vorbești pe șleau.
Cât privește linkul ăla, nu duce nicăieri. Bănuiesc, totuși, că faimoșii magistrați sunt ăia din clica lui Dănileț-pârț, ceva cu forumul lui pește! Așa că, las-o-n păpușoi, că are nevoi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-16 19:15:58
         
 
  După cum era logic și firesc, Gheorghe, magistrații au inițiat protestele:

https://www.facebook.com/shares/view?id=1922838577768365&overlay=1¬if_id=1526476065277496¬if_t=story_reshare&ref=notif
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-16 16:15:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Băi, Ioane, ești tare, ce să zic!
Dar ian uităte mătăluță colea, un text pus aici pe site la data de 01.11.2014. Poziția 181 în lista mea de texte:
 

"PRIMA PAGINA   TEXTE   COMENTARII   AUTORI   CONSACRATI   CAUTARE  

FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    Poanta oltenească și măsura nemțească

Text postat de Florentin Sorescu

Într-o poveste a lui Cehov, aflăm cum un moșier vrea să-și angajeze un nou administrator pe tarla.
Se prezintă un tânăr proaspăt absolvent și urmează o discuție de genul:
Moșierul: Vedeți, rogu-vă, nu furați mai mult de 2000-3000 ruble pe an.
Tânărul administrator se revoltă, nu-i vine să-și creadă urechilor că poate fi bănuit de așa ceva.
În paralel, moșierul își amintește de alți administratori la fel de revoltați înainte să se apuce temeinic... de treabă.
- Și vitele... nu mai mult de 20-30 pe an.
- Se poate, domnule?! Cum puteți să spuneți așa ceva? Nu am furat în viața mea un leu, darămite un bou - traduc eu în dulcea limbă oltenească.
Ce mai, pe cât de ofensat și ingenuu se arată tânărul administrator, pe atât de limpede vede moșierul în el atâția și atâția tineri absolvenți care i-au călcat moșia.
Într-un final, conchide în sinea lui: Tot cu vechiul administrator e mai bine. Cel puțin, ăsta știu cât fură.

Morala: Neamțul fură, domnilor! Da' cu măsură. Știm câte balamale, pardon, parale face.      Puteti adauga comentarii acestui text  Comentariul dvs.   Comentariile userilor     

Profilul tau

Adauga texte

Modifica texte

Lista textelor taleLogoutBine ai venitFlorentin Sorescu  
 Texte: 23127Comentarii: 115243Useri: 1408   ADMINISTRARE".

Că tot le dau așa "cotite"...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-16 14:59:11
         
 
  Și încă una și mai tare, și mai tare, și mai tare!...

https://www.facebook.com/notes/sorina-ruxandra-matei/dac%C4%83-nu-arestezi-%C3%AE%C5%A3i-iau-fratele-%C5%9Fi-i-l-au-luat/2072016639789860/

Ntz, ntz, ntz - asta-i literatură horror, haștagiștilor!
Ăsta-i stalinism crâncen, haștagiștilor!
Ăștia sunteți voi, haștagișitilor, în esența voastră ontologică, voi, cu toată ura voastră crâncenă, de vietăți paradite, ură bâltâcâind în voi ca acidul sulfuric într-un bidon, jumate gol!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-15 10:11:17
         
 
  Luați de colea, haștagiști, una tare!...

http://inpolitics.ro/klemm-intr-o-noua-prezentare-a-uitat-de-coruptie-si-e-mare-fan-pesedist_18439453.html

Măi, măi, măi, probabil că de-aia vi se turti fesul instant! Ce faceți acu voi, sărmani propagnadiști de conjunctură? Dar lulutza voastră? Se mai mândreștee ea cu medaliile alea? Te pomeni că trebuie să-i dai jos posterul din baie, rădulescule, și să-l pui pe-al lui Trump, deși e cam aiurea s-o freci cu ochii la el! Dar zic că merge: LGBTul e-n floare!
Ar fi bine să vă reorinteați, totuși, fiți pe fază ce dreacu!
Uite, Floricel advocățelu o... înmuie: se dădu la considerațiuni cu iz general, pledând pentru împăcare. Recunoscând, cam cu dinții strepeziți... că plăvanul de la Poltroceni nu e ce-ar trebui să fie, și nici coana justițika. Apoi ne parcă oleacă prin "noaptea veacurilor" istoriei, via noaptea minții haștagiste (aia care face cât 100 de ani?), ne duse înapoi la familia mea, care de la pa'șopt... în cameră, neicusorule, drept care ni-l reînvie pe Bălcescu, apoi conchise, cu profundă înțelepciune, că "fondul uman" e... paradit rău!
Păi ce să facem Floricele, și noi, ca niște vietăți umile ale Ălui-de-Sus, care ne dete așa cum ne dete, ca o chintesență a portocaliilor negulești, unitate de elită a madamei kioveși, zeitatea din baie a rădulescului.
Și mai cică Floricel, cum că am fi "murit înainte de-a ne naște"! E spus adânc ce mai! Dar tu, tu Floricele, faci cumva parte din fondul ăsta uman, care deja e dus pe lumea aialaltă, vai de mama lui? Sau fiind sămânță de haștagiști, voi și-ai voștri ați glisat din ADN undeva înainte de-a ne naște noi, ca popor tarat?
Oricum, văd că ați cam klemuit-o cu opțiunea voastră neinspirată, alături de plăvanul de la Poltroceni! V-a luat alde dragnea caimacul!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-15 09:37:03
         
 
  par = pare  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-14 23:42:56
         
 
  Partea cea mai proastă, Dane, este că se bat două forțe care nu prezintă nici una, nici alta credinilitate. De-alde PSD și ALDE știm câte parale fac, iar celelalte partide, cam tot atâta. Justiția, în pofida unor reforme care păreau a o duce pe drumul bun, este departe de a fi ceea ce ar trebui să fie. Iar noi ne spargem unora altora capetele sperând într-o dreptate care mai degrabă există doar în imaginația noastră.
Personal, cred că problemele noastre au rădăcini mult mai adânci decât par la o primă vedere. Cum spunea Bălcescu, se pierd în "noaptea veacurilor".
Un Președinte ca Johannis este departe de a avea ținuta morală necesară unei asemenea demnități, pare mai degrabă un paravan al instituțiilor europene. Să nu uităm că, nu demult, era propus de USL ptr funcția de prim-ministru, cu alde Ponta și Crin Antonescu făcând joc de picioare pe maidan.
Despre Dragnea, Tăriceanu și Dăncilă ce să mai zicem...
Am sentimentul că țara asta noastră s-a născut mult prea târziu și a murit prea devreme. Poate cea mai gravă probkemă a ai a fost fondul uman. Numeric și nu numai. Gândește-te că am fost a treia țară ca victime în primul război mondial, apoi a urmat al doilea, apoi urgia comunismului, iar acum poate cel mai mare exod. Pentru o țară care abia începuse să-și cristalizeze valorile este nu mult, ci imens. Noaptea de 100 de ani, dacă nu și mai bine. Iar noaptea asta vine după ce abia apucase să mijească lumina.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-14 23:40:53
         
 
  "cioclovină, decât să mănânci atât rahat fără să-ți placă, mai bine ai azmuți-o pe pătărânghia kioveșistă pe ciorilor tale să facă asta. Că, pe-aici, e storiște de castele, mașini bengoase și manele, în care ciorile-și scarmănă fulgii, fără să-i întrebe nici dreacu din ce le făcură. Dar cred că, după ten, e și ea cam trasă la față, așa că își protejează rudele cârâitoare de razie."
(Ioan Peia)

Domnule Peia,
Daca va mai luati odata de ciorile mele, praful si pulberea se va alege de turtureaua care si-a facut cuibul in organul dumneavoastra adormit chiar si atunci cand se preface ca gandeste. Fiindca o cioara cand pune ghiara pe o turturica, indiferent cat de lesinata de sete si de foame este ea datorita insingurarii in care a coborat-o motanul lui Ienachita Vacarescu care a lasat-o vaduva, incepe sa o ciuguleasaca de tartitza fara nici un pic de mila.
Asa ca daca nu va vreti cu cuibarul gol...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-14 21:20:07
         
 
  Florentine, sunt mulți magistrați și avocați bătrîni care au zis în 90 că legea veniturilor ilicite nu trebuia abrogată.nu i-a ascultat nimeni, fiindcă dacă se scotea osînza din burjuii roșii și din toți șnapanii și șmanglitorii gen voiculescu care punea valuta la ciorap,pe vremea cînd noi nu văzusem nici măcar o bancnotă de un dolar, acum n-am mai avea capitalism de cumetrie...mă rog, de deliormănie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-14 20:33:27
         
 
  cioclovină, decât să mănânci atât rahat fără să-ți placă, mai bine ai azmuți-o pe pătărânghia kioveșistă pe ciorilor tale să facă asta. Că, pe-aici, e storiște de castele, mașini bengoase și manele, în care ciorile-și scarmănă fulgii, fără să-i întrebe nici dreacu din ce le făcură. Dar cred că, după ten, e și ea cam trasă la față, așa că își protejează rudele cârâitoare de razie.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-14 20:05:38
         
 
  Domnule Peia,
Eu zic sa nu va bucurati prea mult de viitoarea lege, ca nu se stie niciodata...
Nu e mai bine si mai cinstit sa va platiti taxele restante? Cine a mai vazut un tribun de talia dumneavoastra care sa nu plateasca cezarului ce este al cezarului? Eu stiu ca dumneavoastra considerati ca Dragnea s-a autoservit suficient din seifurile Pietei Comune si nu ajunge cu mult mai bogat daca va mai goleste si dumneavoastra buzunarele, dar asta nu justifica evaziunea de taxe la care va dedati. Si sa stiti ca eu am gasit si solutia la cum puteti scapa cu obrajorii nemanjiti de cea mai renumita zaharicala otomana din aceasta ofensa la adresa pungi Poporului Roman; fiindca trebuie sa recunoastem ca unul care incepe sa-si plateasca taxele cu zeci de ani intarziere, dupa ce cu chiu cu vai isi plateste aceste taxe, decade din postul de tribun de prima mana devenind doar un parlit de tribun de mana a treia.. Solutia mea?
Faceti o donatie de un milion de euroi pentru "Catedrala Neamului". In felul acesta veti impusca
trei sau patru iepuri cu un singur glont:
1) Veti scapa de spaima ca cei de la DNA va vor lua urma inainte ca noua lege sa intre in vigoare
2) Il veti detrona din postul de mare credincios pe Jiji Becali care si el s-a apucat sa construiasca bisericute
3) Va veti largi numarul aderentilor politici adugand la ateii care va sustin fara nici un fel de rezerve si turme intregi de credincios, care, dupa marinimoasa danie, vor veni spre dumneavoastra buluc.
4) DNA-ul, pentru a nu se face de ras, nu se va mai lua de dumneavoastra chiar daca afla ca a-ti amenintat-o cu o iminenta agresiune sexuala pe cociovista, fiindca se stie ca adevarata dumneavoastra potenta este cea financiara; ori dupa
plata unui milion de euroi pentru mantuirea sufletului ar fi absurd ca cineva sa sustina ca virilitatile dumneavoastre, inclusiv cea financiara, nu au avut de suferit.
5)Veti da o lovitura sub centura domnului Florentin Sorescu care, intr-un eventual proces "Statul Roman contra lui Ioan Peia", este ferm hotarat sa schimbe roba de avocat pe cea de procuror.
Ar mai fi si alti iepuri care si-ar dori sa fie impuscati de dumneavoastra, dar eu zic sa nu va lacomiti, pentru un singur glont cinci sunt arhisuficienti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-14 18:20:18
         
 
  Păi da, la ce dreacu mai trebuie probe? Luat pe sus, urcat în dubă, cu cătușe, și depus la macerat!
Băăăă, sămânță de inchizitori, sunteți mai proști ca noaptea! Mai vă și dați ioropenii lu pește! Uite că tocmai ce se achită, azi, încă unul, fincăci nu fuseră dovezi cum că.

Mă Țâștgheșane, dar dacă tot ești tu partizan înfocat al justițiie inchizitoriale, de ce nu militezi pentru cercetarea, fir cu fir, a coetnicilor tăi tuciurii, care au palate peste palate, făcute din ce? Că nici măcar bugetari nu sunt frații tăi de pigment, ci un fel de... liber-schimbiști! Adică, liberali de șatră!
Aud?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-14 09:55:22
         
 
  "Confiscarea extinsă se poate aplica "numai dacă există probe certe că bunurile respective provin din activități infracționale", este un alt amendament depus la Codul Penal, care va fi votat în ședința Comisiei speciale pentru legile justiției care va avea loc marți, de la ora 15.00."  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-14 09:19:54
         
 
  Uite, Gheporghe, linkul:

http://m.mediafax.ro/social/comisia-iordache-incepe-marti-sa-voteze-modificarile-la-codul-penal-peste-100-de-amendamente-printre-care-inchisoare-la-domiciliu-pentru-pedepsele-sub-3-ani-17214059
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-14 09:16:36
         
 
  er.săi  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-14 08:56:34
         
 
  dacă așa-i cum zici, nesimțirea lui dracnea și a acoliților să-i a atins pragul maxim.vot, veto, sau ce-o fi.dracu știe ce-i de făcut dacă toți cei aflați în justiție nu se opun, ori nu se pot opune cu argumente legale ni-s mîncați toți, de la mic la mare, inclusiv ăia care au pus ștampila ca orbii, cu acte în regulă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-14 08:56:10
         
 
  Altfel spus, ce încearcă el, e un fel de SOS sleit, uitat în frigider, printre legături de ceapă ofilită și resturi de brânză mucegăită, felii de salam vechi și ouă clocite, SOS pe care încearcă să-l dreagă cu mirodenii ieftine. Nu mai ține. Gata cu gastronomia de tarabă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-14 08:53:18
         
 
  În privința asta, a alertei dramatice, vizavi de obsesia haștageilor, anume pesedul, dar, de fapt, supărați fleașcă pentru că sunt pe sponci, ca grup organizat de securei, tipul încearcă o resuscitare, gen: S-O RESCULĂM! E-n ton cu propriu-i nume!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-14 08:42:42
         
 
  Un alarmist si hastangist notoriu acest sorescu. Mai si poarta numele ilustrului poet si dramaturg oltean!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-05-14 08:15:41
         
 
  Bine, mă anticomunistule!
Nu vrei reactivarea legii ilicitului, din vremea lu ceaușescu? Ce nostalgie a căzut pe capul vostru! Și vă dați de dreapta, ageamiilor!
Până atunci, dacă tot aveți astfel de deziderat, n-ar fi bine să-ncepeți cu cartierele țigănești? Să se plimbe nițel kioveșika prin ele, pe unde sunt ardicate, până-n slava cerului, zeci de palate cu turnulețe? Sau ăia nu prezantă anteres, că nu-s politicieni care trebuie musai vârâți la dubă, că nu vă place vouă de figura lor?
Comunistule!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-14 00:35:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE