FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Redare nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Mă credeți sau nu, una dintre activitățile mele de pe site, care îmi creează cel mai mare disconfort și frustrare este aceea în care mă obligați, unii dintre dumneavoastră, să vă reduc nivelul. Percep aceasta ca pe un eșec al site-ului și ca ope un eșec personal. Dacă, în atâția ani unii tot nu au înțeles ce este cu ecoliteratura, cu atacul al persoană și cu eleganța exprimării ce sens mai are toată această trudă?

Îmi reîncarc optimismul amintindu-mi de JJ Rouseau și de al său ”bon naturel” care, spunea el, există în fiecare dintre oameni. Mă tot încăpățânez să-i dau dreptate. Deși, uneori, am tendința de a capitula și de a crede mai mult în homo homini lupus!

Domnilor Florin Rădulescu, Florentin Sorescu, Mihail Buricea și Ioan Peia, începând cu ziua de astăzi, le-am redat nivelul de postare directă. Aceasta presupune responsabilizare și, evident, respectarea regulamentului. Faptul că nu voi ezita, sub nicio formă, să reduc nivelul acelora care nu vor respecta regulamentul nu este o amenințare. Cum a interpretat domnul Florin Rădulescu. Este, pur și simplu, o informație fermă.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cui ii pasa de o revista iluzorie,voi mai posta aici doar din respect pentru putinii oameni care ma apreciaza,la urmatoarea scadere de nivel ma evapor.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-05-04 17:49:31
         
 
  iar o sa inceapa razbelul,big mistake in cazul peia  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-05-04 17:31:11
         
 
  PS. Avem acum revista. Ar merita, cu toții, să ne implicăm. Mai întâi scriind texte valoroase. Care să fie publicate acolo. Standardul valoric: acela al celor mai bune reviste de gen. Europeea ocupă, fără un efort deosebit, locul 16 din 45 la secțiunea literatură. Avem potențial să urcăm. Dacă ne vom implica mai mulți și dacă ne vom focusa eforturile în acest sens. Nu în interminabile certuri și bălăcăreli. Pe care, dacă mă ajutați, le voi curma din fașă.

Al doilea, promovați revista în cercurile în care activați. Și invitați și pe alții (foști membri, noi posibili membri, nemembri) să trimită texte și să revină pe site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-04 05:37:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE