FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sa ne rugam pentru izbavirea fratelui Peia
Text postat de Dumitru Cioaca
"De ciocălău ce să mai vorbim: pe lângă pensioara aia babană, nu strică înc-un bonus de natură dubioasă. Și alții, și alții… cum ar fi beneficiarii de stipendii șioroșiste."
(Ioan Peia)

Domnule Peia, dumneavoastra vorbiti? Dumneavoastra, care dupa propriile marturii ati platit statului Roman un milion de euroi ca taxe si ati pus deoparte alte patru milione? Fiindca toti stim ca taxele se iau numai pe profitul net, deci dupa ce v-ati platit salariatii, chiriile, amantele, tiitoarele si haleala pentru puici, gaini, cocosi si claponi. Cu patru milioane de euroi in banca si sa va curga balele dupa pensia si presupusele mele ciubucuri? Rusine!
p.s.
Eu zic ca este normal sa va fie frica de DNA, fiindca prin gainarii din Romania umbla zvonul ca dumneavoastra ati fi trimis noului nostru presedinte Trumpulica, inca 4 milioane de euroi, pe care vreti sa vi-i spele, deoarece se arata a fi extrem de jegosi; si cu taxele neplatite! Si acum va tatatie tartita ca fascistul Mueller, cel care il ancheteaza pe marele presedinte Trumpulica in legatura cu rublele trimise la spalatoria lui Donald de amicul lui cel mai bun, tavaeisci Ras-Putin, va afla si de paralele dumneavoastra care put de la o posta; si o sa le trimita si celor de la DNA o mostra din duhoarea lor.
Intrebarea este cum de un om ca dumneavoastra, asa de inteligent si de corect si de spalat si de patriot si de devotat gainaritului cinstit, a putut sa faca o astfel de greseala capitala? Parerea mea este ca totul se datoreste faptului ca sunteti ateu. Ca daca erati un avicultor cu frica lui Dumnezeu nu numai ca ascultati dar si auzeati vocea Atotputernicului care va tot spunea:
-Ba Ioane, plateste-ti ba cinstit taxele, fiindca asta este voia Mea! Si nu mai zice "da-i dracului de sarantoci", ca ma sipar!
Dar dumneavoastra nu l-ati ascultat si de asta va paste nenorocirea bulaului DNA-ist.
Fiindca Dumnezeu, spune unul dintre cele mai sfinte proverbe daco-biblice, nu bate cu parul ci ii ia omului mintile, domnule Peia! Pedeapsa grea pe care se pare ca va aplicat-o si dumneavoastra, cu toate ca Mintea Lui cea Luminata si Fara de Margini nu simtea nici un fel de nevoie sa se intregeasca cu mintile dumneavoastra. Dar daca imi urmati sfatul si faceti in fiecare seara cate o suta de matanii (asa cum, dupa revenirea dumneavoastra pe Europeea, facem si noi) in fata icoanei Prea Sfintei Fecioare, EA se va milostivi in pune o vorba buna pe langa Tatal singurului Ei Copil; si Cel de Sus, vazand ca sunteti dispus sa o luati din nou pe calea Adevarului Absolut, din moment ce in fata operelor complete ale ateului Feuerbach v-ati inchinat de trei ori si ati zis "piei din fata mea drace!" se va indura sa va reinapoieze inteligenta nevirusata de idei preconcepute; Si asta atat pentru linistea Lui cat si pentru folosul dumneavoastra si izbavirea noastra europeeici nevinovati. Asa sa va ajute Dumnezeu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Peia,
Savantii sovietici care lucreaza pentru Radio Erevan au descoperit ca numai poetii cu traitsuta goala au o comportare atat de violenta fata de colegii lor care-si poarta traituta incarcata cu bijuteri de familie. Parerea mea este ca pana nu va ve-ti face un transplant de diamante situatia nu se va ameliora.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-12 23:33:10
         
 
  M-ai căutat tu la traistă, cioroiule, și știi ce am în ea?
Ridicol poți fi! Tu și când vrei să pari că glumești, o iei pe arătură!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 21:44:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Păi și eu sunt foarte bine intenționat, tuciuriule, căci pixul meu este un foarte bun furnizor de inspirație..."
Ioan Peia)

Domnule Peia,
De ce siliti adevarul sa iese la iveala? Cu un pix atat de atarnat ca al dumneavoastra nu se poate face nici arta si nici urmasi, in ale literaturii, bineinteles. Parerea mea este ca
daca vreti sa va reaminteasca de cum arata in tinerete trebuie sa-l impaiati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-12 20:56:18
         
 
  Domnule Peia,
Sa fiti gainar cinstit nu este nici o rusine si eu in calitatea mea de rrom am avut cele mai stranse legaturi de afaceri cu gainarii cinstiti. Dar sa va tineti cotetele sigilate cu zeci de lacate si protejate de sute de dulai alimentati numai cu mizerele rezultate ale digestiei umane, pai asta dovedeste nu numai ca sunteti necinstiti cu semenii dumneavoastra indragostiti de aceleasi oratanii ci ca, pe deasupra, mai practicati si ura de rasa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-12 20:49:36
         
 
  Păi și eu sunt foarte bine intenționat, tuciuriule, căci pixul meu este un foarte bun furnizor de inspirație, iar tu, cum o tot freci cu epigramele alea de rahat, zic să contribui la propășirea europeică, aducând în casta barzilor un nou... membru. Mai așa, mai cârâitor, dar orș'cât!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:40:49
         
 
  "Cicoălău, cioară de americi, se cunoaște că n-ai fost la viața ta decât slugă!"
(Ioan Peia)

Domnule Peia,
Nu uitati ca si slugile tin la demnitatea lor de proletari! Si nu slugile s-au lacomit la sudoarea dumneavoastra puturoasa de capitalist bortos si inrait ci dumneavoastra le-ati supt vlaga pana din ele nu a mai ramas decat pielea si osul; ca sa nu mai vorbesc de ce ati facut cu bietele gaini! Atat de tare le-ati exploatat incat nici cocosilor nu le mai venea sa se urce pe ele!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-12 20:39:02
         
 
  Dacă eu sunt găinar - adică, vezi bine, e ceva de rușine că cresc pui ca să nu mănânc rahaturi din supermarketurile multinaționalelor - atunci tu ce ești, cioroiule? Labagiu? Pentru că crești urși și le tai labele, ca să le vinzi, pe parai, amatorilor de senzații tari?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:35:08
         
 
  Domnule Peia,
Imi cer iertare pentru faptul ca ati interpretat gresit oferta mea de sugere. Cum eram grabit cand am facut-o am uitat sa spun ca era vorba de un prinos de sucuri vitaminizate, cum numai americanii stiu a face. Si dumneavoastra, dupa parerea mea, suferiti din cauza unei lipse de viatamine (avitaminoza pernicioasa) police esnntiale care va impiedica sa ajungeti unul din cei mai importanti apostoli ai Poporului Roman atat de jefuit si oprimat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-12 20:29:19
         
 
  Și, apropos: "Suge-mi prinosul", cioroiule!
Chestia cu suptu' îți aparține, nu e cazul să fiu penalizat pentru asta.

Sugemimi-ai prinosul, gainarule!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 21:30:05

Eu îți zic, în schimb, că-s mai finuț: "Sucționează-mi pixul, garoiule!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:18:09
         
 
  Cicoălău, cioară de americi, se cunoaște că n-ai fost la viața ta decât slugă! Tu și ăștia care vă declarați "de dreapata" (probabil aia cu care frecați țiparul!) n-ați condus nici măcar o scară de bloc. De unde să știți voi cum e cu venitul, cu profitul, cu trecerea impozitului la angajat, cu impozite și alte cele?
Pdap, dacă mai stai să te gândești nițel, cred că mă faci miliardar! Mersi, măcar așa să mă simt și eu barosan!
Minte de cioroi vopsit, cu leafă! Mai nouă sau mai veche. De când o tuliși la yankei, să faci pe dizidentu lu pește.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:12:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE